Zumppa 14.07.2007 14:09:57 | |
---|
Moni m.netissä kehuu G3:sen säröjä, mutta omasta mielestäni vahvari vaatii equn ja boostausta, että siitä saa kunnon säröt (jolloin särö tosiaan on mielyttävä). Minua kiinostaakin saako muut Randallin käyttäjät vahvistimistaan kunnolla säröä irti ilman härpäkkeitä. Yksi vaihtoehto on että kitarassani on jotain vikaa tai sitten mulla on vain erilainen maku. Sormet lähtee soundista! |
Räkkipeli 14.07.2007 17:43:32 | |
---|
Moni m.netissä kehuu G3:sen säröjä, mutta omasta mielestäni vahvari vaatii equn ja boostausta, että siitä saa kunnon säröt (jolloin särö tosiaan on mielyttävä). Minua kiinostaakin saako muut Randallin käyttäjät vahvistimistaan kunnolla säröä irti ilman härpäkkeitä. Yksi vaihtoehto on että kitarassani on jotain vikaa tai sitten mulla on vain erilainen maku. Tokihan siihen vaikuttaa paljon myös kitarasi millä soitat, esim. millaset mikit siinä on. Mutta sanoisin että paljon parempaa/tuhdimpaa/brutaalimpaa saundia saa aikaan juuri EQ:lla ja kompuralla jos boostaa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Moimies 16.07.2007 22:22:50 | |
---|
Omastani RG100G3:sta kyllä löytyi hyvät särösoundit (Gain 1) ilman polkimiakin. Kitarana toimii pääasiassa leppärunkoinen pulttikaulainen Jacksonin RR, jossa SD Custom tallamikkinä. Yritin myös buustailla Digitechin DF7:lla, tosin en kauaa jaksanut potikoita käännellä koska en nähnyt tarvetta erilaiselle soundille. Mun korvaan tuon vahvarin oma särö on vallan mainio. Archt!!! |
Werihukka 17.07.2007 14:07:41 | |
---|
Oisko kenelläkään mahollista äänittää ääninäytteitä jostain g3 vahvarista? |
Deranged 17.07.2007 17:26:16 | |
---|
Oisko kenelläkään mahollista äänittää ääninäytteitä jostain g3 vahvarista? Kato youtubesta klippejä (useimmissa on tosin aika p**ka äänenlaatu, mutta jonkin kuvan niistäkin saa) |
Werihukka 17.07.2007 23:47:05 (muokattu 17.07.2007 23:47:42) | |
---|
Kato youtubesta klippejä (useimmissa on tosin aika p**ka äänenlaatu, mutta jonkin kuvan niistäkin saa) Sen takia kyselin, ku ne on ihan täyttä scheissea. :( Niistä nimenomaan saa sen jonkin kuvan, mutta tahtosin ääntä, kun kyse vahvistimen saundeista. |
Jonttu _ 18.07.2007 10:26:40 | |
---|
Moni m.netissä kehuu G3:sen säröjä, mutta omasta mielestäni vahvari vaatii equn ja boostausta, että siitä saa kunnon säröt (jolloin särö tosiaan on mielyttävä). Minua kiinostaakin saako muut Randallin käyttäjät vahvistimistaan kunnolla säröä irti ilman härpäkkeitä. Yksi vaihtoehto on että kitarassani on jotain vikaa tai sitten mulla on vain erilainen maku. Mikäs kitara sulla muuten on käytössä ja mitkä mikit? Itse huomasin että siitäkin riippuu todella paljon, Ibanezin RGA321f:fässäni ei oikeen riitä potkua särössä (mikkeinä Dimarzio/Ibz mikit) mutta nyt kun laitoin Seymour duncanin SH-4:jän Les Paul kopioon, siinä riittää kyllä sitten potkua todella hyvin. Bad monkeyllä oon saanut ibanezista todella hyvät soundit, mutta alkaa kiertämään ja ulisemaan helposti. Eli mikin vaihto on ibaneziin tiedossa. Eli suosittelen kokeilemaan vähän erilaisia kitaroita jossa on erilaisia mikkejä, koska vahvistimen karakteriteetti tässä tapauksessa on erittäin kitarasta riippuvainen. (niinkun yleensäkkin, mutta tässä tapauksessa erityisesti) |
Zumppa 18.07.2007 10:54:47 | |
---|
Ite vetelen EMG81:sellä... ikävä kyllä mulla on vaan yks kunnon keppi... olen harkinnut jos kolvais siihen uudet mikit ja kokeilee onko paremmat ja jos ei niin myyn pois. Sormet lähtee soundista! |
Deranged 18.07.2007 11:22:22 | |
---|
Niistä nimenomaan saa sen jonkin kuvan, mutta tahtosin ääntä, kun kyse vahvistimen saundeista. Halvat videokamerat ei viissiin ole tuttuja laitteita? Jos niiden äänenlaadun tiedät, niin voit youtuben klipeistä päätellä, että Randall G3 kuulostaa kohtuullisen hyvältä ;) |
Jonttu _ 18.07.2007 13:08:03 | |
---|
Ite vetelen EMG81:sellä... ikävä kyllä mulla on vaan yks kunnon keppi... olen harkinnut jos kolvais siihen uudet mikit ja kokeilee onko paremmat ja jos ei niin myyn pois. juuh, emg81 nimenomaan on aika kirkas soundinen, toi JB (vaikka onkin myös kirkas) niin ei kuitenkaan les paulissa ole niin kirkas kun RGA321f originaaleilla mikeillä, ja rga321f:fässä soundissa on vähän semmonen karakteriteetti että ikäänkuin ois ihan vähän wahilla kirkastettu soundia? Pointti siis nimenomaan se, että pikkasen tummempi soundinen talla mikki vois olla parempi. Tosiaan soundien kannalta nyt kun soittelen tällä Les Paulillani niin olen todella tyytyväinen. :) Mutta kun soitettavuus/vire jnejne on niin paljon paremmat ibanezissa niin jotenkin täytyis saada se soundi siihen hommattua. :D ehkäpä tone zone tallaan? hmm. |
Halvat videokamerat ei viissiin ole tuttuja laitteita? Jos niiden äänenlaadun tiedät, niin voit youtuben klipeistä päätellä, että Randall G3 kuulostaa kohtuullisen hyvältä ;) On tuttuja kaikessa huonoudessaan. Lisäksi youtube huonontaa kaikkien videoiden laatua pienentääkseen latausaikoja. Herää kysymys: paljonko on Randallin saundista jälellä lopputuotoksessa. Oli siellä joku ihan asiallinen pätkä, mutta kuhan kyselin, että jos jotain parempia olisi kellään ollut. |