mungiisi 13.07.2007 21:13:44 | |
---|
Huomenna musamaailmaan testaamaan Carpenter 607b. Älkää vaan sanoko että siellä ei ole... :-| Siellä ON! :) |
ballfish 13.07.2007 21:18:01 | |
---|
Siellä ON! :) Jesh! Kiitti infosta! =) Rahaa mulle heti nyt. Ehkä kuitenkin teen nämä työt loppuun. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Tomi_R 13.07.2007 23:59:32 | |
---|
Voooihan vitti mikä kepukka tämä mustajaakko! Köyhdyin himat 930€ kielisetti ja kova laukku kaupanpäälle. Tää on kyllä just niin sitä mitä mä 7-kieliseltä haluan. Istuu omaan käteen kun unelma, soundi on hyvä, rakenne on hyvinkin jämpti ja viimeistely varsin mallikelpoista. Ei osaa mitään negatiivista sanoa :D Onnittelut! Schecterit ovat kyllä erittäin laadukkaita pelejä. Hyvät varusteet, viimeistely, soitettavuus ja hinta. Itse tuli soiteltua monta tuntia tänään omalla Hellraiser C-7:llä, ja on se vaan mainio peli. |
urzaka 14.07.2007 16:58:04 | |
---|
Jeps. Ite ostin Blackjackin mielummin ku hellraiserin ihan vaan hinnan ja mikkien takia. Onhan hellraiserissa vähän eri kaula, mutta liekö sekään kovin suuri ero. Ite en vaan EMG:istä kauheesti pidä. Chickdude! |
Ibel 14.07.2007 17:25:46 | |
---|
|
ballfish 14.07.2007 19:18:40 | |
---|
Loistavahan se oli! Taloon tulee siis SC-607b kunhan palkkarahat mätkähtää tilille. :) "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Tomi_R 14.07.2007 19:41:28 | |
---|
Jeps. Ite ostin Blackjackin mielummin ku hellraiserin ihan vaan hinnan ja mikkien takia. Onhan hellraiserissa vähän eri kaula, mutta liekö sekään kovin suuri ero. Ite en vaan EMG:istä kauheesti pidä. Ainut ero tietääkseni on vain kaulan liittymis kohta runkoon. Blackjackissä kaula liittyy runkoon aikaisemmin kuin Hellraiserissa, jolloin Hellraiserilla ylimmille nauhoille pääsy on helpompaa. Blackjackin etu on selvästi se, että mikkien vaihto on helppoa, kun taas EMG't jättävät ammottavan aukon jos vaihdat ne muihin kuin EMG:ihin. Ainakin siihen asti kun Duncanin saa markkinoille Blackout 7-kielisen mikrofonit, joita tulee saamaan EMG:iden koossa ja normaali passiivien koossa. Kyseessä ovat siis aktiiviset 7-kielisen mikit. |
hullu_ukko 15.07.2007 20:42:55 | |
---|
Tuli eilen kierreltyä Helsingin musiikkiliikkeitä ja testailtua erilaisia seiskoja. Schecter C7 Hellraiser oli ensimmäinen testikohde, eikä se tosiaankaan vastannut odotuksiani. Kaula ei sopinut käteen ja erityisesti se lakkaus tuntui hirveältä. Seuraavat testikohteet olivatkin LTD:n Viper-407 ja SC-607b. Carpenter tuntui ehdottomasti paremmalta soittaa kuin Hellraiser, mutta paksu lakka kaulassa ei ole edelleenkään mulle paras vaihtoehto. Satula irvisti tässäkin versiossa, joten lieneekö sitten Carpentereiden tyyppivika? Viper-407 alkoi jo vastata vaatimuksiani ja voin sanoa, että oikeasti tykkäsin sen soittotuntumasta kaulapainoisuudesta huolimatta. Paras oli kuitenkin Ibanezin RG-1527, jota en ollut edes ajatellut kokeilla. Testasin kuitenkin ja innostuin siitä sitten niin kovasti, että kysyin heti tarjouksen.. 850€ on tuolla pelillä hintaa ja hintaan sisältyy tietty kova laukku. Luultavasti olisin raahannut sen heti mukaani, jos olisin sen pystynyt sillä hetkellä a) roudaamaan hotellille b) lyömään rahat suoraan tiskiin. Pakko se kuitenkin on jossain välissä hakea.. Mikit siinä kyllä olivat hieman tuhnua kamaa. Millaisia mikkejä porukka on noihin lehmusrunkoisiin seiskoihin yleensä laittanut? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
mungiisi 15.07.2007 21:40:53 | |
---|
Tuli eilen kierreltyä Helsingin musiikkiliikkeitä ja testailtua erilaisia seiskoja. Schecter C7 Hellraiser oli ensimmäinen testikohde, eikä se tosiaankaan vastannut odotuksiani. Kaula ei sopinut käteen ja erityisesti se lakkaus tuntui hirveältä. Seuraavat testikohteet olivatkin LTD:n Viper-407 ja SC-607b. Carpenter tuntui ehdottomasti paremmalta soittaa kuin Hellraiser, mutta paksu lakka kaulassa ei ole edelleenkään mulle paras vaihtoehto. Satula irvisti tässäkin versiossa, joten lieneekö sitten Carpentereiden tyyppivika? Viper-407 alkoi jo vastata vaatimuksiani ja voin sanoa, että oikeasti tykkäsin sen soittotuntumasta kaulapainoisuudesta huolimatta. Paras oli kuitenkin Ibanezin RG-1527, jota en ollut edes ajatellut kokeilla. Testasin kuitenkin ja innostuin siitä sitten niin kovasti, että kysyin heti tarjouksen.. 850€ on tuolla pelillä hintaa ja hintaan sisältyy tietty kova laukku. Luultavasti olisin raahannut sen heti mukaani, jos olisin sen pystynyt sillä hetkellä a) roudaamaan hotellille b) lyömään rahat suoraan tiskiin. Pakko se kuitenkin on jossain välissä hakea.. Mikit siinä kyllä olivat hieman tuhnua kamaa. Millaisia mikkejä porukka on noihin lehmusrunkoisiin seiskoihin yleensä laittanut? Carpenterien satulavirhe on inhottava... Nimim. kitara on ollut korjauksessa jo kohta 3 viikkoa. RG1527 omistin aiemmin ja se oli kaikinpuolin loistava kitara! Tallaan vaihdoin Lundgrenin M7 ( www.lundgren.se) mikin ja potki todella hyvin. Mikistä on aika paljon juttua näillä foorumeilla, Meshuggahin tyyppien kehittelemä & käyttämä. |
ballfish 15.07.2007 21:43:44 | |
---|
Carpenterien satulavirhe on inhottava... Nimim. kitara on ollut korjauksessa jo kohta 3 viikkoa. Itse ajattelin viedä Ruokankaalle jos tuommoista on. Ei kestä varmaan edes viikkoa. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
mungiisi 15.07.2007 21:58:13 | |
---|
Itse ajattelin viedä Ruokankaalle jos tuommoista on. Ei kestä varmaan edes viikkoa. Mielestäni uudessa kitarassa ei missään nimessä pitäisi edes olla tuollaista. Jos olisin älynnyt katsoa tuon niin olisi saattanut jäädä kitara hyllyyn ja olisin tilannut uuden kuin ottanut sen hyllykitaran. |
ballfish 15.07.2007 22:08:16 | |
---|
Mielestäni uudessa kitarassa ei missään nimessä pitäisi edes olla tuollaista. Jos olisin älynnyt katsoa tuon niin olisi saattanut jäädä kitara hyllyyn ja olisin tilannut uuden kuin ottanut sen hyllykitaran. Lähinnä kantani oli se että maahantuojalle lähettäminen on huonoimpia keinoja. =D "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
-K- 20.07.2007 16:12:42 | |
---|
Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
Ze Kink 20.07.2007 17:45:22 | |
---|
Otimpas uuden hankinnan johdosta seiskatriostani linssi paskassa ryhmäpotretin. http://muusikoiden.net/dyn/users/25891.jpg Siistiä! Tuohon vaan uudet mikkikehykset, ja passiivit kehiin. Tai sitten ne Blackoutit? "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Billsner 20.07.2007 19:05:26 | |
---|
Oon tässä harkinnut tallamikin päivitystä tuohon omaan ibanezin halpis seiskaan. Kuumempi ja räyhäkkäämpi mikki saisi olla kuin tuo Seymour Duncanin JB mikä siinä nyt on kiinni. H-vireessä olevassa lespassa on kiinni nyt Kent Armstrongin ultra distortion ja vähän sen tapainen mikki on hakusessa (harmi kun tuota ei saa seiskakieliseen). Ehdotuksia? Wrapped in plastic |
hullu_ukko 20.07.2007 19:10:09 | |
---|
Oon tässä harkinnut tallamikin päivitystä tuohon omaan ibanezin halpis seiskaan. Kuumempi ja räyhäkkäämpi mikki saisi olla kuin tuo Seymour Duncanin JB mikä siinä nyt on kiinni. H-vireessä olevassa lespassa on kiinni nyt Kent Armstrongin ultra distortion ja vähän sen tapainen mikki on hakusessa (harmi kun tuota ei saa seiskakieliseen). Ehdotuksia? Dimarzio X2N-7? Ainakin mun käsittääkseni melkoisen räyhäkäs laitos. On kyllä hemmetinmoinen RG-1527 GAS. ADADGBE-vireessä tuo 25.5-skaala riittänee? Ei millään tekisi mieli hommata baritoniskaalaista laitosta näillä nakkisormilla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Nyt on ilmeisesti alkanut Rg2228:aa saapua jengille, pitänee käydä tarkastamassa olisiko Levytukussakin jo! "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
hullu_ukko 20.07.2007 21:02:22 | |
---|
Nyt on ilmeisesti alkanut Rg2228:aa saapua jengille, pitänee käydä tarkastamassa olisiko Levytukussakin jo! Spoilaan jännitysmomentin. Levytukussa on sellainen. Jännältä peliltä näytti kyllä, mutta kokeilemaan en alkanut. Seitsemässä kielessäkin oli tarpeeksi ihmettelemistä. ~1500€ luki muistaakseni hintalapussa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
-K- 21.07.2007 03:21:02 | |
---|
Siistiä! Tuohon vaan uudet mikkikehykset, ja passiivit kehiin. Tai sitten ne Blackoutit? No eivät nuo 707t nyt ihan anukseltakaan soundanneet kun tässä testailin. Blackoutit kyllä kiehtoisi, sitten kun markkinoille tulevat. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
DZN 22.07.2007 14:40:45 | |
---|
Otimpas uuden hankinnan johdosta seiskatriostani linssi paskassa ryhmäpotretin. http://muusikoiden.net/dyn/users/25891.jpg Katokato, J-custom 8327, leppä body ja kaulassa titaanitukiraudat. Itse en tuosta viimeistelystä pitänyt mutta muuten ihan tappohyvä keppi. Mites se soundaa? Aka. Dino and 6077dino |