Nakuputte 20.07.2007 23:49:52 | |
---|
No nyt sain omani, hienoa kitarointia! No täytyyhän nyt miehellä harrastuksia olla. |
ainii joo, ladies' night in buffalo... E: paras piisi jolla Vai on koskaan ollu mukana. pataan! tuossa levyllä on tasan kymmenen huonoa hetkeä; biisien välit. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
sirdickyj 21.07.2007 09:16:01 | |
---|
Diggas joo, mut se diggas Verno Reidii kanssa ja Steve Vaita, eli seuras aikaansa. Mulle Pekka anto vinyylilevyn Eat 'Em and Smile. tuosta Reid-diggailusta on surullisena todisteena kammottava Rock'n roll hoochie koo-versio, jonka soolossa nuo vaikutteet voi kuulla. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
BigPapa 21.07.2007 16:50:24 (muokattu 21.07.2007 16:54:42) | |
---|
Ei ihme että Pekka luopu tosta lätystä, sevverran kökkö tekele on kyseessä. E: paras piisi jolla Vai on koskaan ollu mukana
Ai on vai... Munsta toi I'm Easy on ihan mukava...... tuosta Reid-diggailusta on surullisena todisteena kammottava Rock'n roll hoochie koo-versio, jonka soolossa nuo vaikutteet voi kuulla. No ei se nyt ihan niin kammottava oo...ja ihan yhtäläiseen diggaili Jeff Beckiä samoihin aikoihin....sekin kuuluu siinä... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
sirdickyj 21.07.2007 18:22:21 | |
---|
No ei se nyt ihan niin kammottava oo...ja ihan yhtäläiseen diggaili Jeff Beckiä samoihin aikoihin....sekin kuuluu siinä... Aijaa...must se Vernon Reid-juttu kuuluu semmosena atonaalisena sekoiluna. Ja must se versio on kehno, Jore Marjaranta laulaa ku hortto kaalo. mut hienoo tosiaan et Alppu jakso innostua tollasista eri koulukunnan soittajista ...toisin ku puritaani-Heinonen, joka vaan dokaa. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
BigPapa 21.07.2007 18:26:27 | |
---|
Aijaa...must se Vernon Reid-juttu kuuluu semmosena atonaalisena sekoiluna. Ja must se versio on kehno, Jore Marjaranta laulaa ku hortto kaalo. mut hienoo tosiaan et Alppu jakso innostua tollasista eri koulukunnan soittajista ...toisin ku puritaani-Heinonen, joka vaan dokaa. On siinä Vernoniakin on on, mut on myös Jeffiä...pitäs taas kuunnella....jotain kammenkäyttöö ja sellasta. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
velsa 21.07.2007 22:20:56 | |
---|
Jore Marjaranta laulaa ku hortto kaalo. No se nyt laulaa aina silleen........8=) Kauas on pitkä matka........ |
Jytis2 22.07.2007 04:19:34 | |
---|
Aijaa...must se Vernon Reid-juttu kuuluu semmosena atonaalisena sekoiluna. Ja must se versio on kehno, Jore Marjaranta laulaa ku hortto kaalo. mut hienoo tosiaan et Alppu jakso innostua tollasista eri koulukunnan soittajista ...toisin ku puritaani-Heinonen, joka vaan dokaa. Joo jore on ihan hyvä, siinä ei vaan oo rockia eikä rollia. |
sirdickyj 22.07.2007 07:47:28 | |
---|
No se nyt laulaa aina silleen........8=) mun mielest ei, vetää hienosti semmosta AOR-tyylin kamaa, ja myös sitä omaa Suoki-matskuaan. Ja jotain Slingersin biisejä veti hyvin, vittu ku en muista sitä yhtäkään, mikä oli siin kolmannella levyllä, perkeleen hienoa. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
J.Hollström 07.08.2007 11:26:17 | |
---|
Joo. Nyt on ko. DVD plakkarissa. Kiva että on kasattu tämmönen paketti. Muutama huomio: Niinkuin kansiteksteissä mainitaan, laatu on paikoin tosi karua, TV:stä äänitettyä VHS-kamaa yms. Samoin soitannollisestikin vaihtelua on laidasta laitaan. Parasta antia ko. koosteella on tosiaan se Tulliklubin Albert Järvinen Band, jota liidaa Pave. Soundillisesti ja soitannollisesti tosi hyvää matskua. Samoin se Bronxin veto Dinosaurockissa '89 oli yllättävän hyvää. Kitara- ja vahvistinesittely oli myös ihan jees. Harmi että kamera tökötti ständissä jengin takana. That's it, but not shit. |
Mika Antero 07.08.2007 11:59:30 | |
---|
Samoin se Bronxin veto Dinosaurockissa '89 oli yllättävän hyvää. Haa, minähän olin tuolla paikan päällä. Kyllä oli hengetöntä ja persoonatonta menoa, tästä tosin taisi suurin kiitos kuulua laulusolistille. Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla. |
losalvaros 07.08.2007 12:02:40 | |
---|
Onkos kenellä tuollaista paitaa? Itse löysin tuollaisen Tallinkin uudelta autolautalta (Star tai Galaxy, en ole ihan varma) puolivahingossa. Kuvassahan on tietysti Alppu rööki huulessa Stratonsa kanssa ja alempana sitten Gibson custom L5S. En ole sitten muissa kaupoissa tuollaista nähnyt enkä ole ihan 110-prosenttisella intensiteetillä etsinytkään. Kerran olen nähnyt samanlaisen paidan ja senkin Rollareiden konsertissa E-katsomon portaissa, eli mikään hirvittävän yleinen paita ei ole kyseessä. "Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua" |
Sutela 07.08.2007 23:58:45 | |
---|
Tän DVD:n vois kyllä hankkia joskus. |
sirdickyj 08.08.2007 02:22:17 | |
---|
Haa, minähän olin tuolla paikan päällä. Kyllä oli hengetöntä ja persoonatonta menoa, tästä tosin taisi suurin kiitos kuulua laulusolistille. ai miksei Albertille itselleen? mikä on hänen osuutensa esim. tuossa Tulliklubin livessä? nolla. muut miehet hoitaa homman, ja tyloksena hienointa juttua, missä herra on ollut mukana. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
J.Hollström 08.08.2007 06:59:11 | |
---|
ai miksei Albertille itselleen? mikä on hänen osuutensa esim. tuossa Tulliklubin livessä? Soolokitaristi. That's it, but not shit. |
Mika Antero 08.08.2007 07:10:06 | |
---|
ai miksei Albertille itselleen? Siksi, koska huomioni kiinnittyi täysin hengettömään ja persoonattomaan laulusolistiin tuolla Dinosaurokin keikalla. Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla. |
BigPapa 08.08.2007 14:54:20 | |
---|
ai miksei Albertille itselleen? mikä on hänen osuutensa esim. tuossa Tulliklubin livessä? nolla. muut miehet hoitaa homman, ja tyloksena hienointa juttua, missä herra on ollut mukana. Tästä me tullaan olemaan vahvasti eri mieltä, Pekka veti siinä hienosti. Ja muistoja vanhan kuppilasta: http://muusikoiden.net/dyn/users/26886.jpg The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
sirdickyj 08.08.2007 15:31:09 | |
---|
Tästä me tullaan olemaan vahvasti eri mieltä, Pekka veti siinä hienosti. niin vetääkin, olin jurrissa kun kirjoitin tuon+mua vitutti. tarkoitin toki, että huomio ei kiinnity tuossa Alpun soittoon ekana, ainakaan mulla, vaan hienoon bändiin. Eipä se sitä Albertin hommaa huononna. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
rheinone 08.08.2007 16:21:31 | |
---|
niin vetääkin, olin jurrissa kun kirjoitin tuon+mua vitutti. En usko, sähän et ikuna dokaa. Vitutuksen uskon. tarkoitin toki, että huomio ei kiinnity tuossa Alpun soittoon ekana, ainakaan mulla, vaan hienoon bändiin. Eipä se sitä Albertin hommaa huononna. Alppu veti hienosti ja niin myös bändi. Sovitukset ensiluokkaisia, liekö sitten Maijas-Paavo duunannu? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
BigPapa 08.08.2007 16:26:50 | |
---|
Sovitukset ensiluokkaisia, liekö sitten Maijas-Paavo duunannu? No kyseessähän oli oikeestaan Maija Paavosen Big Band featuring Albert Järvinen. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |