Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 537 38 39 40 41112 113 114 115 116
Simo78
02.07.2007 09:31:46
Itse olen tullut niin kyyniseksi näissä asioissa, etten enää suostu menemään tatuoitavaksi ihan kenelle vaan. Liikaa tulee vastaan niitä kuratatskoja joiden omistajakaan ei tajua kuinka huonosti ne on tehty. Yhden pilatun kuvan jälkeen en suostu menemään edes korjaamaan sitä kyseiselle henkilölle.

Tämä on aikasta totta, itse otan kuvat ainoastaan yhdellä tyypillä(en viitsi mainostaa) ja siinnä vaiheessa, kun thän jää eläkeelle/lopettaa loppuu taskanotto!! Ensimmäiset kuvat otin halvalla hinnalla aloittelijalla-->vituiks män! Kannattaa katella niitä kansioissa olevia kuvia tarkkaan ennen kuin ottaa mitään kuvaa. Suhareita on ja paljon...
Dutteri
05.07.2007 01:06:54
Mie en uskalla enää harkitakaan mun elokuussa hakattavaa tatskaa siihen paikkaan mihin sen alunperin piti tulla. Selkä levenee ja kudokset meinaa revetä tuosta keskeltä yläselästä. Pöh. Lapaan sit ku oli kakkosvaihtoehto.
Ring My Bell! Treenipäiväkirja
Åryts
18.07.2007 12:56:14

Mulla on nyt viikon verran ollut kaksi uutukaista. Tatskasetä oli oikein mukava, ja teki suht hyvää jälkeäkin. Eikä sattunutkaan niin paljon kuin odotin.
"I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!"
Kitaravirtuaali
18.07.2007 16:04:12

Suunnitelmissa olisi tässä syksyllä/talvella mennä hakkauttamaan tuohon kyynärvarteen, vähän kyynärtaipeen alapuolelle tuollainen http://personal.inet.fi/koti/repo/tatuointi.gif kelttisolmuhässäkkä. Sellaisena 8cm leveänä. Kunhan saan säästeltyä rahaa.
Tältä pohjalta.
vantage
19.07.2007 18:08:08
Itselläni ollut ajatuksissa laittaa akillesjänteen viereen, tarkemmin sanoen sisänilkan kohdalle joku afrikkalainen symboli.
Joku joka kuvaa jotain jota pitää arvostaa elämässä.
Luulisi niistä kirjoista löytyvän sopiva itselleen.
Pieni tatuointi joka olisi -50e luokkaa.
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
Terrorwrist300
22.07.2007 18:07:19

Tarkotus olis ottaa semmoinen aavemainen ja häijy kuva irvistävästä pahantahtoisesta tammesta käsivarteen. Taustalle kuutamo ja hautakiviä ym. perussettiä, mutta itse tammi olisi tärkein. Oksista muodostuu hämärät kädenkaltaiset jne.
Mistä ihmeestä voisin löytää edes vähän suuntaa antavan kuvan tällaisesta, jota sitten voisi artistin kanssa työstää edelleen? Netistä ei ainakaan meinaa löytyä millään, osaiskohan kukaan suositella jotaan kirjoja?
Ratloz
25.07.2007 15:38:57
Hei kertokaas miten tulisi akneihon kanssa suhtautua tatuointeihin? Haittaako pari teini-iän märkää näppylää kyseistä prosessia? Ja entäs jos ilmaantuu finni tatuoinnin kohtaan myöhemmin?
It's like hammering your little brother's face to stop him crying...
Rantojen Mies
25.07.2007 16:11:37
Oletteko ottaneet tatuointeja ulkomailla?

Missä ja miten meni?
Leland sanoo, että sinä lähdet takaisin Missoulaan!
Viceroy
26.07.2007 11:50:19

Tarkotus olis ottaa semmoinen aavemainen ja häijy kuva irvistävästä pahantahtoisesta tammesta käsivarteen. Taustalle kuutamo ja hautakiviä ym. perussettiä, mutta itse tammi olisi tärkein. Oksista muodostuu hämärät kädenkaltaiset jne.
Mistä ihmeestä voisin löytää edes vähän suuntaa antavan kuvan tällaisesta, jota sitten voisi artistin kanssa työstää edelleen? Netistä ei ainakaan meinaa löytyä millään, osaiskohan kukaan suositella jotaan kirjoja?

Marilyn Mansonilla taitaa olla joku tollanen kyynärvarressa. Esim. Googlen kuvahausta vois löytyy kuva.
I let my moustache do the talking.
RocknRoll
26.07.2007 18:28:26
Marilyn Mansonilla taitaa olla joku tollanen kyynärvarressa. Esim. Googlen kuvahausta vois löytyy kuva.

Mjuu, ja suht tuoreessa Soudi -lehdessä on hyvä kuva tuosta. Ihan pirun hieno jos multa kysytään. Ottaisin mielusti tuollaisen itsekin.
hanuristi
27.07.2007 06:20:52
Oletteko ottaneet tatuointeja ulkomailla?

Missä ja miten meni?

Thaimaassa ja hyvin meni!
Paikka oli ennakkoon hyväksi tiedetty, joten otettiin kuvat koko perheelle isäpuolesta äitiin ja paria lasta myöten.Veli jäi ilman kun on vasta 13 ;)
Talvella oteltiin noita, tuttu oli viimevuonna testannut paikan hyväksi joten ennakkopelkoja ei ollut.Ja tulos todella oli hyvä.

En ehkä uskaltaisi randomilla kuitenkaan ulkomailla valita paikkaa.
amistelia
08.08.2007 15:12:44
Mun oma rakas maksaa mulle tatskan synttärilahjaks^^ ajattelin ottaa korpin selkään sillain että korpin siivet jatkuis vähän matkaa käsiä pitkin ;)
Lloyd
Migo
08.08.2007 17:05:29
Mun oma rakas maksaa mulle tatskan synttärilahjaks^^ ajattelin ottaa korpin selkään sillain että korpin siivet jatkuis vähän matkaa käsiä pitkin ;)

Aika kallis synttärilahjastasi tulossa, mutta hyvähän se on jos kumppani maksaa viulut.
Niinpä..
Rumpali Rölli
16.08.2007 23:41:01
Heh heti kun on Rumpali Röllilläkin vähän rahnaa niin menen ja tilaan koko käden kattavan piikkilangan :). Ja toiseen käteen tulee itse taiteilemani ritari :).
Where the darkness and lightness collides There i shall stand There is the place i am..
jomppu
20.08.2007 08:19:37
Mitä pääskys tatuointi symboloi?
Köttelö
20.08.2007 11:01:27
Linnajätkillä on noita pääskystatskoja. Vapauttahan ne taitaapi symboloida jne.
Hard suck hallelujah.
gandar
20.08.2007 13:34:14
Ceci n'est pas une signature
RocknRoll
20.08.2007 13:44:26 (muokattu 20.08.2007 13:44:38)
Voi kehveli. Taas oli yksi kaveri, tai lähinnä hyvänpäiväntuttu mennyt ottamaan tribaalin hirvityksen olkapäähänsä. Huoh..melko omaperäistä eh?

"Joo, mä otan tribaalin tähän ja tähän tulee kiinalainenmerkki joka on suomeks niinku vapaus. Sit sen jälkeen mä otan tähän rintaan tai olkapäähän suomileijonan."

No, tehköön kukin mitä tykkää kehollaan.
shovi
20.08.2007 13:49:38
Voi kehveli. Taas oli yksi kaveri, tai lähinnä hyvänpäiväntuttu mennyt ottamaan tribaalin hirvityksen olkapäähänsä. Huoh..melko omaperäistä eh?

"Joo, mä otan tribaalin tähän ja tähän tulee kiinalainenmerkki joka on suomeks niinku vapaus. Sit sen jälkeen mä otan tähän rintaan tai olkapäähän suomileijonan."

No, tehköön kukin mitä tykkää kehollaan.

Älä nyt, mun yhen frendin 16v frendi oli tehny vhs-nauhurista duunatulla tatskakoneella sille kiinalaisen merkin mikä tarkoittaa tiikeriä. Kuvio oli etsitty netistä, tatskakone oli kuulemma huippuhyvä ("hakkaa kolmeen milliin ku ammattilaisten leikkikoneet vaan puoleen milliin") ja kuvan laadun tae oli se, että "sillä oli päättötodistuksessa kuvis kymppi, kyllä se osaa näitä tehdä". Ei se mikään hyvä ollut nytkään, mut haluisin nähdä sen kuvan parin vuoden päästä. Hah.
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)