isojussi 11.07.2007 03:45:09 | |
---|
Mikä se on se joku kellobiis, minkä Topi "laulaa". Onko se nyt tätä kampäkkiä? Kuulin sen tossa taannoin radiosta. Ei jumalauta! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Simo78 11.07.2007 08:59:25 | |
---|
Mikä se on se joku kellobiis, minkä Topi "laulaa". Onko se nyt tätä kampäkkiä? Kuulin sen tossa taannoin radiosta. Ei jumalauta! Jossakin soivat kellot taitaa olla se oikea nimi. Kyllä se on juurikin tuo samainen kohuttu kampäkki biisi. Kyllä on joo aika pohjanoteeraus, niin Topilta, kuin agentsilta. Juurikin samaa mieltä tosta "laulamisesta", varjo menneisyydestä sanon mä! |
uruttaja 11.07.2007 10:07:01 (muokattu 11.07.2007 10:07:45) | |
---|
Mikä se on se joku kellobiis, minkä Topi "laulaa". Onko se nyt tätä kampäkkiä? Kuulin sen tossa taannoin radiosta. Ei jumalauta! Nyt minäkin sen kuulin. Kuunnelkaa itse. Ei tuohon muuta voi sanoa. Soitto ihan takuuvarmaa Agentsia. http://www.iltasanomat.fi/videot/?id=1398561&ap=1 |
ninmari 11.07.2007 10:39:14 | |
---|
Kyllä toi Pulliaisen kitarointi on pirun makian kuuloista.Mä tykkään! Topin soundista oon tykännyt kanssa aina, mutta myönnän ettei enää taitu niinku alkuaikoina.Kai siinä tunneseikkojakin on mukana, muistuttaa mua aina edesmenneestä isästäni joka kuunteli paljon Topia.=) Mutta eiköhän tuolla kappaleella saa levymyyntiin ja keikkojen kävijämääriin nostetta, uskokaa pois.=) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
uruttaja 11.07.2007 14:19:05 | |
---|
Kyllä toi Pulliaisen kitarointi on pirun makian kuuloista.Mä tykkään! Topin soundista oon tykännyt kanssa aina, mutta myönnän ettei enää taitu niinku alkuaikoina.Kai siinä tunneseikkojakin on mukana, muistuttaa mua aina edesmenneestä isästäni joka kuunteli paljon Topia.=) Mutta eiköhän tuolla kappaleella saa levymyyntiin ja keikkojen kävijämääriin nostetta, uskokaa pois.=) Aivan varmasti saa. |
Kapis 15.07.2007 18:51:54 | |
---|
Mikä se on se joku kellobiis, minkä Topi "laulaa". Onko se nyt tätä kampäkkiä? Kuulin sen tossa taannoin radiosta. Ei jumalauta! äh, hyvinhän se veti - biisi nyt ei ollu vain niin ihmeellinen, jos se tolla samalla saundilla vetäisi kirjeen ja kaksi kitaraa, niin kyllä se mulle kelpais. |
KoskPaavo 16.07.2007 00:22:29 | |
---|
Eikös tuo ole Renegades-biisi? "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
piiska2 17.07.2007 13:13:07 (muokattu 17.07.2007 13:14:52) | |
---|
Eikös tuo ole Renegades-biisi? Kaikki albumin biisit on Renegades-tavaraa. Mielestäni Agents on Agents. Muut on perässähiihtäjiä....paitsi tietty The Sounds ym. suomalaiset rautalanka-legendat. Writing about music is like singing architecture - Elvin Jones |
kaukopoika 17.07.2007 17:29:30 | |
---|
Onkos se Kim Brown itse,kun siinä jakkaralla tekee "muistiinpanoja" ? Ja Esalla vaihteeksi Olympic white Strato |
turhala 17.07.2007 17:37:19 | |
---|
Onkos se Kim Brown itse,kun siinä jakkaralla tekee "muistiinpanoja" ? Ja Esalla vaihteeksi Olympic white Strato Vai olisko Jukka Itkonen , biisin suomentaja? Suosittelen ,vitutukseen kirkasviina hoitoa. |
DJKaaos 17.07.2007 23:36:23 | |
---|
Kyllä toi Pulliaisen kitarointi on pirun makian kuuloista.Mä tykkään! Ainakin pirun ohueksi on mennyt Pulliaisen kitarasoundi... ohenee vaan vuosivuodelta :S Minä olen minä. |
isojussi 17.07.2007 23:58:37 | |
---|
... ohenee vaan vuosivuodelta :S ...kilpaa Esan etutukan kanssa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Klapp 18.07.2007 17:53:19 | |
---|
Jossakin soivat kellot taitaa olla se oikea nimi. Kyllä se on juurikin tuo samainen kohuttu kampäkki biisi. Kyllä on joo aika pohjanoteeraus, niin Topilta, kuin agentsilta. Juurikin samaa mieltä tosta "laulamisesta", varjo menneisyydestä sanon mä! Emmäsit tiiä. Juur alelaarista hankin tuon "Surujen kitara" -tuplan ja josko se onkin kiistatonta huippukohtaa koko kokoelma, niin kyllä minä ihan rehellisesti tykkään tosta elähtäneemmästä Sorsakoski-soundistakin, vaikka biisinä tuo kellot on minun korvaani pöljä. Ehkä multa on menny jotain ohi, mutta mikä nyky-Sorsakoskessa eniten häiriintyvää häiritsee? Musta tossa hetkellisessä falsenotesrepimisessä on jotain semmosta maltaan ja elämän korinaa, mikä 80-luvun tulkinnoista paikoin puuttuu. Mut minuun vaikuttaakin useimmin virheet ja inhimillinen lo-fi. Ei kaikkee tarvii miksata piiloon, sanon ma. Pulliaisen kitara on ainakin näillä jämäkajareilla kyllä mainitun ohkasen kuulosta. Stratosoundista on tullu ihan pelkkä stratosoundi ja se puhiseva lämpö on aika loppusyksyn lämpöä, viimaa. Verrattuna siis siihen, että Pulliainen on minusta yksi ainoita, joka on saanut joskus straton tallamikinkin kuulostamaan musikaaliselta. Tulipa mielettömän huonoja virkkeitä.
|
Ukko 18.07.2007 18:22:02 | |
---|
Pulliaisen kitara on ainakin näillä jämäkajareilla kyllä mainitun ohkasen kuulosta. Stratosoundista on tullu ihan pelkkä stratosoundi ja se puhiseva lämpö on aika loppusyksyn lämpöä, viimaa. Jospa se heivasi ne 12 kielisetit pois ja hankki 08 setit tilalle ? |
Lennu 18.07.2007 19:25:15 | |
---|
"Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser |
jeppeq 18.07.2007 22:31:48 | |
---|
siinä on nyt kaikki kopiokitaristit ihmeissään, mitäs saundia nyt matkittais? meneekö kompurat ja siniset stratot vaihtoon ja tilalle jotain muuta.. "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
Sertzo S 19.07.2007 07:19:57 | |
---|
siinä on nyt kaikki kopiokitaristit ihmeissään, mitäs saundia nyt matkittais? meneekö kompurat ja siniset stratot vaihtoon ja tilalle jotain muuta.. HOHOO!!! Varustelukierre se vain jatkuu joillain. |
Minä en kylläkään ole oikein koskaan ymmärtänyt , että mikä tuossa Topi Sorsakosken laulussa sitten joidenkin mielestä on niin erityisen hienoa, mutta eipä kai sen päälle kaikkien tarvitsekkaan ymmärtää... |
Sertzo S 21.07.2007 08:34:55 | |
---|
Minä en kylläkään ole oikein koskaan ymmärtänyt , että mikä tuossa Topi Sorsakosken laulussa sitten joidenkin mielestä on niin erityisen hienoa, mutta eipä kai sen päälle kaikkien tarvitsekkaan ymmärtää... Tuo "Jossakin soivat kellot"-biisi on soinut radiossa minun korviini aivan rasittavuuteen asti. Ei iske! |
Ukko 21.07.2007 11:25:28 | |
---|
Minä en kylläkään ole oikein koskaan ymmärtänyt , että mikä tuossa Topi Sorsakosken laulussa sitten joidenkin mielestä on niin erityisen hienoa, mutta eipä kai sen päälle kaikkien tarvitsekkaan ymmärtää... Outous saattaa olla se tekijä. Vertaa esim. M.A. Numminen. |