Manuel Pyrhullo 18.07.2007 13:44:56 | |
---|
Vaikeaa aikaa... Taisin jo jonkin verran paljastuksia vahingossa lukea, saakeli. |
Narcosynthesis 18.07.2007 14:25:44 | |
---|
Kovasti oottelen. ENglanniksi olen kaikki lukenut - vaikka suomenkielinen käännös onkin helvetin hyvä - mutta kun en jaksa odottaa niin kauan. Uusin on pakko saada...taidanpa olla nk.First day buyer. Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa) |
zernobyl 18.07.2007 15:36:28 | |
---|
Kovasti oottelen. ENglanniksi olen kaikki lukenut - vaikka suomenkielinen käännös onkin helvetin hyvä - mutta kun en jaksa odottaa niin kauan. Uusin on pakko saada...taidanpa olla nk.First day buyer. Sama, paitsi että itse en oiken pidä noista suomennoksista. Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
papitsu 18.07.2007 15:45:48 | |
---|
Sama, paitsi että itse en oiken pidä noista suomennoksista. Minusta nuo suomennokset on todella hyviä. Tosin noissa viimeisissä näkynyt jonkunlaisia huolellisuusvirheitä, vissiin kiireestä johtuen. Mutta onhan nuo nyt todella vaikeita kirjoja suomentaa, varmastikin. Niin paljon Rowlingin keksimiä 'velhosanoja' ja omituisia nimiä joille täytyy keksiä toimiva suomennos. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Lähikauppias 18.07.2007 16:06:54 | |
---|
Olin juuri käymässä Makuunissa, ja siellä oli päällä joku radiokanava. No miesjuontajapa siinä alkoi latelemaan, että "...itse en ole mikään kova Harry Potter -fani, mutta kävin katsomassa netissä kun siellä on kuulemma paljastuksia tuosta uudesta kirjasta. No, olihan niitä ja pitäähän ne nyt tässä kertoa..." Menipäs muuten sormet korviin aikas pikaisesti. |
author 18.07.2007 16:25:32 (muokattu 18.07.2007 16:25:54) | |
---|
Pakkohan se on kirjakauppaan mentävä jahka painos sinne ilmestyy. Aiemmat olen suomenkielellä lukenut, mutta nyt ei malta enää suomennoksia odotella. Toivottavasti pääsen kärryille kielen vaihtumisesta huolimatta. |
Manuel Pyrhullo 18.07.2007 16:34:50 | |
---|
|
Mika Antero 18.07.2007 17:04:33 | |
---|
Olin juuri käymässä Makuunissa, ja siellä oli päällä joku radiokanava. No miesjuontajapa siinä alkoi latelemaan, että "...itse en ole mikään kova Harry Potter -fani, mutta kävin katsomassa netissä kun siellä on kuulemma paljastuksia tuosta uudesta kirjasta. No, olihan niitä ja pitäähän ne nyt tässä kertoa..." Minulle on sinänsä yks hailee tiedänkö loppuratkaisun eli en, mutta kyllä tuollainen tahallinen kiusanteko ja ilonpilaaminen on jotain jota en voi ollenkaan käsittää. Lapset on lapsia, mutta jos aikuinen ihminen syyllistyy moiseen, niin halvat on huvit. Jos Jumala olisi sähkökitara pitäisi sen soittajan olla Jimi Hendrix. |
|
papitsu 18.07.2007 19:37:28 | |
---|
Laitoin sitten tilaukseen tuon uuden. Jos maanantaina saisi luettavaksi. Sanakirjan avulla vaan kahlaamaan läpi. :) PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Master of Disguise 18.07.2007 20:40:44 | |
---|
Kyllähän se on pakko pistää ennakkoon menemään ja maanantaina hakea, ei malta millään nyt odottaa suomennosta. |
Cmoon 18.07.2007 23:26:09 | |
---|
oon lukenut kaikki potterit suomeks, tosin on asioita joita en oleniin hyvin tajunnut :D kutosesta en paljoa muista, pitäis lukea uudestaan. enkä haluais spoilaantua.. pitää olla jotain vuosi käymättä netissä niin ehkä sillä .. |
Metallityöläinen 19.07.2007 11:19:37 (muokattu 19.07.2007 11:21:20) | |
---|
Olin juuri käymässä Makuunissa, ja siellä oli päällä joku radiokanava. No miesjuontajapa siinä alkoi latelemaan, että "...itse en ole mikään kova Harry Potter -fani, mutta kävin katsomassa netissä kun siellä on kuulemma paljastuksia tuosta uudesta kirjasta. No, olihan niitä ja pitäähän ne nyt tässä kertoa..." Menipäs muuten sormet korviin aikas pikaisesti. Jumalauta hakata pitäisi tuollaisesta! Luulisi nyt tajuavan että joku kenties haluaisi sen lukeakin. Jokainen kiinnostunut kyllä löytää ne ratkaisut netistä ilman että niitä radiossa kuulutetaan. Meinasin jo aikoinaan flipata, kun kaveri mainitsi ohimennen Feeniksin Killan loppuratkaisun. "Life is what happen to you, while you are busy making other plans" -John Lennon |
Cmoon 19.07.2007 15:17:57 | |
---|
nii, ja jos jotakuta kiinnostaa, niin tässä on nuo aikasemmin jonkun mainitsevat sivut jotenkuten suomennettuina: http://www.freewebs.com/dumbledoreeiolekuollut/ ku ekan kerran nuita luin niin itsekin vakuutuin, että lavastus se oli :D |
Jop1 19.07.2007 22:07:04 | |
---|
Laitoin sitten tilaukseen tuon uuden. Jos maanantaina saisi luettavaksi. Sanakirjan avulla vaan kahlaamaan läpi. :) Oon kahtellu noita vanhempia englanniks ja aika selkeää englantiahan tuo on. Helppo lukuista paitsi ehkä jotkut velho sanat, mutta eikös joku jo linkittänyt sanakirjan ;) Viisitoista peikkoa arkulla vainaan
Huh hah hei ja rommia pullo |
Rando 19.07.2007 22:20:07 | |
---|
|
Lähikauppias 21.07.2007 09:27:02 | |
---|
No voi nyt #&#&, onnistuinpa kaikesta välttelystä huolimatta ilmeisesti lukaisemaan sen kuka kuolee -spoilerin. Eräällä toisella forumilla oli joku valopää laittanut sen viestin otsikoksi, ja eihän sitä voinut välttää. Tekisipä mieleni läiskiä päähän. |
SirElwood 21.07.2007 11:30:46 | |
---|
Joko en osaa tai olen huono. Yritin oikein googlettaa spoilereita jotka olisivat päivätty 21.7. mutta eipä löytynyt. Feikkejä on varmasti liikkeellä, ja muutama päivä sitten ilmaantuneita myös. Missä oikeiksi todetut? |
dipshit 21.07.2007 13:38:35 | |
---|
Muistakaa vielä että se joka postaa spoilerit tähän ketjuun kuolee verisesti. Toisin sanoen älkää siis laittako spoilereita tänne edes suurien ****SPOILERZZSSSNIQQQ???***** -merkkien saattelemana. Käyttäkää mielummin vaikka rot13-"ohjelmaa" jos tekee mieli paljastella juonenpätkiä muille. http://www.rot13.com/ |
author 21.07.2007 14:02:34 | |
---|
No niin, uunituore kirja kätösissä. Hyvää lukuelämystä vaan kaikille. Spekulaatioketju voidaan perustaa sitten erikseen. |