Aihe: Parhaat/Hauskimmat kommentit mitä ootte kuullut soittamisestanne
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Zed
17.07.2007 14:25:58

Soittelin aikanaan klassista kitaraa ollessani kaverilla kylässä. Kaverin isä totesi: "Epätoivoisen kuuloista valitusta."
Margarita
17.07.2007 14:59:31
Joku kirjoitti joskus nettiin keikastani, että "välillä teki mieli repiä korvat päästä." Otin sen kohteliaisuutena.

Mun urani ensimmäisiä kutkuttavia tähtihetkiä oli se, kun suuresti rakastamani Mana Mana -yhtyeen kitaristi, Otra Romppanen, kommentoi varhaista demoani, että "Hämeentien Shamaanitar." Se tuntui aika kivalta.
Keppis
17.07.2007 20:55:45
Kaveri sanoi viikko sitten kun mökillä rämpyttelin:

"voi vittu jos ei tolla saa naista niin millä sitten"
brn2sk8
18.07.2007 17:24:38
Heh, kommenttia on tullut... Ja muutakin... Viimeisin joka pisti naurattaan oli tämä kotona tapahtunut juttu, soittelin huoneessani joka sijaitsee omakotitalomme yläkerrassa ja mielestäni soitto meni kaikki just putkeen, improvisoin kauheeta skaalapelleilyä siellä ja reenasin nopeutta, tein villejä venytyksiä kovaa ja karusti ja olin ihan liekeissä kun huomasin että kännykkä soi.. Vastasin, siellä oli Äitini alakerrasta :D "Etkö vois lopettaa, mä oikeesti tuun hulluks ton äänen kanssa" Johon olin vaan että "jaah":( ja sit pistin hiljemmalle... Meni fiilikset vähän mutta jatkoin, hiljemmalla volalla tosin :) Ei kovin erikoinen juttu mutta naureskelin sille kun piti alakerrasta soittaa yläkertaan kun matkaa olis ollut rappuset ylös, mutta laiskuus ilmeisesti vei voiton :D
Deal:leaD guitarrrr... Rauh "kuulin karoliinan lähteneen..." Popedaa suomen kesässä nurmipellolla les paulin säestyksessä, sitä mä miellän rakkaudeks...
Jeepster
19.07.2007 22:00:02 (muokattu 19.07.2007 22:12:35)
Oon aika haikeen katkera teille, joiden perheessä tajutaan musiikista. Välillä on tosi turhauttavaa kun kukaan meillä ei tiedä mistään mitään. Iskä tietää Hendrixin nimeltä sentään, kun on ollu teini sillon joskus 60-luvulla.
Nytkin kun oon vaihtamassa sähkikseen, saa hulinoiden jälkeen yöllä kaivaa tiedot täältä kaikesta, että tajuaisi jotain. Tyttönä vielä. Mikä hemmetin transistori? Siis mikä puolijohdekomponentti?

Tämmösessä käpykylässä ei samanhenkisiäkään kasva puissa. Muusikoiden.netistä on suurtakin suurempi apu mulle. Thanks muusikot!

-> Yleisin kommentti on kauhunpelokas "Kieli katkee!", kun soitan jonkun huonomman nuotin, tai vähän lujempaa. Se oli aluksi ihan hauskaa.
ruuvimeisseli
19.07.2007 22:08:27

"Lopeta jo se soittaminen, mä en jaksa kuunnella"
J. Cool
21.07.2007 13:06:21

http://uk.youtube.com/watch?v=3cf50q4xpts

just luin mitä vuoden takaseen treenivetoon super mario themestä oli sanottu:

"u guys are fags!"
guitargirl89
28.07.2007 16:29:08
Bändimme keikan jälkeen täysin tuntematon mieshenkilö tuli halaamaan laulajaa, ja totesi vakavana: "Te ootte seuraava Popeda!"

Ja kerrottakoon vielä, että bändiin kuuluu kuusi tyttöä.
reino
28.07.2007 16:40:18
"sä soitat huonommin ku mä"
ding-dong
Budy
30.07.2007 00:31:47
"sä oot mun uus kitarajumala" -kaveri jamisessiossa.
Ei vissii paljoa jumaluuteen vaadita.. :D
Keu !
Tsouns
30.07.2007 01:41:25
Oli kyllä helkkarin mukavaa kun pro-tason muusikko kehaisi vaikka en juuri muuta soittanutkaan kuin räpellystä ja sitä "eiku... eiku"-biisiä. Nykyään kun osaa jo hieman soittaa, niin kukaan ei kehu :)

Se on kyl siisti juttu ku ammattimuusikot yms. kehuvat ja rohkaisevat aloittelijoita. Ei tuu heti semmosta fiilinkiä että mistää ei tuu mitää jne. ja sitä jaksaa sit panostaa hommiin.
Tuspekistan
30.07.2007 14:12:50

Noh kerrotaan ensin negatiivinen palaute joka tuli musiikin tunnilla ku sai kerranki soittaa jotain mitä halus ku ei ollu musiikinopettaja paikalla. No soittelin siinä jotain hevimeteli juttuja niin eräs tyttö tokas vieresä: ``Tuohan kuulostaa siltä ku joku tappais sikaa. Vastasin tietenki et niinhän sen pitääki.

Sit mukava kommentti musiikinopettajalta joka ei kovin paljon kitaroinnista tiedä. Soitettiin tunnilla HIM:in Funeral of Hearts ja siihen oli soolo laitettu tabeina joten ennenku alotettiin soittaan harjottelin sitä kerran huvin vuoks. Yhtääkkiä koko luokka hiljeni. Soitin sen sit loppuun ja opettaja kahto mua hetken hiljaa ja sano: ``Jotku ne vaan osaa . Tämä huvitti todella paljon.

Ja sit ku joku kysyy mikä mun musiikin numero on ja vastaan et 8 ne kahtoo pitkään naamalla semmonen kumma ilme. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?
En ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin.
Mox
30.07.2007 14:37:29
Näin jälkeenpäin ajateltuna bassonsoitonopettajalta joka tunti kuultu "Sää kumminki osaat jo soittaa jonkin verran..." pistää hymyilyttämään meinaan vaan että kommentissa oli aina sellainen pieni häivähdys vihjailua: "Etkö vieläkään ole oppinu soittamaan tän paremmin" :D

Tää toinen ei varsinaisesti suora kommentti ole mutta samaiselta opettaja herralta jälleen joka ikinen keskiviikko iltapäivänä kuultu "Onko sulla Metronomia? Nää on tosia hyviä ja nykyään näitä saa melko halvalla..." tais meinata että taimi on vähä hukassa? :DDDd Tiedä sitten miten se nuo lauseet on tarkottanu, mutta se on ihana vapaus ku jokainen saa tulkita tavallaan.
He came to rock... And rocked like no other! R.I.P Dimebag Darrel
Jzci
10.08.2007 13:07:12 (muokattu 10.08.2007 13:07:34)

Keikan jälkeen joku tuntematon ruotsalainen mieshenkilö tuli kommentoimaan soittoani näin: "I'm not gay or anything.... but I wanna make love to you!"

Olin erittäin otettu.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
wil-le
11.08.2007 11:36:01

Vittu mikä markan Sonic Youth!
I lie for only you, And i lie well hallelujah
KillingMachine
11.08.2007 11:40:41
Vittu mikä markan Sonic Youth!

Ei toi niin pahalta kuulostais jos diggaa Sonic Youthista. Olisin jopa kunnioitettu verrannosta Sonic Youthiin.
The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay
Karlsson
11.08.2007 17:19:11
Usein kuulee klassikkoa "basso on liian lujalla!". Jaksaa aina naurattaa, emmä sitä hiljemmalle laita kuitenkaan.
"Friendly shake hands!" -V.I.Lenin
Black widow
11.08.2007 17:42:57

Musiikinopettaja joskus tokaisi mulle, kun olin hetken soitellut akustisella kitaralla luokassa, että "kyllä sä taidat sittenki osata soittaa tuota kitaraa melko hyvin". Että näin. Ja en siis ole kyllä mikään kitaristi luonnostani, kompata osaan mutta siihen se sitten jää. Pianonsoitosta on tullut kommenttia, että kuulemma heilun kuin heinämies samalla kun soitan. Ja avomies pelkää, että putoan pallilta vielä joku päivä jos yhtään enemmän heilun enää..

Ja ihan paras kommentti tuli lukiossa mun parhaalta ystävältä. Me käytiin molemmat samassa koulussa minä laulutunneilla ja hän kitaratunneilla. Mulla oli edellisenä päivänä ollut laulutunti samaan aikaan kun hänen soittontuntinsa, niin tää mun kaveri tuli selittämään mulle, että "en ensin tajunnu, että se olit sinä joka laulo, ku kuulosti niin hyvältä". Tuli mieleen, että kiitti vaan, turhaanko mä nyt siellä klassisen laulun tunneilla oon juossu...että tämmösiä.
Elämää, ei sen enempää...R.I.P. Eetu 11011986-15032007
wil-le
12.08.2007 19:18:44

Ei toi niin pahalta kuulostais jos diggaa Sonic Youthista. Olisin jopa kunnioitettu verrannosta Sonic Youthiin.
Sama ukko huuski kavereiden bändille että "Kaikki varastettu curelta" ja toisten kavereiden bändille "Vittu mitä neulepaitahinttipaskaa"
I lie for only you, And i lie well hallelujah
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)