Aihe: Stam1na
1 2 3 4 560 61 62 63 64122 123 124 125 126
Askorbiinihappo
14.06.2007 21:45:33

Miten Kaikalla voi olla noin helvetin pitkät hiukset, eiks sillä vielä UKK:n julkaisun aikaan ollu semmonen hädin tuskin olkapäille ylettyvä letti, Saunassa ukolla ainakin 40 cm pitkä liehuletti. Vinkkejä kaivataan, miten!
Sää ja mää Mää ja sää On yhdessä lutuista lällättää
Räbbänä
14.06.2007 21:52:06
Miten Kaikalla voi olla noin helvetin pitkät hiukset, eiks sillä vielä UKK:n julkaisun aikaan ollu semmonen hädin tuskin olkapäille ylettyvä letti, Saunassa ukolla ainakin 40 cm pitkä liehuletti. Vinkkejä kaivataan, miten!

Juo paljon maitoa.
Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä.
Mimi
15.06.2007 13:10:44

Ihmisten hiukset kasvaa vähän eri tavoin. Yleensä hiuksiin kertyy kuukaudessa pituutta noin yksi (1) senttimetri. Joillain hiukset kasvaa hieman nopeammin, joillain hieman hitaammin. Onhan tuosta UKK:sta jo sen verran aikaa, että ihan hyvin Kaikan hiukset on ehtiny tommoseen mittaan kasvaa. Nykyhetkestä en kyllä kuvaa oikein löytänyt, joten paha sanoa, mutta eipä tuohon mitään vippaskonstejakaan oikein ole.
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Creating the Monster - kirpparikamasta designvaatteeksi?
Välle
17.06.2007 20:19:52
Tulisko laulusta hieman jopa kotiteollisuus mieleen?

Ei mielestäni, koska Stam1nan Hyrde laulaa kovaa :) Jouni taas "mörisee" tai "noituu" (hyvässä mielessä) matalalta.

Sovitukset on kyllä aika jänniä..

Jännä juttu kun Hyrden pändillä (eli siis stam1nalla) on loistavia sanoituksia ja myös Hyrden isoveljen, Jussin, pändillä (YUP) on loistavat sanat kappaleissa. Ehkä pojat luo tunnelma sanoituksiin. :S
"Minäpä pääsen huomenna Kuopioon" "Mniäpä päsäen ajamaan kohta allista..." "Mitä v**tua?" "Nii, kauha kuormaajaa"
Basser
17.06.2007 23:25:02
Joku tässä kyseli, että millonkas se uus lätty ois stampiolta tulossa.
No, kun olin tossa viime kuussa Pain of Salvationin ja Waltarin keikalla Nosturissa, niin satuin törmäämään Pexiin. Ei voinut olla hieman hiillostamatta miestä, ja kysyinkin uudesta materiaalista ja julkaisu-aikataulusta. Materiaalista kitarasankari ei silloin vielä suostunut sanomaa mitään, mutta uumoili uuden kiekon tulevan ensi vuoden alussa.

Ja uutta materiaaliahian ollaan kuultu jo tänä kesänä. Olisiko jopa inn, että uusi stamppa tulee olemaan entiskin rankempaa. Ainakin tämä Hullu sokea on melkoista myllytystä.
Basisitilla on aina neljä ystävää... (Tai jopa viisi...)
nahkalipsi
18.06.2007 14:11:25
...Kaikan hiukset on ehtiny tommoseen mittaan kasvaa. Nykyhetkestä en kyllä kuvaa oikein löytänyt......

http://www.noise.fi/livekuvat/index.php?pid=7232
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
DethBanger
18.06.2007 22:45:56 (muokattu 18.06.2007 22:49:44)
Alettiin sattumalta basistin kanssa kasvattaa samaan aikaan hiuksia. Nyt mulla on just ton pituset hiukset kun Kai-Pekalla, eli iha luonnolisen nopeeta kasvua sillä..

e:typpooooo
Ja eikun hi-hat heilumaan!!
Räkkipeli
19.06.2007 12:45:57 (muokattu 20.06.2007 12:29:44)
http://www.noise.fi/livekuvat/index.php?pid=7235

Hieno toi hyrden vaihteleva viiksimuoti. Vähän tommosta lemmy/hetfield-lähestymistapaa.

http://www.noise.fi/livekuvat/index.php?pid=7226

Siinä näyttää jo liikaa hetukalta! Hetfiel-puppy! =D
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Disposable
19.06.2007 13:28:34

Siinä näyttää jo liikaa hetukalta!

:D:D:D Uskomaton yhdennäköisyys! Miten oli kaverin suomi? Jos James kuitenkin olisi tullut...
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Nieby
21.06.2007 15:48:39

Siinä näyttää jo liikaa hetukalta! Hetfiel-puppy! =D

Ehkä se on Jamez.. Mene ja tiedä.. :D
www.aleksi-nieminen.magix.net "Life suck's and then you fucking die." -Ozzy Osbourne | Wittu
Painajaismainen
22.06.2007 11:49:37
Stam1na on PARAS suomeksi musiikkiaan suoltava metallibändi tällä hetkellä. Mokoma tulee kakkosena, mutta Stam1nan hieman savolaisen (juujuu, tiedetään. Lemiltä ne tulee) oloinen kierous viehättää.
Kerran olen livenä nähnyt, Sakara Tourilla 06 Kuopiossa. Samalla keikalla pääsin tekemään tuttavuutta Peksin kanssa. Siinä juteltiin ja hän siirti "mätsiktatsinsa" minuun. Jauhettiin paskaa parin minuutin ajan soittamisesta. Mukava heppulihan se on.
"Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine
Manuel Pyrhullo
18.07.2007 15:37:50
Onko Staminan pre-sakara demot jotenkin harvinaisia, kun eräs puolituttu haluaisi ostaa ne melko kovaan hintaan?
jigsore
18.07.2007 16:06:58 (muokattu 18.07.2007 16:10:37)

Onko Staminan pre-sakara demot jotenkin harvinaisia, kun eräs puolituttu haluaisi ostaa ne melko kovaan hintaan?

Luulisin että ainakin Brainrape on aika rarea kamaa.
Eipä noita uudempiakaan demoja tai Väkivaltakunta -ep:tä paljoa näe edes huuto.netissä. Luulisi että niistä maksetaan jonkin verran.
Ebb: 01 02 03
nahkalipsi
24.07.2007 12:42:57
PS. Moralisoijat, ostan levyni, piste. En tunne syyllisyyttä vaikka aloitatte sen kliseisen ware=rikos offtopicin.

Juu kyllä mäkin ne vanhemmat tuotannot kaivoin netistä. Ostaisin, jos niitä saisi suoraan bändiltä vielä.
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Live for the Moment
28.07.2007 02:13:42
Siis ei helevetti kun vetivän Stam1nan pojat hyvän setin Qstockissa.
Ääni lähti kun siinä mukana yritin "laulaa"(lue huuta).
Parhaan setin vetivät ja Turbonegro veti toiseksi parhaan.
"Vater sticks are for serious hard hittin' mutha fu*%ers!" - David Silveria
Mipe-iha-ite
28.07.2007 03:17:11
Siis ei helevetti kun vetivän Stam1nan pojat hyvän setin Qstockissa.
Ääni lähti kun siinä mukana yritin "laulaa"(lue huuta).
Parhaan setin vetivät ja Turbonegro veti toiseksi parhaan.

komp komp!
mahtava keikka
Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä.
WinterMad
28.07.2007 03:29:39
Hyvältähä tuo Stampioiden keikka kuulosti leverkusenin puistoon.
miten sovitatte "evil metal" -imagonne myötämielisyyteen kristinoppia kohtaan? vai onko kaikessa kyse vain humoristisessa perseilyssä, kuten suomihevin maailmassa usein on... - Evil Priden vieraskirja.
Räbbänä
28.07.2007 10:53:05
komp komp!
mahtava keikka

Meinas vaan henki lähteä kun jotenkin siinä mun paikkeilla pyöri se pitti kokoajan. Pölyä ihan s*atanasti.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
meitu
28.07.2007 10:55:37

Oli pölyä kyllä ja kova meininki, mutta ihan tylsää että nykyisin järkkärit tulee keskeyttämään pittitoiminnan..
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)