hemmo 21.07.2007 10:46:56 | |
---|
Mulla oli paskat housussa jo Tavastian takahuoneessa, tossa oli sentään vaan n. 45 tuhatta henkeä paikalla. Täh? Sua jännitti vaikka olit "hieman" rohkaisuakin ottanut. Höhö! Ten Inch Club:in hall. pj |
sirdickyj 21.07.2007 15:15:59 | |
---|
Täh? Sua jännitti vaikka olit "hieman" rohkaisuakin ottanut. Höhö! jännitti ku sä olit kriittisenä siinä. "Jukilla eijoo kummassakaan lahkeessa" "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
Johannes_t 21.07.2007 18:59:23 | |
---|
Kummia tyyppejä te. Mulle putos toi Trujillon perkkuhässäkkä siinä määrin, että pitänee ottaa haltuun ja hoitaa sit sillä hommat himaan ens kesänä Tavastialla... |
jännitti ku sä olit kriittisenä siinä. "Jukilla eijoo kummassakaan lahkeessa" Elä höpsi. Sekä Jukia että Johannesta kannustin voimallisesti, kun molemmat ovat "meikäläisiä". Sen sijaan järjestävää tahoa kritisoin hieman Johanneksen kärsimästä vääryydestä. Hän meinaa voitti kahden (2) yhteenlasketun desibelihuutovälieräkisan, mutta kun ei osata yhteen laskea, niin ei osata. Oikeusmurha. Ten Inch Club:in hall. pj |
Ville S 23.07.2007 07:57:14 | |
---|
Olisiko tämä Johannes ollut semifinaalin vastustaja Vilhelmille? (ei muista nimiä) Bäckärillä juteltiin, Johanneksen ensimmäinen korkea dB mittarilukema kuulemma johtui siitä että mittaaja sihtasi aluksi mittarin suoraan eturivin örisijöitä kohtaan. muistaakseni pelissä oli vielä se 3. huutokerta että siinähän olisivat voineet vielä Johannes fanit vielä huutaa lujempaa, et ei tässä huijausta minun mielestä kuitenkaan ollut mukana. |
Lux 23.07.2007 08:19:33 (muokattu 23.07.2007 08:20:45) | |
---|
Sen sijaan järjestävää tahoa kritisoin hieman Johanneksen kärsimästä vääryydestä. Hän meinaa voitti kahden (2) yhteenlasketun desibelihuutovälieräkisan, mutta kun ei osata yhteen laskea, niin ei osata. Oikeusmurha. Sen kun kritisoit. Oikeasti korvakin sanoi ettei tulos olisi ollut oikea. Osoitin vahingossa ekassa huudossa mittaria liian alas - eturivin mölinä sen lukeman teki eikä yleinen huuto. Laskutaidolla ei ole myöskään asian kanssa tekemistä. Mutta vakava asiahan tämä on. EDIT: Kas, Ville tuossa olikin jo sanonut saman. vapaus veljeys vandalismi |
Johannes_t 23.07.2007 09:29:39 | |
---|
Sitä paitsi, mulla ois ollu takki jo liian tyhjä finaaliin ;) |
Ville S 23.07.2007 10:46:03 | |
---|
Aijaa sie olet se Johannes, nyt osaa alkaa yhdistää nimiä ja naamojakin. No ens kerralla sit! vois laittaa vaikka kaks mittaria samaan aikaan että jos tulee differenssiä niin osaa syyttää mittaria tai jotain :P |
Lux 13.06.2008 08:26:43 | |
---|
Kas hyvää päivää jälleen kerran. Bassosoolon SM 2008 olisi sitten Tavastialla torstaina 10. heinäkuuta. Tällä kertaa kisaan voi ilmoittautua samana päivänä. Laitetaan lisäinfoa iltamasta pikaisesti, eli jo ensi viikon aikana. Nyt toivon vaan, että kaikki kynnelle kykenevät merkkaisivat tuon päivän kalenteriinsa. Ja mikäli teillä on muutosehdotuksia itse kisan konseptiin tai kenties jotain mainiota tarjolla sideshow-ohjelmaksi, niin kirjoittakaa rohkeasti tänne vaan. Yksityisviestiäkin saa laittaa. vapaus veljeys vandalismi |
Ville S 24.06.2008 09:23:37 | |
---|
Mä skippaan tällä kertaa mut toivotan oikein hyviä bileitä basisteille niinkuin myös tapahtuman järkkärille! Rock on. mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä?
V:
six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt! |
Thefish 24.06.2008 11:11:05 | |
---|
Kas hyvää päivää jälleen kerran. Bassosoolon SM 2008 olisi sitten Tavastialla torstaina 10. heinäkuuta. Tällä kertaa kisaan voi ilmoittautua samana päivänä. Laitetaan lisäinfoa iltamasta pikaisesti, eli jo ensi viikon aikana. Nyt toivon vaan, että kaikki kynnelle kykenevät merkkaisivat tuon päivän kalenteriinsa. Ja mikäli teillä on muutosehdotuksia itse kisan konseptiin tai kenties jotain mainiota tarjolla sideshow-ohjelmaksi, niin kirjoittakaa rohkeasti tänne vaan. Yksityisviestiäkin saa laittaa. No fittu.Mitkäs on tämänkertaset sooloilusäännöt? Kolmiomaisella evällä varustetusta petokalasta otettu solunäyte.=? |
Lux 24.06.2008 17:01:24 | |
---|
No niin, vihdoin on saatu ohjelma varmistettua. Jotain pientä lisäilyä siihen saattaa vielä tulla, mutta tässä tärkeimmät: BASSOSOOLON SM-KISA 2008 TAVASTIA TO 10.7. PORRA-KÄMÄRÄINEN GROUP BASSOSOOLON SM 2008 HÖYRYPIÄT ILMOITTAUTUMINEN RAVINTOLA ILVEKSESSÄ KLO 15.00 ALKAEN SÄÄNNÖT: Valmistele maksimissaan 2 minuuttia kestävä sooloesitys. Efektejä saa käyttää. Oma basso mukaan, paikalla on vahvistin. Sooloissa ei saa käyttää avustavia muusikoita. Tuomaristo valitsee neljä basistia finaaleihin, jotka käydään kaksintaisteluina. Yleisö valitsee voittajan. Palkintona Bassosoolon SM -titteli sekä basismiin liittyviä tuotteita. Liput 8€ (kilpailijat ilmaiseksi sisään) Kaikenlainen tiedotusapu otetaan kiitollisena vastaan, tapahtumaan on kuitenkin enää pari viikkoa. Eli kaverit mukaan, hauskaahan tuolla on muistaakseni aina ollut. Istuskelen Ilveksessä iltapäivän, mutta josko vaikka siihen kahdeksaan mennessä ois kaikki halukkaat ilmoittautuneet niin voidaan arvioida lennosta kuinka aikatauluttaa itse kisa. Ainakin kymmenen kisaajaa toivotaan mestoille, parikymmentä alkaa olla yläraja ja jos ilmottautuneita tulee huimasti enemmän, pitää sooloja lyhentää tai kisaa venyttää hieman. Vakavasti tätä ei edelleenkään ole tarkoitus ottaa, eli nyt saa käyttää mielikuvitusta ja tulla todistamaan, että basisti on kuitenkin se bändin mainioin tyyppi! Kyselkää mitä haluatte tai ilmottautukaa vaikka etukäteen privana. vapaus veljeys vandalismi |
Lux 24.06.2008 17:26:20 | |
---|
Hei muuten! Oisko kellään edustavaa kuvaa (vaikka itsestänne) soittamassa jossain edellisvuosien bassokisassa? Tarttisin yhden kuvan nettiin. vapaus veljeys vandalismi |
J.Hollström 24.06.2008 17:30:12 | |
---|
|
Johannes_t 24.06.2008 17:31:13 | |
---|
|
Lux 24.06.2008 17:39:28 | |
---|
Suapi käyttää. Mahtavata, kiitos! vapaus veljeys vandalismi |
TommiW. 24.06.2008 17:57:47 | |
---|
Pitäsköhän tässä alkaa jo jännittämään.. "Saundi vaan ei noissa haploissa vastannut mun tarpeita, oli vähän hono ja jotenkin muutenkin kökkö."
-Pekezu |
kalzu 25.06.2008 17:21:55 | |
---|
Pitäsköhän tässä alkaa jo jännittämään.. Täytyy vielä muutama vuosi kerätä rohkeutta, mutta joskus onpi pakko osallistua. :-) "Death is nature's way of telling us to slow down."
www.piecemakerband.com |
Keny 26.06.2008 10:50:49 | |
---|
Pitäiskö kokeilla yhellä kädellä......hmmm. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Tana 26.06.2008 13:16:50 | |
---|
|