Eemil 17.07.2007 15:38:20 | |
---|
Tuo JB on mielestäni luonteettomin humppari mitä olen soittanut, nytkin hankin Jackson DK2s:n jossa se on tallassa ja jouduin toteamaan että inhoan sitä. Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin...
Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln
K100#2 |
On käyny mielessä toki sekin että ostas uudet mikit sitten kitaraan joka tapauksessa, mutta turhan kalliiks tulee se, että mieluummin ostan kitaran jossa on hyvät mikit ja huono talla kun että päinvastoin. Nytsoot asian ytimessä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Juustonaksu 17.07.2007 17:00:27 | |
---|
Kannattaa tsekata myös mm. Schecterin valikoimat. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Razornova 17.07.2007 18:50:24 | |
---|
Kannattaa tsekata myös mm. Schecterin valikoimat. On käyny mielessä, mutta eikös niissä oo aika paksut kaulat? Pienikätisenä arvostan semmosta Jackson - Ibanez -luokan kaulaa (kenelläkään tietoa B.C. Richien kauloista?). Ainaki niissä Schectereissä joita oon testannu oli melkonen halko se kaula. Ja sitten Schecterin halvemmissa malleissa (Damien, Demon, Omen) mikit taitaa olla jokseenki samaa luokkaa ku Jacksonin DXMG:ssä, ellei huonompiakin, ja ainakin Hellraiser nyt on selvästi liian kallis. |
Juustonaksu 17.07.2007 21:09:52 | |
---|
On käyny mielessä, mutta eikös niissä oo aika paksut kaulat? Pienikätisenä arvostan semmosta Jackson - Ibanez -luokan kaulaa (kenelläkään tietoa B.C. Richien kauloista?). Ainaki niissä Schectereissä joita oon testannu oli melkonen halko se kaula. Ja sitten Schecterin halvemmissa malleissa (Damien, Demon, Omen) mikit taitaa olla jokseenki samaa luokkaa ku Jacksonin DXMG:ssä, ellei huonompiakin, ja ainakin Hellraiser nyt on selvästi liian kallis. No miten sen nyt ottaa. Pienet räpylät ne minullakin on ja hyvin soittelin tuolla Hellraiserin seiskalla. Siinä vasta onkin halko se kaula - ja leveä. Nyt soittelen hyvin 50's kaulaisella Les Paulilla eikä se tuota mitään ongelmia. Istuu hyvin käteen ja on tukeva. Jacksonin hammastikut tuntuvat kovin heiveröisiltä. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Werde 17.07.2007 21:27:34 | |
---|
On käyny mielessä, mutta eikös niissä oo aika paksut kaulat? On, mutta sillä ei ole mitään merkitystä soittamisen helppouden suhteen. Sensijaan niissä on kapea otelauta, ja se jo vaikuttaakin ulottuvuuteen. Itse olen lyhytsorminen, ja ESP:t, Schecterit + muut kapealla satulalla tulevat ovat paljon helpompia soitettavia kuin leveällä ja ohuella kaulalla tulevat Jacksonit ja Ibanezit. |
Anal Revenger 17.07.2007 21:35:37 | |
---|
Pienikätisenä arvostan semmosta Jackson - Ibanez -luokan kaulaa (kenelläkään tietoa B.C. Richien kauloista?). Omasta Richistäni löytyy kyllä maanmainio kaula, Jackson tyyliin ohut mutta vähän pyöreämpi, joka tekee siitä mielestäni paremmin käteenistuvan. Tuollaisesta siis kyse http://www.guitar.com.au/guitars/electric/bc_rich/nj_ironbird.htm Tuhdit Jacksonin humpparit huutavat kuin helluntailaiset helvetin porteilla tai murisevat kuin parittelevat mursut. -Askele |
Razornova 18.07.2007 00:58:15 | |
---|
Kannatti kyllä tehdä tänne topic, paljon on ollut apua tästä keskustelusta =). Kiitoksia tähän mennessä osallistuneille. Todennäkösesti lähtee B.C. Richin Assassin tai WMD Warbeast tilaukseen jos ei jotain vallankumouksellista tapahdu. En varmaan oo ainoa joka pitää tuota Sotapetoa ihan siedettävän näköisenä, kun Thomannilla on heavy-kitaroissa 9. myydyin ja joku taisi mainita täälläkin ihan hienoksi. Assassin ois kyllä ulkonäön puolesta ehkä järkevämpi ratkaisu mutta tuosta lavasta en tykkää yhtään ja sitten vielä se, että Warbeastissa on kaks _eri_ humbuckeria, monipuolistaa kuitenki vähän sitä soundia. Mutta joo, pitänee tässä vielä harkita ja tutkia rahatilannetta. |