Aihe: Bassosoolon SM Tavastialla
1 2 3 4 523 24 25 26 2734 35 36 37 38
Tatuo
12.07.2007 22:29:57
hienoa soitantaa molemmilta finalisteilta harmi etten päässyt paikalle itse
www.yad.fi | et sillee
Chunga
13.07.2007 10:07:47

tou! unohdin kisat ihan täysin.

Ketkä oli tuomaristossa?
ei voi mennä pieleen!
Johannes_t
13.07.2007 10:30:45

tou! unohdin kisat ihan täysin.

Ketkä oli tuomaristossa?

Puppe, Marzi, Ari Koivunen ja ja... ...joku saa täydentää.
Keny
13.07.2007 13:52:01 (muokattu 13.07.2007 14:03:30)

Son se yks kitaristi ku pyörii soundatassa koko aika tai on duuniissa siel.Hukksin itekki nimen.

Muistan ku kysit mult tunteja.....heh toiste päin.

KEHUTTIIN KILPAA PUPEN KANS SUN PEDULLA SOUNDEJA JA MÄ VOITIN:)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
TuoBass
13.07.2007 17:29:14
Son se yks kitaristi ku pyörii soundatassa koko aika tai on duuniissa siel.Hukksin itekki nimen.

Uhleniuksen Altti?? ...mä oikeasti mitään tiedä, kuhan arvasin.
Kyl sä tiedät, mä oon lentäjä!
Boomer
15.07.2007 14:52:36
KEHUTTIIN KILPAA PUPEN KANS SUN PEDULLA SOUNDEJA JA MÄ VOITIN:)

Meitsi muuten diggas kanssa sen mustan Pedulla soundista, siitä lieni kyse. Kuulosti siltä, että saattais toimia hyvin myös bändin kanssa.
Lux
16.07.2007 04:35:00

Nyt vasta pääsin koneelle.
Onnittelut Vaara-Martille voitosta ja kiitokset kaikille osallistuneille!

Nyt olis taas vuosi aikaa hioa ensi kesän spektaakkelia.
vapaus veljeys vandalismi
horgath
16.07.2007 16:13:13

Hei!Kiitokset kaikille kanssakilpureille, järjestäjille sekä kannattajille tavastian bassokemuista!Loistava meininki oli kaikinpuolin!

T: M.Honkonen a.k.a Vaara Martti
elais
16.07.2007 20:22:36
http://www.youtube.com/watch?v=muBkpIuYn5A

Tollanen kymmenen minuutin pätkä finaaleista löytyi.
J.Hollström
17.07.2007 08:48:38
Nyt vasta pääsin koneelle.
Onnittelut Vaara-Martille voitosta ja kiitokset kaikille osallistuneille!

Nyt olis taas vuosi aikaa hioa ensi kesän spektaakkelia.

Kiitos järjestelyistä. Hyvin organisoitu homma, ja kamat oli loistavat. Oli tosi mukava osallistua. Ensi vuodesta en osaa sanoa, pitäisi ensin opetella släppäämään ja täppäämään. Melkoista vauhtihurjastelua oli esim. ton finalistiparin veto. Ei ollut mun taidoilla mitään asiaa noiden herrojen seurassa.

Tosin tuli mieleen, että olisi hauska päästä battleen asti ja soitella vastineeksi vaihtobassoo tai Cliff Williamsia aina kun kaveri heittää kahden käden tilun.
Sir
20.07.2007 00:17:30

Timo Hirvonenkin tais olla.
Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli ja ne ne vasta paskaa onkin.
Nelikielipiru
20.07.2007 09:57:14

Timo Hirvonenkin tais olla.

Ja Teemu Suominen.
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
J.Hollström
20.07.2007 11:23:56
Oiskohan tällä vedolla noname-ukko päässyt jatkoon:
http://www.youtube.com/watch?v=YEvfK_pty_A

Ainakaan puoleentoista minuuttiin tossa ei kerennyt tapahtumaan mitään, vaikka stadionillinen jengiä oli pähkinöinä.

Hankala laji tämä bassosooloilu.
Ville S
20.07.2007 14:01:17
Olipa kyllä kumma soolo Trujillolta, ei siinä kyllä hirveästi tapahtunut, vaikka mies näytti nauttivan soitostaan. Hyvä niin.
Wilkeson
20.07.2007 14:38:36

Ainakaan puoleentoista minuuttiin tossa ei kerennyt tapahtumaan mitään, vaikka stadionillinen jengiä oli pähkinöinä.

Hirveen helposti en lähe arvostelemaan paskaksi kenenkään soittoja tai sooloiluja mutta tässähän sitä tuli tuutin täydeltä.

En oikee hiffaa sitäkään että miten ihmees viitti edes tommosen taidonnäytteen vetästä.

Ei sen puoleen..Ikinä en Trujillosta oo digannu ja nyt veti pohjanoteerauksen.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
sirdickyj
20.07.2007 21:17:20

olihan tossa enemmän svengiä kun siellä Tavastialla vetäneillä useimmilla. Olis päässy jatkoon, koska stydi ote paistaa läpi. Mie luulen.
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
J.Hollström
20.07.2007 23:02:22
olihan tossa enemmän svengiä kun siellä Tavastialla vetäneillä useimmilla. Olis päässy jatkoon, koska stydi ote paistaa läpi. Mie luulen.

No tossa oli kyllä asenne kohdillaan, ei tuijoteltu kengänkärkiä yms. Mulla oli paskat housussa jo Tavastian takahuoneessa, tossa oli sentään vaan n. 45 tuhatta henkeä paikalla.

Mutta ihan noin musikillisena pläjäyksenä ja bassosooloideana ajattelin alunperin, joka nyt ei mikään hirvittävän korkeatasoinen ollut. Kova basistihan toi on, siitä ei ole kahta sanaa.
blessed
21.07.2007 10:12:25

Hyvä basistihan mies on, mutta ei tuota voi juuri kunnon sooloksi sanoa. Ihan perseestä.
sirdickyj
21.07.2007 10:20:03
No tossa oli kyllä asenne kohdillaan, ei tuijoteltu kengänkärkiä yms. Mulla oli paskat housussa jo Tavastian takahuoneessa, tossa oli sentään vaan n. 45 tuhatta henkeä paikalla.

Mutta ihan noin musikillisena pläjäyksenä ja bassosooloideana ajattelin alunperin, joka nyt ei mikään hirvittävän korkeatasoinen ollut. Kova basistihan toi on, siitä ei ole kahta sanaa.

ei ollu joo, enemmän semmosta äijäystä. mutta bassosooloksi aivan sopiva, ja kuten sanottua, mun mielestä tosta näkyy, että pahasta ukosta on kyse.
"Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks". -Irwin Goodman-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)