Aihe: In Flames
1 2 3 4 520 21 22 23 24
Torniojaws
02.02.2006 12:35:56

No nyt soi levy, CD+DVD tipahti aamulla laatikkoon. Soundit on vähän paremmat, mutta tietty biisit on samat. Ihan kohtuullista menoa, saa nähdä mitä tuosta DVD:ltä löytyy.
Relativity [Grindcore] ¤ Vortech [Industrial Progressive Metal] ¤ Coldway [Death Met
W-Man
02.02.2006 13:40:07
Olen miettinyt että miten suhtautuisin tähän albumiin, jos In Flames olisi joku uusi bändi ja come clarity olisi heidän debyyttialbumi. silloin luultavasti antaisin viisi tähteä ja hieman enemmänkin, mutta koska In Flames on In Flames ja se taso mihin on tottunut ni alkaa jo olemaan hieman liian korkealla aina uuden levyn ilmestyessä. :)

Asiaa voivat miettiä tältä kantilta myös kaikki kenen mielestä uusi levy on täyttä paskaa, sillä sitähän se ei todellakaan ole.
Oletko koskaan tavannut seksuaalisesti häiriintynyttä pandaa?
Torniojaws
02.02.2006 15:33:36 (muokattu 02.02.2006 15:37:10)

Onpas ankea tuo bonus-DVD, se on sama kuin normaali-CD (miinus kaksi biisiä: Dead End & Your Bedtime Story..), mutta siinä on treenikämpällä näyteltyä soittamista videona - alusta loppuun samaa, eikä mitään muuta.
Relativity [Grindcore] ¤ Vortech [Industrial Progressive Metal] ¤ Coldway [Death Met
Flick
02.02.2006 17:20:16

Onpas ankea tuo bonus-DVD, se on sama kuin normaali-CD (miinus kaksi biisiä: Dead End & Your Bedtime Story..), mutta siinä on treenikämpällä näyteltyä soittamista videona - alusta loppuun samaa, eikä mitään muuta.

Onko joku väittänyt, että siltä jotain muuta löytyisi?
Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä?
Torniojaws
02.02.2006 18:19:37

Onko joku väittänyt, että siltä jotain muuta löytyisi?

Ei ole missään sanottu mitään sisällöstä. Sehän siinä vain kun odotin edes jotain kunnollista, tuo on nyt vähän vittuilua ;) Sama olisi ollut ostaa se normaaliversio.
Flick
02.02.2006 19:02:26

Ei ole missään sanottu mitään sisällöstä. Sehän siinä vain kun odotin edes jotain kunnollista, tuo on nyt vähän vittuilua ;) Sama olisi ollut ostaa se normaaliversio.

Kyllä ainakin ite olin tietoinen tosta sisällöstä. Jostain oon kai lukenut tai jotain. Oon kyllä täysin samaa mieltä siitä, että ois voinu olla huomattavasti parempikin DVD, mutta näillä mennään.
zester
02.02.2006 21:35:28
Siis vetää kai ne kuitenkin tuolla DVD:llä jokaisen biisin siellä studiossa?, vai onko tuo DVD sellainen että biisien taustalla on vain jotain "random" videota studiosessioista jotka eivät välttämättä liity soivaan biisiin mitenkään.
Torniojaws
02.02.2006 21:42:02

Siis vetää kai ne kuitenkin tuolla DVD:llä jokaisen biisin siellä studiossa?, vai onko tuo DVD sellainen että biisien taustalla on vain jotain "random" videota studiosessioista jotka eivät välttämättä liity soivaan biisiin mitenkään.

Video = Pojat soittavat treenikämpällä biisiä
Ääni = Studionauha itse levyltä

Eli eivät soita siis livenä.
Deathrace King
02.02.2006 22:14:58

Video = Pojat soittavat treenikämpällä biisiä
Ääni = Studionauha itse levyltä

Eli eivät soita siis livenä.

Höh, tuohan on sit ihan perseestä. Ois nyt tehny suoraan Metallicat kun kerran niille teille läksi.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
pehko
04.02.2006 11:37:16
Höh, tuohan on sit ihan perseestä. Ois nyt tehny suoraan Metallicat kun kerran niille teille läksi.

oli kyllä kieltämättä itellekkin tuo pienoinen pettymys...mieluummin vaikka olisivat laittaneet paskalaatuset treenis soundit siihen, jos ei muuta....mutta että levyversio...
"Shit! He's dead, man! He's fucking dead, man! SHIT!!!"
Cathi777
04.02.2006 12:27:59

Onneks Metallica tekikin niin, kun siinä on paljon paremmat soundit kuin itse levyllä. Mutta on tosiaan ihan naurettavaa tuollainen. Toisaalta ei noita kylkiäis dvd:tä jaksa muutenkaan koskaan katsoa.
Only pop music can break my heart...
Landola59
04.02.2006 12:30:09
In Flames = Ruotsi Heviä = Meteliä = Ei jaksa.

No hohoh. Kyllähän In Flames oli yks niitä Metelibändejä joita kuuntelin sillonku vielä viittin heavyä enemmän kuunnella, nyt sitä sillon tällön tulee pistettyä pyörimään. ../ Kuunnelkaa toki, Cloud Connection on mielenkiintonen, eli hyvä kipale.
Ihmiset jotka eivät ymmärrä ironiaa, ovat kuin hiekkaa juomalasissa. Kuivaa ja vaikeasti nieltävää. Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Takajeejee
04.02.2006 13:33:45 (muokattu 04.02.2006 13:46:43)
In Flames = Ruotsi Heviä = Meteliä = Ei jaksa.

No hohoh. Kyllähän In Flames oli yks niitä Metelibändejä joita kuuntelin sillonku vielä viittin heavyä enemmän kuunnella, nyt sitä sillon tällön tulee pistettyä pyörimään. ../ Kuunnelkaa toki, Cloud Connection on mielenkiintonen, eli hyvä kipale.

Cloud Connected hmm. Ehkä vähimmän mielenkiintonen/monipuolinen. Vanhempi tuotanto on kyllä oikeasti mielenkiintoista. In Flames - Biosphere ,,/ jah! tai Lunar Strain. The jesters race on sitte jo aika jumaluutta ;)

Muta mun mielestä In Flames on sellanen bändi, että jos ei alusta asti ole bändin touhuja seuranna, niin ei osaa arvostaa sitä vanhempaa tuotantoa niin paljon. Mäkin menin ostamaan Dream Theaterin 2 uusimpaa levyä. Ihan mahtavaa settiä onkin mun mielestä, varsinkin se toisiks uusin. Vanhempi Dream Theater taas ei oikeen aukea mulle. Jotkut kuitenkin ovat sitä mieltä että DT:n uusin on liian poppia ym. ja että vanhempi materiaali oli paaaaaljon asiallisempaa.

Toki näistä uudemmistakin levyistä löytyy ihan jytää kamaa. Uusin levy yllätti ainakin positiivisesti. Ja on STYE:lläkin pari kovaa vetoa kuten My Sweet Shadow.
Äbyl?
Milkop
19.07.2007 16:10:28

Huom! Olet kirjoittamassa yli 530 päivää vanhaan ketjuun!

Hyvinkin mahdollista, mutta ilmeisesti uutta materiaalia on kuultavissa täällä:
http://www.vivalabands.com/musicplayer.html

Rallin nimi on Abnegatior ja ainakin näin ensimmäisellä kerralla tuntuu aika vaisulta biisiltä.
Torniojaws
19.07.2007 16:18:36

Vaisua on. Tosin niin on kyllä aika iso osa In Flamesin parista viime levystä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Terrorwrist300
19.07.2007 18:00:35

No nyt kun aihe kerta on esiin taas nostettu, niin missäs järjestyksessä kannattaisi bändin levyihin alkaa tutustuu bändiä hyvin vähän kuunnelleen henkilön?
Ronsto
19.07.2007 18:04:26

No nyt kun aihe kerta on esiin taas nostettu, niin missäs järjestyksessä kannattaisi bändin levyihin alkaa tutustuu bändiä hyvin vähän kuunnelleen henkilön?

Munsta sä voisit ottaa tämän Claymanin kauniiseen kätöseen ja syvennyt siihen oikein ajan kanssa. Oikein mainio plätty.

Niin laitat sen siis CD-soittimeen.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Torniojaws
19.07.2007 18:12:30 (muokattu 19.07.2007 18:12:52)

niin missäs järjestyksessä kannattaisi bändin levyihin alkaa tutustuu bändiä hyvin vähän kuunnelleen henkilön?

Whoracle
The Jester Race
Colony
Clayman
Reroute to Remain
Lunar Strain
Soundtrack to Your Escape
Come Clarity

Sanoisin.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Flick
19.07.2007 21:34:11

Mulle maistu! Jotenkin todella tunnelmallinen biisi. Pidin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)