Onko täällä viruksen omistajia? Entinen sellainen.
Katselin tuota virus KC:tä ja nettisaundien perusteella vaikutti varsin hyvältä kilpailijalta nordleadeille. Kallishan sekin on. Kallishan tuo kC tosiaan on, mutta ei siinä hinnassa ilmaa ole. Helkkarin hyvät soundit ja kunnon modulaatiomatriisi. Niitä uusia filttereitä en ole päässyt testaamaan, mutta kuulopuheiden mukaan se filtteri olisi nyt ihan timanttinen. Mutta tuokin on tietenkin makuasia. Kannattaa testailla.
Onko noilla viruksilla, malleilla suuria eroja esim. A, C, KC ym? Minkä hintaisia mahtaa olla käytettynä? http://www.access-music.de/comparisonchart.php4 Tuossa eroja. A-sarja on ihan ååkåå. Ei mitkään huippuominaisuudet, mutta niitä saa varsin edullisesti. B:ssä on sitten hieman enemmän systeemeitä. Ja kannattaa muistaa, että C-sarjaan on vielä tulossa uusien OS-päivityksien mukana lisäominaisuuksia, eli jos vain varat riittävät, niin ehdottomasti kannattaa satsata tuohon kC:hen. A- ja B-sarja nyt luultavasti pysyvät ominaisuuksiltaan aika pikälle tuossa kuosissaan hamaan loppuun asti. Ehkä jotain pikkupäivityksiä voi tulla, mutta ei mitään suurempaa.
kB:t liikkuu siinä 1000 euron molemmin puolin riippuen kunnosta. Hyväkuntoisesta saa maksaa jotain 1200. B:t on sitten pari sataa halvempia. A:ta olen nähnyt kaupattavan jopa 350 euroon.
Olen miettinyt tässä tulevaisuudessa hankkivani jonkun VA:n, olisi kiva oppia ihan itse vääntelemään noita nappuloita ja niistä saa kuuleman perusteella oikein miellyttäviä riipi-räkä leadeja ja hienoja mattoja.. Niin. Tee testailukierros kauppoihin.
"Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana.
Liity sinäkin
TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!