Jouni74 23.01.2004 12:11:11 | |
---|
Haluaisin saada Paulaani vähän enemmän "hevimetalliset" saundit (Les Paul Special Faded) ja mietin mitkä humpparimikit voisivat tulla kysymykseen? Nykyiset mikit ova siis Alnico -humbuckerit. Uusiksi ajattelin esim EMG, DiMarzio Super Distortion tai S.Duncanit. Kokemuksia / mielipiteitä? |
Juzzu 23.01.2004 12:21:47 | |
---|
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
skebajaba 23.01.2004 12:47:58 | |
---|
Haluaisin saada Paulaani vähän enemmän "hevimetalliset" saundit (Les Paul Special Faded) ja mietin mitkä humpparimikit voisivat tulla kysymykseen? Nykyiset mikit ova siis Alnico -humbuckerit. Uusiksi ajattelin esim EMG, DiMarzio Super Distortion tai S.Duncanit. Kokemuksia / mielipiteitä? emg:T ja sillä sipuli -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Oldschool-äijänä esitän: Hyvät ja varsin vakuuttavat sekä hyviä enteitä suovat DiMarzion Super Distortionit ovat lukuisten henkilöiden valinta.. =) |
Insane Kane 23.01.2004 13:24:27 (muokattu 23.01.2004 13:25:01) | |
---|
Ääh, tämä on itselläni myös hankinnan alla. Olen kokeillu lespassani seuraavat mikit; Gibson 490 & 498H, SD: Jazz & JB, EMG 85, 60, 89,81. Mikään noista ei ole vielä vastannut makuani, joten nyt laitan Dimarzio Paf Pro & Super Dist. Noista jo paikalla olleista parhaat oli 490 kaulassa ja ehkäpä 81 tallassa. Tosin 490 oli hieman liian tumma ja tukkoinen ja 81 liian kirskuva ja liian vähän botnea... Toivottavasti nuo Dimarziot vastaavat etsimääni, voin kyllä asiasta informoida, kun ne kiinni saan... Kasari rules =) Osta Jacksoni!! |
PoLFus 23.01.2004 14:23:09 | |
---|
Mulla on DiMarzio Evolution lespani tallassa ja on HEVI! Kirkas ja tanakka.. ~ 7ender $tratocaster ~ |
Eemil 23.01.2004 15:08:13 (muokattu 23.01.2004 15:10:20) | |
---|
Mites myös monien suosima Dimarzio Tone Zone & Air Norton-yhdistelmä? Tallassa Tone Zone, tai Super Distortion ovat todella hyviä kunnon mahonkilautaan. Tuo Evo on ainakin omaan makuun liian pehmeä tallaan. Mulle on tuloillaan mahonkinen PRS, jossa on TZ ja AN. PRS:n rungossa on hiukan vähemmän puuta, mutta toimii kuin tauti. Itse asiassa ne mikit ovat tällä hetkellä kiinni S-sarjan Ibassani joka on siis äärimmäisen ohut mahonkilankku, mutta siinäkin ne potkivat kuin puuta olisi puolet enemmän. Ääni paksuni kertaheitolla toiseen ulottuvuuteen kun vaihdoin nuo niiden Iban omien V-sarjalaisten tilalle. Edit: Ja nämäkin ovat "old-school hyvät" :) Torilla Ibanez S570wnsol 800! Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Juzzu 23.01.2004 15:16:26 | |
---|
Mulle on tuloillaan mahonkinen PRS, jossa on TZ ja AN. Kah, kerrohan lisää minkälainen verme on tulossa? Käytettynä olet tilannut/ostanut/huutanut jostain? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |