Aihe: HIM ja brittiläinen "White Trash"
1 2 3
LNA
12.07.2007 06:01:30

Pistäkää kolehti pystyyn niin pääsen lavalle ennen Cristinaa.
Jzzka
12.07.2007 08:56:30

No voih, Musta toi jengi näytti just semmoiselta koulukiusatulta kun ne muutkin heavy-sukkahousutyypit jotka on kovia aina kun samanlaisia kokoontuu paikalle.. saanko nyt kirouksen niskaani?

Täytyy sanoa, että mikään ei ole niin oikeassa kuin True-Metallica -fani, joka on 15-vuotias ja nähnyt elämässään ehkä kaksi oikeaa keikkaa. En mä jotenkin vaan ymmärrä tuota meininkiä: "Vittu mä oon kova Metallica -fani ja mä en voi kuunnella siksi mitään muuta kun Metallica on oikeesti ainoota musiikkia. LOL. IHQ." Ja sama se on, oli se sitten suomeksi tai englanniksi.

En minäkään HIMistä niinkään hirveesti tykkää. En mä kamaa rupea heittelemään INDX:n niskaan sen takia, että niiden musiikki on paskaa. Kun joskus voi jopa huomata että paskassa ne ruusut parhaiten kukkii.
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
Artzi
12.07.2007 09:17:30
Näinhän se on, että jos yleisö ei saa mitä haluaa niin se osoittaa kollektiivisesti mieltään.

Pieni off-topic: Oltiin kaverin kanssa Itäkeskuksen Fantasy Clubilla Peer Güntin keikalla, niin ennen keikkaa joku hopparispoju oli kysyny kaveriltani, että: "Koska se Mc Günt aloittaa, että tää paska musa loppuis (viitaten siihen hard rockkiin mitä dj soitti) :) Ihmettelinkin kun kaveri tuli vessasta ja nauroi räkäisesti.

Taisi kaveri tuntea olonsa hieman petetyksi kun itse pääesiintyjä aloitti... ei sieltä kylläkään buuaamista kuulunut...
Paska on parhaimmillaankin heviä.
Johnny Buzz
12.07.2007 10:01:03

En kyllä voisi kuvitella vastenmielisempää paikkaa kuin Webley täynnä kännisiä ladejä. Tuo Brittien white trash on tosiaankin melko ällöttävää jengiä.
Soulstab live 15.9. @ Bar Mendocino, Helsinki
www.soulstab.com
-Aleksi-
12.07.2007 11:10:54
Mun mielestä tuollainen kertoo fanikunnasta kyllä jotain. Älkääkä nyt kukaan Metallica-fani ottako tätä itseenne, en missään nimessä tarkoita, että Metallica-fanit ovat idiootteja...

Tätä kun on tapahtunut useammallakin metallican keikalla, mä ainakin yleistän että metallicafanit on normaalia lapsellisempia tai jopa idiootteja..
Sir Härö
12.07.2007 11:28:30
Hö. Ancara soittaa stadikalla jossakin VIP-teltassa. Jotkut before_metallica bileet?

Miksei Ancaraa olis laitettu isommksi lämppääjäksi? Olis ainakin musiikkityyli edes vähän sinnepäin.
Turpa kiinni ja kuuntele! "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
KillingMachine
12.07.2007 12:21:06
Tätä kun on tapahtunut useammallakin metallican keikalla, mä ainakin yleistän että metallicafanit on normaalia lapsellisempia tai jopa idiootteja..

Olen aivan samaa mieltä. Metallican fanit ei taida yleensäkään olla kovinkaan avoimia musiikin suhteen, enkä sano tätä siksi että itse en piittaa Metallicasta yhtään.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
nahkalipsi
12.07.2007 12:53:29
olihan Crumblandkin täyttää paskaa Kornin lämppärinä. Ei se silti mua haitannu. Taputtelin kuitenkin vaikkei kolissu yhtään.

Kysymys on vaa siitä osaako lapset käyttäytyä vai ei.
Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you
Nolte
12.07.2007 13:06:59
Joo, kyllä tuollainen käytös kertoo lähinnä huutelijasta itsestään, kuin huutojen kohteesta. Ei taida mennä kovin hyvin, eikä ole ylenpalttisella älylläkään pilattu.

Esiintyjille ei huudella, eikä muutenkaan pilkata, ellei se/hän sitä itse aiheuta esim. olemalla tolkuttomassa humalassa tai muuten vaan aliarvioimalla yleisöään!
Hyvät kamat - huono soittaja!
Kassis
12.07.2007 13:26:55
"Sormimerkkien lisäksi yleisö pilkkasi bändiä tanssimalla can-cania ja valssia sen musiikin tahtiin. "

Kuinka tämä on pilkkaamista?

Ihanan henkevä tapa osoittaa vastenmielisyytensä. Can-cania, herttaista! Sormimerkit ovat tietysti jo liikaa. En ihmettele Metallican yleisön käytöstä, sillä eikö Metallicalla itselläänkin ole tapana sisällyttää esitykseensä pakolliset kirosanat ja aggressiot. Mitä isot edellä...
Musta Arkipyhä
12.07.2007 14:20:37
Joo en ole monellakaan keikalla lämppäristä pitänyt ,mutta tuo buuaus on kyllä syvältä.

Voihan sitä mennä kaljalle..
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
mikkonen
12.07.2007 16:35:44 (muokattu 12.07.2007 16:55:24)
jos HIM olis esiintyny ensimmäisenä eikä viimeisenä Machine Headin jälkeen... kyllähä muaki vituttais toi järjestys. Sitä saa mitä tilaa hih.

Ja se että Metallican lämppäreitä kohdeltaisiin huonosti ni esim. Machine Head sai tosi hyvän vastaanoton ja tais kitaristi vissiin laskeakin että 9 moshpittia oli samanaikasesti
Keppis
12.07.2007 19:26:51
jos HIM olis esiintyny ensimmäisenä eikä viimeisenä Machine Headin jälkeen... kyllähä muaki vituttais toi järjestys. Sitä saa mitä tilaa hih.

Joo mitäs tunki siihen väliin!
Onni vie inspiraation.
Zigura
17.07.2007 21:50:26
Hyvin tuntui Valo ottavan tuon keikkayleisön vastaanoton kuitenkin: "Hyvä, ettei sentään pulloja lennellyt". Ehkä se on kaikesta huolimatta HIMin jäsenille hienoa päästä lämppäämään lempparibändiään, vaikka musiikkityylit kovin erilaisia ovatkin. Jos oma kaikkien aikojen suosikkini olisi Metallica ja olisin itse kansainvälinen kantritähti, niin totta kai menisin Wembleylle lämppäämään banjo kädessä ja stetsoni päässä. Ihan sama vaikka yleisö sylkisi sappea päälleni. Jos ja jos ja jos...
The soldiers with their cigarettes
And the pigs with their guns cannot stop
The lonesome ones and the desparate ones and the smart ones.
Juzzu
18.07.2007 12:26:45
Vittu ku hävetti -93(?) kun Metallican lämppärinä oli The Cult ja jengi buuas niillekin, vaikka se veti ihan helvetin hienosti, mitä nyt porukan vittuilu niitä selkeesti vitutti.

Itse en buuailuja nähnyt kun en niin seurannut, mutta olihan The Cult vähän huono valinta lämppäriksi. Suicidal Tendencies kiinnosti yleisöä selkeästi enemmän.
SSilver
18.07.2007 12:47:11
Eikös sitä joku täällä m.netissä joskus sanonutkin, että hieno yhtye Queensr˙che lopetti Suomessa keikkailun juuri Metallican lämppäyksen jälkeen, kun arvovaltaiset Metallica-polkkatukat syljeskelivät yleisöstä soittajien päälle, kun ei genre oikein natsannut.

Vitun tyhmää porukkaa.

Onneksi Queensr˙che kuitenkin 20 vuoden jälkeen kävi taas Suomessa viime kesänä :)
You always wanted to use your penis as a billiards cue.
-Aleksi-
18.07.2007 12:55:37
Siis kuka näitä lämppäreitä metallicalle valitsee? The Cult, Queensryche, HIM.. Jos metallica itse valitsee niin valitseeko tarkoituksella? Jos oma bändi pääsee joskus isolle keikalle, valitsenpa lämppäriks crazy frogin!
Sir Härö
18.07.2007 12:58:10
http://www.youtube.com/watch?v=1OOgLgYVg1Y

tuossa hieman lisää materiaalia...

Voi hiton naskit... Tuossa sitten kun alkaa karvat kasvamaan niin varmaan huomaavat typeryytensä.
Turpa kiinni ja kuuntele! "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
Joees
18.07.2007 13:02:05
Tuokin on vähän niin jotta kukaanhan ei pakota tsekkaamaan sitä lämppäriä. Jos ei passaa niin painukoon vaikka dokaamaan siksi aikaa. Kyllä sinne yleisöön pääsee ja mahtuu sitten kun sinne kiinnostaa mennä.

Mut nii...
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)