makoskela 17.07.2007 00:22:53 (muokattu 17.07.2007 00:23:28) | |
---|
Tavara tuli tosiaan perille aikataulussa ja ehjänä. Soitin oli juuri siinä kunnossa kuin millaisena sitä oli mainostettukin. Ehdottoman suositeltava putiikki. GAS ei ole sairaus - se on perusoikeus! |
Sen verran on pakko mainita ko. firman tuotteista ja webbisaitista... Olin hieromassa kauppoja eräästä putkinupista joka vaikutti edulliselta. Jengi vastaili todella kiitettävästi sähköposteihin (jopa viikonloppuna tuli vastauksia). Kuitenkin vasta useamman viestin jälkeen kävi ilmi että oli itse asiassa kyse käytetystä vehkeestä. Saitilta ei mistään muusta olisi asiaa voinut päätellä kuin edullisesta hinnasta. En tehnyt kauppoja. Jos joku tuote vaikuttaa huippuedulliselta verrattuna kotomaan uusiin vastaaviin niin kannattanee kysästä suoraan onko tuote käytetty. Jäi vähän sellanen maku että 'tällanen pitäisi itse osata päätellä jos hinta kerran on niiiin edullinen...' Nostalgy is not what it used to be |
Les Fender 20.07.2007 18:24:30 | |
---|
Juu, nopiasti tuli Artisti. Speksit kitarasta oli ihan poskellaan, eivät ilmeisesti tienneet mitä olivat myymässä http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=96363&co=30 Tuossa juttua kitarasta jonka speksit ilmossa olivat: Ibanez Artist -77, vaahterakansi, mahonki-body, abalone dotsit, tri-sound kaulamikissä. - Mikään muu kuin tuo Iban artzi -77 ei pitänyt paikkaansa. Vastailivat kyllä nopeasti, mutta kovin harvasanaisesti eikä kaikkiin kysymyksiin vastattu (Ilmeisesti tiedonpuute oli vaivana ja kaiketi tuote oli hinnaltaan sellainen ettei se myyjää oikein innostanut.) Toimitus oli todella nopea, kaikkinensa alle viikon. Suosittelen varauksin. "Living is easy with eyes closed!" |
-Cale 20.07.2007 20:12:13 (muokattu 20.07.2007 20:17:12) | |
---|
Jaa juu ei mitään... |
kosmonausea 27.07.2007 13:35:04 | |
---|
Mielenkiintoista, ensin yritin tilata Pedaltrainia itselle, mutta aprikoin vielä, että jos tuolta kaapelia yms. sälää laittas mukaan että tulis ilmaiset postikulutkin. Ensin sitä postia tuli tosiaan pari kappaletta päivässä, että "Sulla on muuten vieläkin tilaus sisässä. Miten ois?" Tuumasin sitten, että otapa tilaus jonosta pois, ettei häiritse siellä, kun mietin vielä hetken tilaustani. Nyt kun olisin valmis tilaamaan, niin eip oo viikkoon kuulunu, vaikka parikin kyselyä jo laittanut :) Suuttuiko ne mulle? Perkelefantti. |
kosmonausea 31.07.2007 21:21:30 | |
---|
Noh, puoliksi turhasta nostan tämän threadin taas, mutta jos joku vielä tuumii, minkälainen putiikki on kyseessä: Nythän he sitten viimein vastasivat. Olisi kuulemma paketti maksua vaille valmis, mutta loppusumma on kyllä 50,40 euroa korkeampi kuin nettisivuilla noista tuotteista tulee. Postikulut pitäisivät kyllä olla jo tässä vaiheessa ilmaisia heidän mukaansa (ja nekin olisivat 35 euroa). Mielenkiintoista toimintaa, eipä voi muuta sanoa. Vieläköhän tuon paketin uskaltaa tilata. Perkelefantti. |
Bald Anus 31.07.2007 21:49:04 | |
---|
Kappas, aika "halpoja" Les Pauleja :) Suurin osa puoltatoista tonnia. Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |