Onnea vain, että sopivat kamat löytyivät. Pakko vain sanoa, että tuo kuvaus vähän ristiriidassa oman käsitykseni kanssa, kun itselläni Screamer kuulosti ihan ponnettomalta/munattomalta/liian rokilta verrattuna Fireballiin. Noh, makuja jokaisella :). Varsin erilaiset vahvistimethan nuo ovat lopulta. Siinä sinun testaamassasi screamerissa oli kyllä jotain hämärää. Itsekkin nimittäin testailin screameria ja fireballia rinnakkain ja screamerissa oli paljon rouheampi soundi verrattuna fireballin mössöön. |
mungiisi 20.07.2007 15:38:51 | |
---|
Minä taasen pystyn allekirjoittamaan Nacherin kuvauksen täysin. Olen kanssa soitellut Screameria ja mielestäni se ei kyllä mikä hevipeli ole. Rokkisoundi siinä mun mielestä on. Myyjätkin silloin sanoivat kun sitä ja Thunderia soittelin vierekkäin että Thunder on hevimpi, että Screamer onkin enemmän rokkinuppi. |
Fingolfin 20.07.2007 18:22:47 | |
---|
Fireballin omistin jonkin aikaa ja kyllähän siitä helvetin hyvät hevit irtosi kahden Celestion G12T-75:sen kautta. Scar Symmetryn kitaristi sanoi käyttävänsä Ibanezin TubeScreameria Fireballin edessä. Ei vaan kertonut, että onko hänellä TS7, TS808, TS9 vai TS9DX. Ihan hyvää soundia kuitenkin varsinkin uusimmalla levyllä. Strength and Honor |
RekoS 20.07.2007 18:38:46 | |
---|
Hyvä valinta! Olen kuunnellut Marshallien, ENGLien, Mesan, Framuksen, Laneyn putkisoundeja luukutettuna ja monia luukuttanut itse ja säätänyt ja kyllä ENGL vaan parhaalta kuulostaa. Ei siitä pääse mihinkään. Ainakin hinta/laatusuhde on todella hyvä. |