Välle 15.07.2007 00:30:08 | |
---|
No 15 watin Fenderillä pärjäsi helposti 75 watin Spiderille, ainoastaan puhtaiden kanssa teki tiukkaa. Tosin menivät ne aika ikävästi ruttuun Spideilläkin kun volumea laittoi yli puolivälin. No, niin kai sitten. En kyllä oikein nyt tiedä miten suhtautua vastauksiisi. Mutta olen edelleen nuppi + kaappi linjalla. Basisti hakusessa |
Traditional 15.07.2007 13:19:08 | |
---|
No, niin kai sitten. En kyllä oikein nyt tiedä miten suhtautua vastauksiisi. Mutta olen edelleen nuppi + kaappi linjalla. Hyvä. Kyseinen hämis on vähän kyseen alainen peli... Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi. |
Välle 15.07.2007 13:50:14 | |
---|
Hyvä. Kyseinen hämis on vähän kyseen alainen peli... En mie oo spiderii ostamassakaa. Basisti hakusessa |
Traditional 15.07.2007 14:42:20 | |
---|
En mie oo spiderii ostamassakaa. Kyllä minä tiesin että et sinä niin tyhmä oo.... :) Jumaleishön. Hyvä huomio. -saastara Hei. Olen allekirjoitusvirus. Sinulle tulee vastustamaton halu kopioida tämä rivi allekirjoituksesi jatkeeksi. |
Välle 17.07.2007 10:16:58 (muokattu 17.07.2007 22:47:51) | |
---|
HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM ENÄÄ EI KIRJOITUKSIA TÄHÄN KESKUSTELUUN, KIITOS Olen nimittäin löytänyt sopivan vahvarin itselleni. Kiitos kuitenkin kaikkien vastauksista. EDIT: Anteeksi tuo "HUOM":ttelu, saa tietenkin jatkaa keskustelu jos haluaa kysellä ja kertoa kokemuksiaan Valve Kingeistä. Basisti hakusessa |
oiva tumpeloinen 17.07.2007 10:22:01 | |
---|
HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM HUOM ENÄÄ EI KIRJOITUKSIA TÄHÄN KESKUSTELUUN, KIITOS Olen nimittäin löytänyt sopivan vahvarin itselleni. Kiitos kuitenkin kaikkien vastauksista. Ja tällä otsikolla ei muut mahdollisesti saa jatkaa keskustelua? |
Numb 17.07.2007 10:39:12 | |
---|
ENÄÄ EI KIRJOITUKSIA TÄHÄN KESKUSTELUUN, KIITOS Tämähän on yllytystä :P Itse pidän enemmän comboista. 1x12" on suosikki, niitä olen käyttänyt sen jälkeen kun hankkiuduin eroon JCM800 fullstackista -90 luvun puolivälin kieppeillä. 1x12" on compacti roudattava, töpö seinään ja menoksi -pohjalta. Lisäkaappia kiinni tarvittaessa. Lisäksi esim. nykyisessä laitteessani combon ja nupin välillä ei ollut käytännössä mitään hintaeroa, ja 1x12" kaapista samalta merkiltä olisi saanut pulittaa 260€ lisää - ja 2x12" olisi ollut yli 600€. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Simo78 17.07.2007 10:51:18 (muokattu 17.07.2007 10:51:43) | |
---|
1x12" on compacti roudattava Paitsi että ne paskat painaa ihan perkeleesti... Kaikissa omat hyvä puolensa, nuppi helppo mukaan lainakaappiin, kombo vähempi tilaa autossa kuin nuppi+kaappi. Jotenkin tuntuu, että jos ostaisin uuden vahvarin, niin ostaisin 2*12 50w putkikombon, kuitenkin melkein aina keikoilla mukana se helvetin iso 4*12kaappi=). Jos ostaa molemmat, niin ei tule ongelmia=) Tai sit voi tehdä Kivet=) http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=380 |
Numb 17.07.2007 11:17:28 | |
---|
Paitsi että ne paskat painaa ihan perkeleesti... Minulla n. 25 kg. Ei paha minusta, kun ei sitä kilometrejä tarvitse kantaa kuitenkaan. Jos enemmän tarvitsisi roudata, niin duunaisin sille pyörällisen road casen joka tapauksessa. Tai sit voi tehdä Kivet=) http://muusikoiden.net/artikkelit/artikkeli.php?id=380 Jep, se on hyvä vaihtoehto. Hommaa kaikki kuviteltavissa olevat laitteet, ja paljon sellaisia, joita ei voi edes kuvitella. Sitten vain ottaa mukaan sopivat. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Ja tällä otsikolla ei muut mahdollisesti saa jatkaa keskustelua? No joo, ehkä olin vähän ajattelematon... Saa jatkaa juu, mutta minä en muuten puutu enää tähän keskusteluun kuin että: Ostin VK 112 ja tuskin tehokkaampaa ikinä tarvitsen. Basisti hakusessa |
Lape 20.02.2008 13:37:10 | |
---|
Olen vähän katsellut putkicomboja ja tämä Valve king 212 vaikuttaa tosi hyvältä hinnaltaan. Lueskelin vähän arvioita ja ne vaihtelevat täydestä haukkumisesta täydelliseen kehumiseen niin aattelin kysyä, jos joku täältä omistaa tämän, niin mitä mieltä olette, pelittääkö hyvin? Ja mistä suomen kamaralta tätä saisi halvimmalla. Thomannilta nyt aika hyvin irtoaisi, mutta ei uskalla ulkomailta tuollaista tilata, ettei ihan rikki mene. Joten joten, mitäs sanotte? |
Marklar 20.02.2008 14:25:38 (muokattu 20.02.2008 14:34:18) | |
---|
Tätä ei ehkä kukaan ole ottanut esille: Combossa putket rasittuu enemmän kun ne värähtelee mökän takia (koska se vahvari värisee kun siitä lähtee kova ääni ja putket on siinä kiinni => putket värisee myös). Ja valvekingit on tehty kiinassa, jolloin putkien kiinnitykseen ollaan tuskin nähty suurempaa vaivaa ja systeemi on halvimmalla mahdollisella tavalla kiinnitetty. Ja putket roikkuvat vielä alaspäin, jolloin värähtely ja painovoima saattaa rikkoa kiinnityksen, tai ainakin heikentää sitä. Olen vähän katsellut putkicomboja ja tämä Valve king 212 vaikuttaa tosi hyvältä hinnaltaan. Lueskelin vähän arvioita ja ne vaihtelevat täydestä haukkumisesta täydelliseen kehumiseen niin aattelin kysyä, jos joku täältä omistaa tämän, niin mitä mieltä olette, pelittääkö hyvin? Ja mistä suomen kamaralta tätä saisi halvimmalla. Thomannilta nyt aika hyvin irtoaisi, mutta ei uskalla ulkomailta tuollaista tilata, ettei ihan rikki mene. Joten joten, mitäs sanotte? Minä omistan juuri tuon 212. Hyvät soundit siinä on ja soveltuu hyvin bändikäyttöön. Mun mielestä tähän hintaluokkaan paras vahvistin, mutta näissä on joskus vikaa, kuten omassanikin. Omassa oli juuri putkien kiinnityksessä häikkää, eikä ne mennyt päälle ollenkaan. Takuuhuollon jälkeen on pelittänyt hyvin, paitsi välillä kuului kamalaa rohinaa, vaikka ei olisi edes piuhat kiinni, putket saattaa olla rikki. Nyt taas ei kuulu mitään ylimääräistä. Rupean tutkimaan asiaa jos toi alkaa uudestaan rohisemaan. Älä vaan tilaa tätä mistään Thomannilta, koska jos siinä on vikaa niin joudut maksamaan sen kun sitä rahdataan pitkin Eurooppaa korjattavana. Muutenkin sain ainakin itse tingittyä tän halvemmalla Suomesta. Ostin F-Musiikista. Myös Vertikaali ja monet muut myy. Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. |