Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: System Of A Downin Serj Tankian julkaisee soololevyn
1 2 3 4
blackmore81
20.07.2007 06:14:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://plaza.fi/kaista/musiikki/uut … down-keulakuva-julkaisee-soololevyn
 
KillingMachine
20.07.2007 10:11:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisin luullut että Daron Malakian tekee ensimmäisenä soolo-levyn, sillä kaverilla on ainakin minun mielestäni eniten biisintekijän lahjoja System of a Downista. Mutta saapa nyt nähdä mitä tuosta Tankianin hommasta tulee. Jostain syystä olen kuitenkin saanut semmoisen kuvan, että hän on aina yrittänyt olla uusi Mike Patton. Ainakin useat System of a Downin jutuista tuo väkisin mieleen Faith No Moren ja tuo genrestä toiseen hyppiminen on vähän Mr. Bunglelta matkittua.
 
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
paavi
20.07.2007 13:19:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä olen kuitenkin saanut semmoisen kuvan, että hän on aina yrittänyt olla uusi Mike Patton. Ainakin useat System of a Downin jutuista tuo väkisin mieleen Faith No Moren ja tuo genrestä toiseen hyppiminen on vähän Mr. Bunglelta matkittua.
 
No mikäs yksinoikeus Pattonilla on hyppiä genrestä toiseen? Tai onko tässä maailmassa jo liikaa bändejä, jotka kuulostavat Pattonin jutuilta? Eiköhän sitä ylitarjontaa ole jossain ihan muualla...
 
Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction
KillingMachine
20.07.2007 13:47:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mikäs yksinoikeus Pattonilla on hyppiä genrestä toiseen? Tai onko tässä maailmassa jo liikaa bändejä, jotka kuulostavat Pattonin jutuilta? Eiköhän sitä ylitarjontaa ole jossain ihan muualla...
 
Pattonilla tai Mr. Bunglella ei ole yksinoikeutta genrestä toiseen hyppimiseen, mutta bändien pitäisi keksiä itse omat juttunsa eikä kopioida muilta. Ja mitä tuohon toiseen kysymykseesi tulee niin en mielestäni sanonut mitään siihen suuntaan viittaavaa. Moni bändi on ottanut Pattonin musiikista vaikutteita, entä sitten? Serj Tankian on kuitenkin minun mielestäni lainannut lähes kaikki nuo ääntenmuuntelunsa sun muut Mike Pattonilta. Tämä on minun mielipiteeni, ja tollainen muiden mielipiteiden dissaus on aivan turhaa.
 
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
dipshit
20.07.2007 15:10:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm... interesting..
 
Tuleekohan SOAD enää koskaan Suomeen :( Ettei vain koko bändi olisi jo lopettanut keikkailua? Joku joka tietää paremmin yhtyeen suunnitelmia valaiskoot minua.
 
Muttamutta, ihan mielenkiinnolla tätäkin odotellaan, saas nähdä mitä sieltä ulos tulee.
 
Von Blåmberg
20.07.2007 15:19:58 (muokattu 20.07.2007 15:20:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiinnolla odotan. Arvostan Tankianin laululahjoja todella korkealle, toivottavasti mies osaa myös nikkaroida hyviä biisejä.
 
Onkos Tankian säveltänyt ralleja soadille? Sanoituspuolella mies ainakin on ilmeisesti vaikuttanut?
 
Edit. Niin, ja eikös SOAD jäänyt taannoin ennalta määräämättömän pituiselle tauolle?
 
An ounce of perception, a pound of obscure
reino
20.07.2007 15:37:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni Schimmy on ainoa biisi minkä Tankian on kokonaan SOAD:ille säveltänyt.
En silti epäile etteikö mieheltä enemmänkin irtoaisi.
 
ding-dong
Antti Takalo
20.07.2007 15:42:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiinnolla odotan. Arvostan Tankianin laululahjoja todella korkealle, toivottavasti mies osaa myös nikkaroida hyviä biisejä.
 
Onkos Tankian säveltänyt ralleja soadille? Sanoituspuolella mies ainakin on ilmeisesti vaikuttanut?
 
Edit. Niin, ja eikös SOAD jäänyt taannoin ennalta määräämättömän pituiselle tauolle?

 
Muistaakseni Tankian on tehnyt myös Question! biisin, joka onkin sitten kyseisen lätyn paras. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2; Kadonneen Pröötin metsästäjä. Riutta
reino
20.07.2007 15:53:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni Tankian on tehnyt myös Question! biisin, joka onkin sitten kyseisen lätyn paras. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vissiin Malakianin kanssa yhdessä säveltänyt ko. biisin.
 
ding-dong
Veepee
20.07.2007 15:54:50 (muokattu 20.07.2007 15:55:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ääh... Mulle tulee SOADista ja yhtyeen jäsenistä mieleen vaan loppukesä 2002, palveluspuku '62 ja Kainuun prikaatin sotkun kirjasto. Aina kun sinne sotkuun pääsi, niin piti mennä kuuntelemaan tuota levyä, aikasemmin en bändiin ollut tutustunut.
 
Jotenkin sen jälkeen bändin meno on vaikuttanut nihkeältä levyillä ja muutamien näkemieni keikkojen(video) perusteella. Ihan hienoa, että jotain uudistumista tapahtuu...
 
Ai niin, anteeksi OT.
 
Tympee Huttunen
20.07.2007 16:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisin luullut että Daron Malakian tekee ensimmäisenä soolo-levyn, sillä kaverilla on ainakin minun mielestäni eniten biisintekijän lahjoja System of a Downista.
 
Minä luulen soololevyn tulevan siksi, ettei Tankian ole juuri biisejä saanut Soadille tehdä. Eikö Soadin viimeiset aika paljon Malakianin "soololevyjä" ole?
slipkorn
20.07.2007 18:45:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, voipi olla mielenkiintoista. Toivottavasti on "vakavampaa" kamaa, kuin System of a Down keskimäärin. Tuollaista Question!-meininkiä haluaisin kuulla enemmänkin.
Sergei Fallinen
20.07.2007 19:31:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, voipi olla mielenkiintoista. Toivottavasti on "vakavampaa" kamaa, kuin System of a Down keskimäärin.
 
Samaa mieltä. Tosin tuskin kuitenkaan tulen levyä ostamaan.
 
sn
20.07.2007 21:06:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän kyllä kiinnostaa. Tankianin vähät kappeleet on kyllä Soadin selkeää parhainmistoa. Oli Bungle-vaikutteita tai kyllä. Shimmy ja Vicinity of Obscenity ja mitäs niitä oli, kyllä kyllä. Menen kyllä ehkä vähän kansivihkoja selaamaan.
 
Terrorwrist300
20.07.2007 22:33:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pattonilla tai Mr. Bunglella ei ole yksinoikeutta genrestä toiseen hyppimiseen, mutta bändien pitäisi keksiä itse omat juttunsa eikä kopioida muilta. Ja mitä tuohon toiseen kysymykseesi tulee niin en mielestäni sanonut mitään siihen suuntaan viittaavaa. Moni bändi on ottanut Pattonin musiikista vaikutteita, entä sitten? Serj Tankian on kuitenkin minun mielestäni lainannut lähes kaikki nuo ääntenmuuntelunsa sun muut Mike Pattonilta. Tämä on minun mielipiteeni, ja tollainen muiden mielipiteiden dissaus on aivan turhaa.
 
Voihan sekin nyt olla mahdollista, että kaksi toisistaan täysin riippumatonta ja tietämätöntä voivat päästä tietyissä asioissa samoihin tai samankaltaisiin ratkaisuihin.
Anywayz, ei ittelle ainakaan oo ikinä tullu ees mieleen että Serj Tankian (tai SOAD) jotenkin muka kopioisi Mike Pattonia...
 
Itse levyä kyllä oottelen ihan mielenkiinnolla, mutta en kyllä päiviä laskien...
Saa nyt nähä, en oikeen tiedä mitä levyltä odottaa...
 
blackmore81
20.07.2007 23:12:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tuota levyä varmaan itselle tule hankittua, ellei nyt ihan huippu levy ole. Mielenkiinnolla kuitenkin odottelen millaista kamaa levy sisältää. Toivottavasti kuitenkin erilaista kuin SOADin levyillä.
 
elais
21.07.2007 17:20:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.serjicalstrike.com/site/news_view.php?id=40
 
Tuolla vähän tietoa kyseisestä levystä, löytyi ystävämme Googelin avulla. Katsellaas minkälaista materiaalia Serj sitten oikeastaan julkaisee, taitaa minulla kuitenkin ostoslistalle mennä.
Mohla
21.07.2007 18:44:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tuota levyä varmaan itselle tule hankittua, ellei nyt ihan huippu levy ole. Mielenkiinnolla kuitenkin odottelen millaista kamaa levy sisältää. Toivottavasti kuitenkin erilaista kuin SOADin levyillä.
 
Mielenkiinnolla odottelen kun pääsen täältä taas lukemaan että "SOAD on parempi" ja "Ois vaan tehny semmosta niinkun tekivät SOADilla" tai vaihtoehtoisesti "Kuulostaa ihan SOADin ylijäämäbiiseiltä". :)
 
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty


Housut.
Ziggy Bubba
23.07.2007 16:18:48 (muokattu 23.07.2007 16:19:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin useat System of a Downin jutuista tuo väkisin mieleen Faith No Moren ja tuo genrestä toiseen hyppiminen on vähän Mr. Bunglelta matkittua.
 
Tarkemmin kun SOADia kuuntelee, niin huomaa ettei se lopulta ole enää kovinkaan lähellä Faith No Morea, vaikka ennakkoluuloton asenne musiikkia kohtaan näitä bändejä yhdistääkin. Väittäisin että Daron Malakianin biisinkirjoitustyyli on jopa varsin omaperäinen, samoin kuin bändin yleissoundi. Omissa "kirjoissa" SOAD on karauttanut levytetyn musiikin osalta kyllä jo Faith No Moren ohi.
 
Tuota Tankianin sooloa kyllä odotan ihan mielenkiinnolla, vaikka emobändin hienous onkin perustunut suurelta osin Malakianin terävään sävellyskynään ja mainittuun ennakkoluulottomuuteen... Melkein toivoisin että Tankian pyrkisi hiukan erottautumaan tuosta SOADin soundista, siitä kun on paha laittaa enää paremmaksi.
 
You said a' what now?
Max-X
25.07.2007 13:50:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta saapa nyt nähdä mitä tuosta Tankianin hommasta tulee. Jostain syystä olen kuitenkin saanut semmoisen kuvan, että hän on aina yrittänyt olla uusi Mike Patton. Ainakin useat System of a Downin jutuista tuo väkisin mieleen Faith No Moren ja tuo genrestä toiseen hyppiminen on vähän Mr. Bunglelta matkittua.
 
en ymmärrä vertausta uusi patton... faith no morella kieltämättä oli samankaltaista menoa kuin soadilla ja ylipäätään FNM on vaikuttanut suuresti 90-luvun lopun ja 2000-luvun rokkiin.
mielestäni kuitenkaan serjin ja pattonin tyylit eivät juurikaan kohtaa. serjin tunnusmerkkinä on arabityylinen etno/heimo- laulanta ja patton taas on kääntynyt vaarallisesti noisen puoleen.
 
lisäksi genrestä toiseen hyppeleminen tuskin on mr. bunglelta lainattua. sitäpaitti tolla logiikalla bungle pölli ajatuksen Queenilta...
 
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «