Marshallga 18.07.2007 15:42:03 (muokattu 18.07.2007 15:43:18) | |
---|
Tämän vuoden Sauna Open Airissa Mokoman toinen kitaristi Tuomo Saikkonen käveli vieri vierestä, jotain muistaakseni huikkasin hänelle, mutta ei ilmeisesti huomannut minua. Myös Ex-Sentencedin rumpali Vesa Ranta tuli pääportilla vastaan, jotain ajattelin mennä kysäisemään häneltä, mutta jossain vaiheessa itselleni tulikin pupu pöksyyn. |
No, mainitsen tässä pari itselleni mieleen jäänyttä tapaamista. - Dimebag Darrell (Pantera) Helsingin jäähallissa, backstagen puolella... sain tavata idolini ja huikata hänelle "Hey man... you kick ass!" - Kärtsy Hatakka (Waltari) Helsingin MusaFasulla. Itse testasin silloin uutuutena markkinoille tullutta Boss ME-50 multiefektiä (vai olisikohan ollut ME-33, no eniveis) ja huomasin että sellainen härötukka pyöri siinä. Kaveri kääntyi ja näytti meikäläiselle peukkua samalla kun jotain lurittelin. Siinä vaiheessa huomasin että kyseessä olikin itse Kärtsy. Pitipä mennä miehen kanssa juttelemaan niitä näitä ja varmaan tunnin juttelinkin Waltarista, musakamoista jne. herran kanssa. Aivan loistava tyyppi! - Kummeli-porukka 3-tien varrella Linnatuuli-nimisessä "motarin päälle rakennetussa" kuppilassa. Tarvinneeko mitään sanoa... siinä oli Silvennoinen, Kahilainen, Hela ja Vihinen saman kaffepöydän ääressä ja me siinä viereisessä pöydässä. Oli muuten Silvennoinen kovasti rauhallinen ja "laskelmoiva" sanomisissaan siinä kun juteltiin Tampereesta, sketsiviihteestä ja Silvennoisen kitaroinnista. Tuossa nyt kolme sellaista jotka muistin heti kun otsikkoa katsoin. Onhan sitä toki tullut tavattua ja nähtyä tietysti paljon muitakin "kuuluisuuksia" mutta kaikkien kanssa ei ole päässyt ihan niin hyvin juttusille. Niin... ja kun ruokikselta palasin hetki sitten, niin tuossa HML:n keskustan kadulla käveli vastaan itse mr. rock eli Vallu Valpio :) Ilmeisesti hän oli käymässä asuntomessuilla. Harmi ettei sitä Heralan nättiä neitoa näkynyt... Listen To Psychedelic Rock - http://www.techwebsound.com/ |
Marshallga 18.07.2007 22:24:32 | |
---|
No, mainitsen tässä pari itselleni mieleen jäänyttä tapaamista. - Dimebag Darrell (Pantera) Helsingin jäähallissa, backstagen puolella... sain tavata idolini ja huikata hänelle "Hey man... you kick ass!" Olen todella kateellinen... |
Antti90 19.07.2007 01:49:02 (muokattu 19.07.2007 01:50:31) | |
---|
Jarkko Martikainen on tullut tavattua, oli oikein mainio tyyppi, juuri sellainen kuin olin aina kuvitellut. Mokoman kaikki tyypit tavattiin Ruisrokissa keikan jälkeen, hiton hyvällä päällä olivat hekin ja rupattelivat meidän porukan kanssa pitkään. http://muusikoiden.net/dyn/users/25322.jpg Stam1nan Hyrde & Eemil Lähteenmäki (se kosketinsoittaja) Ruissalossa keikan jälkeen törmättiin heihinkin, juttelivat mukavia, etenkin Eemil oli mukava sälli. Sonata Arctican Tommyn sekä Janin olen tavannut, Tommyn huomasin Ruisrokissa kävelevän kohti bäkkäriä ja heitin kiitokset keikasta, mies oli vähän vauhti päällä eikä jäänyt paljoa juttelemaan. Janilta pyysin nimmarin ja valokuvaa Lahdessa kolmisen vuotta sitten keikan jälkeen, oli ehkä pienoinen pettymys kun Sonataa tuli aikanaan fanitettua oikein kunnolla ja Jani vaikutti vähän joko ujolta tai siltä ettei vaan kiinnostanut. Egotripin Knipiä olen jututtanut, taas Ruisrokissa :D Oli melko hauska tapaus, mies suorastaan ihmetteli kun kiittelin mainiosta keikasta. Muita muusikkoja on tullut nähtyä kyllä kaupungilla ja muualla kuten Hynystä, Tuomas Holopaista ja Stam1nan sällejä, Amorphiksen miehiä etcetc. muttei ole tullut jututettua. Edit:Kirotusvihreitä ja lisäsin kuvan Don't panic. |
J.C 19.07.2007 02:37:19 | |
---|
Wanajassa viime vuonna nähtii Stam1nan jätkät. Vaihdettiin parit sanat ja päästiin yhteikuvaan. "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |
arppah8 19.07.2007 14:24:43 | |
---|
Ai niin. Pakkohan tämä on mainita. Asuessani Jyväskylässä ja tehdessäni vielä parturihommia YUPn Valtteri Tynkkynen kävi jokusen kerran mun käsittelyssä. Mukava mies, jolla oli hieno Iron Maiden Live after death-lompakko, jota myös ylpeänä esitteli. I'm the bloody Pope I am! |
kassper 19.07.2007 16:43:27 | |
---|
Onhan noita tullu tavattua. Suurin osa on lapsuudesta jo tuttuja. Mikko Viljakainen a.k.a Vilunki 3000 ja Hakkaraisen Maria. Seurustelivat joskus lukiossa (ja sen jälkeenkin kyllä). Kävin niillä lukemassa Aku Ankka-kirjoja ja syömässä kalapuikkoja ketsupilla :) Wilska on Savonlinnasta, kuten myös Ville Leinonen. Tuttavien häissä oli koko YUP soittamassa humppaa ja Raymond Ebanks (höhö) heitti tyngän Mikrofonipäiden kanssa. Hauskaa oli. Samojen tuttujen naapurissa asuu Jari Yliaho niminen tyyppi. Anssi Tikanmäki oli sen luona käymässä joskus. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
"If you kill a whale, you get Greenpeace and Jacques Cousteau on your back, but wipe out sardines and you get a canning subsidy!" -Ben- |
Margarita 19.07.2007 21:22:43 | |
---|
Hakkaraisen Maria ...on ihana, ihana tyyppi! Tunnen myös. |
horsepower 21.07.2007 12:15:08 (muokattu 21.07.2007 12:18:28) | |
---|
Tuomas Holopainen (Oltiin samassa tuvassa intissä-96) Timo Tolkki Dave Lombardo Ja hieman kevyemmältä osastolta: Topi Sorsakoski Kirka Heikki Silvennoinen Mikko Kuustonen Noi nyt tuli ensimmäisenä mieleen. |
J. Cool 21.07.2007 13:12:24 | |
---|
jos rumpalin vinkkelistä saa heittää: Tony Royster Jr, Gorden Campbell, Nate Morton, Steve Thornton, Grant Collins, Derek Roddy, Jojo Mayer, Gregg Bissonette, Gary Novak ja Dave Weckl. noista äkkiseltään löytyi kuvat. |
elbowski 21.07.2007 13:20:24 (muokattu 21.07.2007 13:23:44) | |
---|
Stam1nan Teppo Veliniin törmäsin Levytukussa viime tiistaina. March 23rd hushed the wind, the music died |
Arthemesic 21.07.2007 15:05:27 (muokattu 21.07.2007 15:06:21) | |
---|
Ööö... HB:n laulajan tapasin kun pitivät keikan Lankkarin kirkolla (koulun järjestämä tilaisuus, jopa). Mukava nuori nainen. |
jigsore 21.07.2007 15:07:07 | |
---|
Eero Raittiselle myin kaljaa viime kesänä useaan otteeseen. Ihan rento heppu. |
MasaM 21.07.2007 15:20:14 | |
---|
Juha Torvisen ja Aku Syrjän porilaisessa hotellissa ennen Eppujen keikkaa. Lisäksi olen tavannut ja kätelly Juicea Tamperetalon kahvilassa. Rock on parasta oli se sitten Floydia tai Panteraa! |
Tohtori Tonus 22.07.2007 23:03:21 | |
---|
Olenkin kait Sonata-ketjussa mainostanut, mutta Liimataisen Jani oli samaan aikaan Lapinjärvellä. Eipä siinä oikein muuta tullut sanottua kuin muutamat moit aina jos vastaan sattui. En "kehdannut" alkaa mitään lässyttämään sille, varmaan vitutti ihan tarpeeksi muutenkin :P "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
miccomalliton 22.07.2007 23:19:58 | |
---|
Muutamia on tullu tavattua, mutta parhaiten on jäänyt mieleen Twist Twist Erkinharjun kanssa vietetty juttutuokio samassa pöydässä heidän keikan jälkeen. Ei ollu yhtään rokkistara, ja ei, ei ollu kovassa kännissä. Oli Peer Güntin viimeisiä keikkoja, sillä kokoonpanolla... Mist of the Spiritual Dimension |
e r s k i 23.07.2007 18:56:15 | |
---|
Lähinnä rumpaleita: -Paul Bostaph- Sleijjerin nimmarisessiot Hesassa Free Record Shopissa oliskohan ollu -98. Paul hengaili vähän sivummalla kun muut äijjät jäkitti pöydän ääressä tussit suhisten. Menin siinä sitten kyselemään kuulumisia ja muutama minuutti juteltiin mm. tuplabasareista ja muusta elämää tärkeämmästä. -Gregg Bissonette- Veteli klinikan Helsingissä joitakin vuosia sitten. Jäi setin jälkeen notkumaan paikalle joksikin aikaa juttelemaan ihmisten kanssa. Tuli muutama sana vaihdettua. Pahoitteli mm. väsymystä ja kyseli soittohommista. Toivotti lopuksi Jumalan siunausta ja sainasi julisteen mukaan. Hieno mies. -Mike Portnoy- Tampereen klinikan yhteydessä vuonna 2000 tuli smalltalkattua ja kinuttua nimmareita. Väsyneen ja vittuuntuneen oloinen kaveri. |
Sonormies 25.07.2007 01:33:17 | |
---|
Englantilainen herrasmies nimeltä Brian May. "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
noir 27.07.2007 18:05:36 | |
---|
Okei, Kärtsy! Se pyöräilyjuttu on ihan OK, ei mitään hampaankolossa, mutta ei tämmönen peli voi jatkua. En ehkä katsonut yhtään eteeni, mutta ei silti tulla kävelemään ihmisiä päin! Ni. I wish I were there Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Juustonaksu 28.07.2007 01:17:41 (muokattu 28.07.2007 01:18:34) | |
---|
Monta Seppo Hovia! Pelasin tennistä THE Sepen kanssa joskus vuosia sitten. Hävisin. :-( Englantilainen herrasmies nimeltä Brian May. Ihan vain herran "siviili"uravalinnan vuoksi haluaisin minäkin hänet tavata. Valmistuiko juuri astronomian professoriksi vai miten tämä meni. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |