Dr. Muff 13.04.2007 22:29:04 (muokattu 13.04.2007 22:33:00) | |
---|
Äsköisen liven perusteella karismaltaan Hevi-Arin luokkaa ja omaperäisyydessä kilpailee Robin Trowerin kanssa. Mut muuten ihan hyvän kuuloista musaa. Olen kojootti. Älä koske. |
LamaAjanElvis 14.04.2007 01:06:33 | |
---|
|
InYourFace90 14.04.2007 13:09:02 | |
---|
Hyvä kitaristi! On itekki noita sen biisejä tullu opeteltua. Up The Irons! |
mattim 14.04.2007 15:46:59 | |
---|
Katselin tuota livea eilen illalla ja jotenkin siita hommasta paistoi tyhjyys lävitse. Parasta antia oli rumpalin, slidekitaristin ja telellä komppia vatkanneen kaiffarin yhteistyö. Biisit oli semmoista tavaraa joista ei mitään mieleen jää. Jotenkin tuo keulahemmo oli vaan "esiintymässä" antamatta mitään itsestään. Matti |
velsa 14.04.2007 20:12:19 | |
---|
Biisit oli semmoista tavaraa joista ei mitään mieleen jää. Jotenkin tuo keulahemmo oli vaan "esiintymässä" antamatta mitään itsestään. Aha.....mä oon ilmeisesti ymmärtänyt Mayerin sit aivan väärin.....kiitos oikaisusta...... Kauas on pitkä matka........ |
electrick 14.04.2007 23:01:19 (muokattu 14.04.2007 23:01:46) | |
---|
Minua kyllä niin ärsyttää tämä jätkä kun on varmasti hyvä soittaja ja tietää teoriat yms. mutta biisit on kyllä liian hempeitä, tulee semmonen kuva että yrittää olla liian taiteellinen. Ja mies on kyllä vähän yliarvostettu ainakin jenkeissä. |
ballfish 14.04.2007 23:05:55 | |
---|
Jessica Simpson on Mayerin tyttöystävä. Ootte vaan kateellisia. ;) Hyvä bluesmeininki nuorella jannulla. Hyviä biisejä ja mahtava taustabändi. Nams. Tykkään. |
Antero-- 14.04.2007 23:15:46 | |
---|
Hyvä bluesmeininki nuorella jannulla. Hyviä biisejä ja mahtava taustabändi. Nams. Tykkään. Taitava tyyppi kyllä, ja todella kova bändi, mutta herran blues on minusta täysin hengetöntä. En kestänyt katsella tuosta FST:n keikasta edes puolia. Alkaa kuvottaa kun bluesista tehdään halpaa ja hempeää kitchiä. He ain't got the blues. Minusta. Antero "Einmal ist Keinmal" |
tommijk 14.04.2007 23:22:26 | |
---|
Tuntuu olevan tuo mayerin musa liian poppia tr00 blues miehille, ja liian bluesia tavalliselle popin ystävälle. Itse kyllä pidän tästä nykyisestä poppiblues linjasta, mutta äijä kyllä räjäyttäisi pankin totaalisesti jos tekisi kunnon rehellisen blues levyn, sen verran kova soittaja on hän. Juuri tästä syystä Try on törkeän kova levy! "Phfft! Facts. You can use them to prove anything." - Homer Simpson |
arc 15.04.2007 01:41:24 | |
---|
Taitava tyyppi kyllä, ja todella kova bändi, mutta herran blues on minusta täysin hengetöntä. En kestänyt katsella tuosta FST:n keikasta edes puolia. Alkaa kuvottaa kun bluesista tehdään halpaa ja hempeää kitchiä. He ain't got the blues. Minusta. Antero Mutta pitää muistaa että John itse ei ole koskaan väittänyt Continuumin olevan bluusia, tai yrittävän sen esittää mitään bluesin kaltaista. John Mayer Trion Try -levy sen sijaan on aika paljolti enemmän bluespohjaista rockia, kuin tämä Continuum, ja ainakin kuulemani mukaan FST:n keikalla soi juuri tämä Continuum. (En siis nähnyt keikkaa) Jos haluat vielä kokeilla does he got the blues, niin suosittelen Try -levyä. Vaikkei herralla ole ehkä rouhein bluus ääni, niin ei tämä minusta ainakaan kitchiä ole: http://www.youtube.com/watch?v=qla13aWrNP4 E: Ja niin, itse pidän kyllä Continuumistakin todella paljon, mutta kun hc bluusäijät tuntuvat inhoovan juurikin sitä että sitä sanotaan blueslevyksi, niin ottakaa se vaikka Soulpoppina :) |
JMTrio 20.07.2007 21:14:05 | |
---|
|
cbs 20.07.2007 21:23:35 (muokattu 20.07.2007 21:26:45) | |
---|
http://abcnews.go.com/GMA/ Tuolta löytyy hyvä taltiointi tältä aamulta. John vetää Claptonin kanssa Crossroadsin. Jumanvitsi, että on kovaa kamaa. Ja kun se soitto ja laulava vibra ei riitä, vaan pitää olla vielä niin hemmetin hyviä laulajia molemmat, prrr. EDIT: Jotenkin teki mieli harjata hampaat, varsinkin muutaman klipin jälkeen. Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
Up The Irons! |
Dr. Muff 21.07.2007 09:18:59 | |
---|
Minua kyllä niin ärsyttää tämä jätkä kun on varmasti hyvä soittaja ja tietää teoriat yms. mutta biisit on kyllä liian hempeitä, tulee semmonen kuva että yrittää olla liian taiteellinen. Ja mies on kyllä vähän yliarvostettu ainakin jenkeissä. Toi hempeys tökkii itelläkin. Vähän tommosta silkkimunaa toi meininki. En tiedä onko toi aitoa bluesia, tai kenen mielestä aitoa/ei aitoa. Tuntuu että bluesin syvin olemus on sitä että voidaan kategorisoida jokin musiikki bluesiksi ja jättää muut ulkopuolelle. Diggaillaan sitten sitä valikoitua musaa, oli se kuinka hampaatonta tahansa, kunhan se on puristien mielestä sitä oikeaa bluesia. Tälläisen kuvan sitä saa kun lueskelee kinaamista siitä mikä on bluesia ja mikä ei. Hyvä musa on hyvää musaa oli se sitten suljettu mihin tahansa karsinaan. |
Mordax 21.07.2007 11:05:44 | |
---|
http://abcnews.go.com/GMA/ Tuolta löytyy hyvä taltiointi tältä aamulta. John vetää Claptonin kanssa Crossroadsin. Ei paha veto ollenkaan. Kyllä JM on kovan luokan muusikko, tykkäsi miehen bluesirvistyksistä tai ei. Itse ainakin kuuntelen miekkosen musiikkia ihan mielellään. Bluesia tai pahimman luokan purkkapoppia - musiikin karsinoiminen eri genreihin on jokseenkin hölmöä puuhuaa. Kitarat on kivoja |
Huhtiainen 17.08.2007 23:37:57 | |
---|
Aivan tykkijätkä. Tsekatkaa www.video.msn.com ....ja sieltä musapuolelta Johan Myer. Ison bändin kanssa. Mieletön rytmiikka ja vielä laulun kanssa. Varsionkin trioleissa Gravity ja Find another you |
P-Nut 25.08.2007 14:58:40 | |
---|
....ja sieltä musapuolelta Johan Myer. Päissään ? Welcome to jazz club...Grrrrreat |
JMTrio 21.03.2008 16:36:51 | |
---|
Mainiota, sain liput tilattua. Kesäkuussa kattomaan herraa Kööpenhaminaan |
Kiksaus 22.03.2008 01:27:29 (muokattu 22.03.2008 01:43:28) | |
---|
"Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!" |
arc 22.03.2008 09:51:52 | |
---|
Mainiota, sain liput tilattua. Kesäkuussa kattomaan herraa Kööpenhaminaan En millään löytänyt hintaa tuohon, eli paljon kunstantaa itse keikkalippu? |