Da Make 19.01.2004 13:58:27 | |
---|
Jep,zep, zeppelin... +Joustavuus (lähes kaikki taipuu, ei Jazz, ja rautis ei mee..) +Karisma (?) +Improvikka +Uudet ideat +Itseoppinut (?) +Komppi... +Taito korjata, sätää ja fixata soittimia... +...ja löytyy kaikki työkalut +Sosiaalisuus +- Kamakeskeisyys (!?) - Näitä pitää sitten kysyä kavereilta... Cräx, Change, Ötöm!? |
Leper 19.01.2004 15:36:27 (muokattu 19.01.2004 19:41:33) | |
---|
+itseoppinut +puhdas soundi -hitaus -plektra ei oikein pysy käsissä (putoilee) |
Leper 19.01.2004 15:37:15 (muokattu 19.01.2004 19:41:42) | |
---|
tuli kaks kertaa |
spacemonkeyevolution 20.01.2004 13:25:07 | |
---|
- teoriasta mitään tietoa - vasemman käden puutuminen soittessa -> tätsin katoaminen -> soiton lopettaminen siltä osin (ihan hämärä juttu, tullu vasta viimeaikoina. Soittotyyli/kamat jne. säilyny samoina, mikä lie halvaus tullu??) - osaan vähän kaikkea mutten mitään kunnolla - hitaus - tyylitajuttomuus - huono musiikkimaku - yleinen laiskuus uuden opetteluun/vanhan kertaamiseen(paitsi silloin kun saa todella inspiksen) - ja paljon muita asioita + asenne soittamiseen (kun vedetään, niin vedetään täysillä) + jos päättää että jotain harjotellaan ni se sitten kanssa harjotellaan eli pitkäjännitteisyys (edelleen inspiksen tultua) + kai jotain muuta pientä juttua mutta ei mitään suurta. Let the Metal Flow |
Kitarajeesus 20.01.2004 18:06:37 | |
---|
+Monipuolisuus +Teorian hallinta +Tilu irtoaa mukavasti(suhteellisen oikeaoppinen tekniikka) +Useiden eri instrumenttien opiskelu -Jazz-sooloilu ei vielä irtoa kovin hyvin -Oppimiseni vaatii järjettömän määrän reeniä Musiikki on elämä. |
mzg 21.01.2004 00:50:24 | |
---|
+saan vahvistimesta välillä ulos ihan siedettävää ääntä -välillä se ääni ei ole siedettävää |
randy 21.01.2004 09:57:44 | |
---|
+Kitaran lisäksi olen soittanut esim. 13v. pianoa ja rumpuja. +Teoria tieto/soveltaminen +RAKASTAN musiikkia kaikissa muodoissa +En tunne sanaa "kategoria", on vain yksi suuri asia: musiikki -Tykkään Joe Satrianista ja Steve Vaista (tämä on kai miinusta, kun liikutaan M.netissä) -Liiallinen itsekritiikki Lumiukolla on valkonen perse. |
nakki23 21.01.2004 13:06:11 | |
---|
+Soitan energisesti -En osaa pidellä plektraa oikein -En osaa kuin blues-skaalan -Tilut on helvetin hitaita -Soitto on muutenkin hitonmoista rävellystä |
Alicia 21.01.2004 15:40:53 (muokattu 21.01.2004 15:44:52) | |
---|
hmm.. +omaperäisyys(?) +oikean käden näppäily +"lukutaito" (nuotit, tablat, avo-ja 5-soinnut) +improvisaatio -huonomuistisuus kappaleissa (saattaa unohtua, miten joku kohta soitetaan.. sitten tippuu vähäksi aikaa kyydistä) -Nopea tilu ei oikeen luonnistu -väärä plektra-asento Ei sitä tyytyväiseksi ikinä tule.. mutta paremmaksi voi tulla :) "Puh?"
"mitä, Nasu?"
"Tarkistin vain, että olet siinä" |
Topah 22.01.2004 01:25:31 | |
---|
En taida keksi mtn... hmmm. + räväkkä - laiska (liikaa mentaaliharjottelua ja fysiikka ei näin pysy perässä) |
Naama-amis 22.01.2004 09:31:00 | |
---|
+komppaus sujuu mukavasti, varsinkin metallityyppinen sellainen +sävelkorva; pystyn tai ainakin kovasti luulen pystyväni improvisoimaan bändin kanssa kaikennäkösiä hämäriä juttuja -en osaa sooloilla/tiluttaa, ja koska olen laiska paska en varmaan ikinä edes opettele -en osaa soittaa jazzia -en osaa lukea nuoteista Nopeus on vauhtia. |
Socialite 22.01.2004 16:19:55 | |
---|
+ Hyvä saundi ja dynamiikka + Blues + Hyvässä vaiheessa oleva improvisointitaito + Funky kompit + Pitkät sormet + Tarve harjoitella baljon + Perusasiat hallussa - Tekniikan oppiminen tuottaa paljon töitä - Itsekritiikki - Harmonisen mollin moodit - En osaa soittaa huuliharppua - Kamat - Törttöily "...ja vie ne haisevat pyykkisi helvettiin!" |
RawknRawl 22.01.2004 16:50:37 | |
---|
+ helvetin hyvä maku ja näkemys + musiikin tuntemus ja kuullun ymmärtäminen + hyvältä soundaaminen - omen hyvien puolien hyväksikäyttö käytännössä - huonojen puolien kehittäminen Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Jammy 22.01.2004 16:56:26 | |
---|
- Olen paska + Mulla on SG |
vantage 23.01.2004 12:04:24 | |
---|
+Itseoppinut +Yritän tehdä omia juttuja +Olen mielestäni kohtuu soittaja -En tiedä teoriasta oikeastaan mitään -En jaksa opetella biisejä ihan niinkuin ne oikeasti menee All are gone, all but one
No contest, nowhere to run
No more left, only one
This is it, this is the Countdown to Extinction |
Super-Jari 23.01.2004 13:05:35 (muokattu 23.01.2004 13:06:58) | |
---|
+ pysyy kompissa + ei soita ylitaitojensa + ei tiluta - ranteet - ei teoriaa - käyttää liikaa artificial harmonyja - itsepäinen Jos joku putosi kalliolta, ei ollut mitään väliä sillä, syöksyikö maa ylöspäin vai hän itse alaspäin. Vaikeukissa oltiin joka tapauksessa. |
Sammakko 23.01.2004 14:19:44 (muokattu 23.01.2004 14:22:48) | |
---|
+opin nopeasti +korvakuulolta soitto +luovuus +perusmeininki soitotossa +teoria tullut selväksi kitaran kaulalla +saundi (lähtee sormista) +saundi (kamat) +monipuolinen vibraatto +jämäkkä ote +harmoniat +soitto ei ole teoria eikä tekniikka voittoista +ei kliinistä +en soita coovereita +en opettele soittamaan mitään sooloja +en tiluta +tyylitaju +fiilis +diggaan soittoa ihan vitusti -nopeus ja hienot kikat (en haluiskaan osata) -teoria (haluisin osata kirjoittaaa nuotteja sujuvasti) -nuoteista soitto (jotenkin menee mutta haluisin osata soitttaa primavistana kaikkee) -kaikki. jopa noissa plussa kohdissa parannettavaa, tosin jossain raja tulee vastaan, sitten menee jo kliiniseks ja sieluttomaks. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Minähän olen täydellinen.. + Täydellinen - Täydellinen - Kitaranrunkkaus on henkiselle terveydelle vaarallista. Ei suositella heikkohermoisille eikä huumorintajuttomille. - |
Robert 23.01.2004 21:54:51 | |
---|
+Monipuolisuus, opettelen kaikkea laidasta laitaan +Osaan soittaa sekä sormilla että plektralla +Kärsivällisyys -Hitaus. Fade To Blackin alkusooloa opettelin varmaan vuoden, ennenkuin sain sen menemään puhtaasti... Tosin vieläkin se tilukohta epäonnistuu 50 % tod. näköisyydellä... -Huono muisti. Keikalla kurkin kakkoskitaristin käsiä, että missäs nyt mennään. -Köyhä lavaesiintyminen. Kun bändin toinen kitaristi hyppii ympäriinsä, minä vedän Beatles tyylillä... -Virheet tekniikassa, huono nuotinluku"taito" Musiikki parhaimmillaan on sitä, että yksinkertaisen sointukulun päälle improvisoidaan teknisesti haastava soolo... |
Finnish Rhyacophila 23.01.2004 22:12:41 | |
---|
-Ylimielinen -Ei ole kuullut sanaa teoria -Tekniikka -Luulee olevansa täydellinen +Osaa heilua hienosti samalla kun soittaa +Isompi vahvari ku ritchil jou meen |