Late_ 08.07.2007 00:29:29 | |
---|
Korpiklaani - Shaman Drum -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Tohtori Tonus 08.07.2007 09:58:56 | |
---|
Korpiklaani - Shaman Drum Oikein. asdf "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
Late_ 08.07.2007 13:39:10 | |
---|
"Olen koettanut niin kovasti Saada takaisin uskoni, Ihmisiin Mutta epäonnistun taas" -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Heartwood 08.07.2007 13:54:39 | |
---|
"Olen koettanut niin kovasti Saada takaisin uskoni, Ihmisiin Mutta epäonnistun taas" Ihsahn ja Homecoming. Tai Garmhan sen laulaa, mutta kuiteski. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Late_ 08.07.2007 17:55:48 | |
---|
Ihsahn ja Homecoming. Tai Garmhan sen laulaa, mutta kuiteski. Juuri näin. Hyvin laulaakin. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Heartwood 08.07.2007 18:43:39 (muokattu 09.07.2007 19:23:56) | |
---|
Juuri näin. Hyvin laulaakin. Jep. Taidehomoilulla jatketaan siis. Vapauksia etc. Kun kaikki on kuihtunutta ja repaleista kaiken kuoltua ja langettua Nämä suuret puuovet pysyvät kiinni... Kun sydän on veren täyttämä hauta ja sielu kadotetun toivon kylmä ja vainottu kuori Kun ylpeyden ääni on hiljennetty ja arvokkuuden tulet enää kekäleitä ...niiden suuruus on koskematonta Tuo suuruus suojaa sisäistä henkeä tämän rikotun maailman ahdingolta ja haavoilta hänen laulussaan Halajan kuolla täysissä tahdon- ja hengenvoimissa Tahtoni innoitti minua kirjoittamaan nämä sanat Älä hae langenneita avaamaan näitä puuovia E: VINKKIÄ: Kyseinen bändi tulee Portlandista Jenkeistä ja nimensä tulee eräästä aasialaisesta puulajista. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
-RaT- 09.07.2007 23:13:13 | |
---|
Taidehomoilulla jatketaan siis. Vapauksia etc. No nyt on ug:tä! Hyvä hyvä! Agalloch - I am the wooden doors. "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
Heartwood 10.07.2007 20:38:19 | |
---|
No nyt on ug:tä! Hyvä hyvä! Agalloch - I am the wooden doors. Nonih! Sieltähän se tuli jotta napsahti. Maailman hienoin kansi ehkä tuossa The Mantle -levyssä muuten. Olepa hyvä. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
-RaT- 11.07.2007 13:22:45 (muokattu 16.07.2007 10:51:20) | |
---|
Kun on nyt taidelinjalle päästy... Äkkiä se seiso mun vieressä Suorastaan kuvottava nainen Olo oli kumma mutta tajusin silti että oon liian päissäni välittääkseni Mä sanoin: "Beibi, mä tartten metallia, en mitään huoraa ruokittavaksi" se katto mua tyhmänä sit annoin sille neuvon tään: "Painu v****un, meikä dokaa nyt!" Se ei tainnut tajuta mitä sille sanoin; "En halua sua, painu helvettiin" Synnyin peluriksi, elän täysillä Mä oon hevari ja siitä ylpeä! eikö? Rässiä Ruotsinmaalta. Orkesteri ollu pari viime vuotta vähän hiljaiselolla. eikö2? Bändin nimi muistuttaa _läheisesti_ erästä norjalaista blackmetalbändiä, joka on sittemmin suuntautunut döödiksempään ilmaisuun. Bändi näyttää tältä: http://static.metal-archives.com/images/3/0/7/0/3070_photo.jpg"Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
Lammikkovalas 15.07.2007 22:14:37 | |
---|
Tää ei nyt vaikuta aukenevan. Lisää vihjettä peliin. I broke my G-string while fingering A minor |
Iscariah 16.07.2007 17:36:18 | |
---|
Gehennah - Hardrocker |
-RaT- 16.07.2007 18:04:30 | |
---|
Puoliksi oikein. Biisin nimi on siinä käydyn dialogin punchline. "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
Iscariah 16.07.2007 21:07:22 (muokattu 16.07.2007 21:10:11) | |
---|
ei perseen perse kappaleenhan nimi olikin Piss Off I'm Drinking. Anteeksi epäpätevyyteni |
-RaT- 16.07.2007 23:28:48 | |
---|
No nyt, lopultakin! Jatkakaa. "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
Iscariah 18.07.2007 12:52:36 (muokattu 18.07.2007 13:59:16) | |
---|
Noniin tässä nyt sitten Missä tuulet eivät yllä tyrannien mahti syntyi Ja usein katson taakseni kyyneleet silmissäni Groteski kunnia-kukaan ei näe heidän kaatuvan Jahdit ja sodat ovat kuin ikiaikaisia varjoja! Heidän kaukainen kutsunsa E: vinkkinä bändi on yksi extremepuolen kantaisistä |
Heartwood 18.07.2007 17:05:29 | |
---|
Noniin tässä nyt sitten Missä tuulet eivät yllä tyrannien mahti syntyi Ja usein katson taakseni kyyneleet silmissäni Groteski kunnia-kukaan ei näe heidän kaatuvan Jahdit ja sodat ovat kuin ikiaikaisia varjoja! Heidän kaukainen kutsunsa E: vinkkinä bändi on yksi extremepuolen kantaisistä Örgh, Celtic Frost ja Circle of the Tyrants. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Heartwood 23.07.2007 19:26:49 | |
---|
Mikäli kaikille vain sopii niin laitan uutta vaikkei vahvistusta ole kuulunut, ei ainakaan kuole pystyyn koko ketju. Ja oikeinhan se oli :) Uutta putkeen, sanoi joku. Kiirastulen vankina elävä eloton esine Kostoa odottaen kuolema tulee olemaan heidän osansa Taivas alkaa punertaa valtaanpaluun hetki on käsillä Pudotkaa päälleni, taivaan punaiset kyyneleet tehkää tyhjäksi kiveen hakatut säännöt "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
hullu_ukko 23.07.2007 19:33:52 | |
---|
Kiirastulen vankina elävä eloton esine Kostoa odottaen kuolema tulee olemaan heidän osansa Taivas alkaa punertaa valtaanpaluun hetki on käsillä Pudotkaa päälleni, taivaan punaiset kyyneleet tehkää tyhjäksi kiveen hakatut säännöt Raining Blood by Slayer. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Heartwood 23.07.2007 19:38:41 | |
---|
Raining Blood by Slayer. Kyl kyl. Jatkoa vaan. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
I know a violent man He builds pillars of fear with visions He has a goal: To destroy the enemy! To dig the moats even deeper to fit homes as bomb shelters to set up locks to the backdoors and lock the doors behind him! Paska käännös.. Eiköhän siitä selvää saa kuitenkin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |