Eikös sillä ollut joku Silver jubilee malli...? Joo, 50 W. Mulla on arsenaalissa semmoinen ja G Les Paul - silloin kun soitan sillä yhdistelmällä en kuitenkaan mielestäni kuulosta lainkaan Slashilta (ja hyvä niin.. no offence sitten, se soundi ei vaan oo mun tähtäimessäni). Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
moikki 23.07.2007 22:09:25 | |
---|
Joo, 50 W. Mulla on arsenaalissa semmoinen ja G Les Paul - silloin kun soitan sillä yhdistelmällä en kuitenkaan mielestäni kuulosta lainkaan Slashilta (ja hyvä niin.. no offence sitten, se soundi ei vaan oo mun tähtäimessäni). Mut levylle se soitti sillä modatulla marsulla. Gypsyköhän se joskus siitä tänne kertoili. Jees jees |
Terry Pantheras 23.07.2007 22:47:31 | |
---|
Joo, 50 W. Mulla on arsenaalissa semmoinen ja G Les Paul - silloin kun soitan sillä yhdistelmällä en kuitenkaan mielestäni kuulosta lainkaan Slashilta (ja hyvä niin.. no offence sitten, se soundi ei vaan oo mun tähtäimessäni). Joo, enpä itsekään omia juttuja Slashin soundilla soittaisi, enkä todellakaan osaakaan soittaa kuten Slash (no shit). Nostan vain hattua niille jotka kuulostavat uniikeilta ja tunnistettavilta. On muuten hyväsoundinen ja tatsinen vahvistin tuo Jubilee, ainakin sellaista yksilöä oon joskus päässyt luukuttamaan. |
shovi 24.07.2007 07:58:55 | |
---|
Mut levylle se soitti sillä modatulla marsulla. Gypsyköhän se joskus siitä tänne kertoili. Jossain oli tarinaa siitä, miten kokeiltiin pariakymmentä erilaista styrkkaria ennen kuin se oma juttu löytyi sieltä. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
2randpo 24.07.2007 11:41:06 | |
---|
Joka tapauksessa mikkien vaihto ei nyt ehkä kuitenkaan ole se ensimmäinen keino, mitä tahansa soundia haetaankin. Eri tyyppiset mikit soivat eri tavalla body-ratkaisusta ja materiaaleista riippuen. Kallein mikki ei siten välttämättä ole soundin kannalta aina paras ratkaisu. |
käsi 24.07.2007 13:22:00 | |
---|
Mut levylle se soitti sillä modatulla marsulla. Gypsyköhän se joskus siitä tänne kertoili. Slash kai yritti pölliä sen vahvistimen mutta jäi myöhemmin kiinni siitä ja stuodion pojat ottivat omansa pois. Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla. |