Juho L 23.01.2004 09:30:05 (muokattu 23.01.2004 09:30:28) | |
---|
Tarvitkaa mua! Vaikka en osaakkaan soittaa, niin mulla on noita oikeita vintagerunkkailu-vehkeitä ja voin hoitaa tausta-suhinaosastoa. Mono/Poly, StringMelody II, Electone, Sapce Echo, Time Machine, Phase Sifter... Tuolla Space Echolla tulisi avaruusrokkimaisia piirteitä. Mutta tässä tulin pohtineeksi, että mitenkähän toimisi oikeasti tuollainen useamman kosketinsoittajan bändi. Olisi lisäksi vain rumpali ja ehkä vielä basisti. Sitten olisi useampi kosketinsoittaja, jolla kullakin olisi oma tontti hoidettavanaan. Itse asiassa tuollainen voisi toimia varsin mainiosti. "Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
baron 23.01.2004 09:40:31 | |
---|
Mutta tässä tulin pohtineeksi, että mitenkähän toimisi oikeasti tuollainen useamman kosketinsoittajan bändi. Olisi lisäksi vain rumpali ja ehkä vielä basisti. Sitten olisi useampi kosketinsoittaja, jolla kullakin olisi oma tontti hoidettavanaan. Itse asiassa tuollainen voisi toimia varsin mainiosti. COB! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Juho L 23.01.2004 09:52:26 | |
---|
COB! "Snöyblaind, this is foor juu" "Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Leikari 23.01.2004 10:22:07 | |
---|
Kun lukee noita wanted-ilmoja esmes täällä tai soundin webbisivuilla, ei voi olla huomaamatta että te synistit olette katoava luonnonvara. Tai sitten te olette niin s*atanan hyviä että kaikilla on +8 proggista meneillään! ;D Suurin osa tuntuu keskittyvän joko darude-hömppään tai hevimeteliin. Voipi olla niinkin, että nykyisillä kotistudiovehkeillä (sekvensserit, efektit, tallentimet) on helppo vääntää itsekseen silloin kun huvittaa eikä esim. ole harjoituskämppäongelmia. Monella voi riittää tuo niin että kiinnostusta bändisoittoon ei kovin enää ole. "perinne" rockin/jatsin soitto sitten edellyttää jo oikeita soittotaitojakin - hevinsoitossa semmoista ei tarvita ;-) (siis jonkun taustamaton tai tiluskaalojen vetäminen - ja tuo koskee kyllä osittain progeiluakin) - ja musikaalisuutta. Hyvä pianistipohja ja siltä eri tyylien ja temppujen opettelua. Nykyvehkeillä kyllä saa riittävän autenttiset soundit helpostiroudattavassa muodossa. Minäkin enimmäkseen itsekseni "koneiden kanssa" soittelen & silloin tällöin kavereiden kanssa jammaillaan. |
baron 23.01.2004 10:28:55 | |
---|
"Snöyblaind, this is foor juu" Ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli. Vakavasti (usko tai älä, sellainenkin vaihe oli) keskusteltiin ja suunniteltiin juuri esittämääsi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Haipuma 23.01.2004 12:07:11 | |
---|
Mutta tässä tulin pohtineeksi, että mitenkähän toimisi oikeasti tuollainen useamman kosketinsoittajan bändi. Olisi lisäksi vain rumpali ja ehkä vielä basisti. Sitten olisi useampi kosketinsoittaja, jolla kullakin olisi oma tontti hoidettavanaan. Sehän olisi jotakin uudenlaista, tietääkseni. Joo ei mitään sekvensserijuttuja, vaan jokainen hoitaa nimenomaan jonkun osan. Laskekaa minut mukaan! :D Iowa § Yksikätisten pianistien täytyy esiintyä ilmaiseksi |
Juho L 23.01.2004 13:42:39 (muokattu 23.01.2004 13:43:14) | |
---|
Sehän olisi jotakin uudenlaista, tietääkseni. Joo ei mitään sekvensserijuttuja, vaan jokainen hoitaa nimenomaan jonkun osan. Laskekaa minut mukaan! :D Tuossa juuri pohdiskelin ja ei tullut mieleeni yhtäkään sellaista bändiä, jossa olisi ollut tuollainen kokoonpano. Se on sinänsä kummaa, kun miettii, mitä kaikkea tuollainen bändi pystyisi soittamaan ja miltä se kuulostaisi. Esimerkiksi rummut, basso, Hammond, piano ja taustasyntikointi tarjoaisi jo varsin laajasti mahdollisuuksia ja varmasti olisi toimiva kokoonpano. Minä ainakin lähtisin mielelläni tuollaiseen mukaan. "Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Snowblind 23.01.2004 13:45:05 | |
---|
"Snöyblaind, this is foor juu" Hoho! Vierivä sammal ei sämpylöity. |
Juho L 23.01.2004 14:22:50 | |
---|
Hoho! Niin. Oli pojilla vähän vähissä spiikkaukset, kun yli puolessa oli spiikkauksena "Snöyblaind this is foor juu". "Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
samulijp 23.01.2004 14:32:06 | |
---|
Duoda, tässä olisi VA-synaa ilman tilua ja aika pinnassa ja vielä rokkia. Pikkasen taimillisia ongelmia kun jäi midisportti kotiin ja tuota bisseä sitten kului livenä noita nauhotellessa :) http://www.zayneband.com Ostakaa joku mun oiiiivaaaaa! Rahalla! ;) |
baron 23.01.2004 15:18:21 | |
---|
Niin. Oli pojilla vähän vähissä spiikkaukset, kun yli puolessa oli spiikkauksena "Snöyblaind this is foor juu". Sehän oli kooste. Tutuille terveisiä. Jengillä oli vain niin niukasti tuttuja. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Mutta tässä tulin pohtineeksi, että mitenkähän toimisi oikeasti tuollainen useamman kosketinsoittajan bändi. Olisi lisäksi vain rumpali ja ehkä vielä basisti. Sitten olisi useampi kosketinsoittaja, jolla kullakin olisi oma tontti hoidettavanaan. Itse asiassa tuollainen voisi toimia varsin mainiosti. http://manogurgeil.net/ Tuo näytebiisi nyt on mitä on mutta kuitenkin. |
Pianoboy 03.02.2004 10:19:50 | |
---|
Kun lukee noita wanted-ilmoja esmes täällä tai soundin webbisivuilla, ei voi olla huomaamatta että te synistit olette katoava luonnonvara. Ei me mitää katoavaa luonnonvaraa olla. Syy miks meitä ei näy on se et on suuri pelko joutua soittamaan jotain pientä tilutusta johonkin bändin taustalle. Kyllä meitä on kun vaan etsii... |
U.Honey 03.02.2004 11:54:27 | |
---|
Mä soitin joskus bändissä jossa oli kaksi kosketinsoittajaa. Kyllä homma toimii mutta siinä täytyy aika tarkkaan sopia mitä soitetaan. Meillä oli työnjako selvä, toinen kiipparisti soitti urut ja taivasmatot ja mä hoidin pianot ja kilkuttimet. Toimiakseen homma vaatii myös että kiipparistien kemiat synkkaa yhteen. Me kuningassoittimen soittajathan tunnetusti tiedetään parhaiten miten kaikkien pitää soittaa ja siksi ruvetaan herkästi neuvomaan ;-) Children of Baron, the ultimate musical experience! |
baron 03.02.2004 12:03:53 | |
---|
Mä soitin joskus bändissä jossa oli kaksi kosketinsoittajaa. Kyllä homma toimii mutta siinä täytyy aika tarkkaan sopia mitä soitetaan. Meillä oli työnjako selvä, toinen kiipparisti soitti urut ja taivasmatot ja mä hoidin pianot ja kilkuttimet. Toimiakseen homma vaatii myös että kiipparistien kemiat synkkaa yhteen. Me kuningassoittimen soittajathan tunnetusti tiedetään parhaiten miten kaikkien pitää soittaa ja siksi ruvetaan herkästi neuvomaan ;-) Mitä kolmas kiipparisti tekisi? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
U.Honey 03.02.2004 12:09:11 | |
---|
Mitä kolmas kiipparisti tekisi? Soittaisi fuzzikitarasoolot, tietenkin! Children of Baron, the ultimate musical experience! |
baron 03.02.2004 12:38:40 | |
---|
Soittaisi fuzzikitarasoolot, tietenkin! Siinähän kvintetti: kolme kiipparistia, rummut ja basso. Siitä ei musa enää parane! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Jabbe 03.02.2004 12:44:33 | |
---|
Siinähän kvintetti: kolme kiipparistia, rummut ja basso. Siitä ei musa enää parane! Äh, mitään tollasia. Motif ja yks kiipparisti, siinä on kaikki. My name is Baron, Jabbe Baron. |
baron 03.02.2004 12:52:38 | |
---|
Äh, mitään tollasia. Motif ja yks kiipparisti, siinä on kaikki. Vähintään sitten kolme Motifia ja yksi kiipparisti! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Mikael 03.02.2004 17:59:25 | |
---|
Äh, mitään tollasia. Motif ja yks kiipparisti, siinä on kaikki. mihin sitä kiipparistia tossa oikeen tarvitaan? ...ai niin, roudaamaan ja dokaamaan tietenkin! miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |