poppamies 15.07.2007 07:46:28 | |
---|
Vastaa sitä että ejakuloisi ilman erektiota. Eiku päinvastoin.... G strings are for strippers! |
ulipalsternak 15.07.2007 16:38:27 | |
---|
Ihan tätä allekirjoitusta kommentoiden vaan, että jaako maksalaatikko? Minun mielestäni humpalla saa ranskanperunoita ja jauhelihapihvejä :D Eikun graavilohta ja possunpaistia ym.,sekä puna-,että valkoviiniä ja pissee. Hehe,kun näitä privaatteja on suurin osa meikäläisellä,niinku lähinnä just häitä. Keikkaliksan lisäks saa mahan täyteen. Sitä osaa tässä iässä arvostaa. No joo joo,kotona sit taas on hk ja saarioinen kova juttu. |
baron 16.07.2007 00:48:09 | |
---|
Eikun graavilohta ja possunpaistia ym.,sekä puna-,että valkoviiniä ja pissee. Hehe,kun näitä privaatteja on suurin osa meikäläisellä,niinku lähinnä just häitä. Keikkaliksan lisäks saa mahan täyteen. Sitä osaa tässä iässä arvostaa. No joo joo,kotona sit taas on hk ja saarioinen kova juttu. Siis siksihän keikoilla käydään että saadaan syödä hienojen ihmisten pöydästä hienot safkat ennen niitä. Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
mack the knife 16.07.2007 10:33:23 | |
---|
DX7 taitaakin olla vielä analogivehkeitä, ja kyseinen soundihan on nimenomaan analogisynan "brassi". Eihän se ole analogisyna. COVS n:o 1. |
Ukko 16.07.2007 11:50:28 | |
---|
Eihän se ole analogisyna. Taisi olla kai eka digisyna. |
Voxauttaja 16.07.2007 13:33:32 | |
---|
Aina muusissa.
Soittakaa se mikä se nyt on se poni ja ämmä, se on hyvä kappale! |
Voxauttaja 16.07.2007 13:43:50 | |
---|
Siis siksihän keikoilla käydään että saadaan syödä hienojen ihmisten pöydästä hienot safkat ennen niitä. Onhan sitä hyvistäkin ruuista saanut nauttia keikalla, mutta on ollut sitten kyllä muutenkin bändin arvostus kohdallaan. En vaan voi olla nauramatta ääneen, kun muistelen meidän ex bändin laulajakonkarin ilmettä kun sai eteensä ranskanperunoita ja jauhelihapihviä. Oli nimittäin just keikkamatkalla vuodattanut että kun 80-luvulla oli AINA ranskanperunoita ja jauhelihapihviä soittajalle. :D Jossain paikassa kysyttiin keittiöstä, että eikös soittajille mitään ruokaa ole, niin vastauksena saatiin että "ei jäänyt mitään tähteitä tänään". Aina muusissa.
Soittakaa se mikä se nyt on se poni ja ämmä, se on hyvä kappale! |
Siis siksihän keikoilla käydään että saadaan syödä hienojen ihmisten pöydästä hienot safkat ennen niitä. Kyllä me aina odotetaan,että edes hääpari,tms. päivänsankari ottaa ensteks. Tai ei ihan aina,jos on itellä kova nälkä. |
baron 17.07.2007 11:28:26 | |
---|
Kyllä me aina odotetaan,että edes hääpari,tms. päivänsankari ottaa ensteks. Tai ei ihan aina,jos on itellä kova nälkä. Meidänhän pitää soittaa hillittyä päivällismusiikkia kun muut syö. Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
isojussi 17.07.2007 11:33:52 | |
---|
Meidänhän pitää soittaa hillittyä päivällismusiikkia kun muut syö. Kyllä mä aina suosittelen tohon kohtaalle neulapoikia. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 17.07.2007 11:34:33 | |
---|
Kyllä mä aina suosittelen tohon kohtaalle neulapoikia. Mut kun mä tykkään! Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
mack the knife 17.07.2007 12:09:40 | |
---|
Kyllä mä aina suosittelen tohon kohtaalle neulapoikia. Joo, levyt sopivan hiljaiselle vaan. Ei tule virheitä ja IHMISET saa rauhassa syödä. COVS n:o 1. |
isojussi 17.07.2007 13:15:05 | |
---|
Joo, levyt sopivan hiljaiselle vaan. Ei tule virheitä ja IHMISET saa rauhassa syödä. kyänäino - linja-autovolyymi. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Timi 17.07.2007 16:36:09 (muokattu 17.07.2007 16:37:53) | |
---|
Meidänhän pitää soittaa hillittyä päivällismusiikkia kun muut syö. Meillä kerran,oisko ollut se Karhusaari?Pyydettiin musiikkia siinä vaiheessa kun vieraat saapuu sisään.Ilmoitin lisähinnan ja sovin Antsun kanssa että ton verran saat lisää kon soitat nurkassa olevalla pianolla tunnin,mitä vain.Sehän kelpas.Tapsakin innostui akustisella kitarallaan myötäilemään.Minä viihdyin ruokapöydässä. Ai niin! Eihän se ollut mikään kömmähdys. Kylmän viileesti! |
Eddy 17.07.2007 17:09:39 | |
---|
Kyllä me aina odotetaan,että edes hääpari,tms. päivänsankari ottaa ensteks. Tai ei ihan aina,jos on itellä kova nälkä. Hääkakun osalta mäkin oon yleensä ton verran joustanut... Koskettelen soittimia... |
baron 17.07.2007 18:56:57 | |
---|
Hääkakun osalta mäkin oon yleensä ton verran joustanut... Tä? Jos sä haluut sen morsiusparin siitä päältä, sun pitää olla eka! Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
rintapek 17.07.2007 20:44:05 | |
---|
Meidänhän pitää soittaa hillittyä päivällismusiikkia kun muut syö. Neulapojat mekin laitamme tuossa asialle. Jotain anttilan tarjouskorin istrumentaalia panhuilulla ja sinnepäin. peittämään lautasten ja haarukoiden kilinä. Ei missään tapauksessa bändiä. Jos bändi on lauteilla ruokailussa, niin yleisöllä ei ole mitään keinoa tietää, saako tanssia vai pitääkö taputtaa vai mitä pitäisi tehdä. Syömisen hoitaa neulapojat, Bailut hoitaa bändi. Keep it simple. Jos bändistä löytyy hissipianisti, niin sitten tilanne voi olla toinen, mutta meillä sellaista ei ole. One kind of music only - the good kind |
artope 17.07.2007 20:58:21 | |
---|
Neulapojat mekin laitamme tuossa asialle. Jotain anttilan tarjouskorin istrumentaalia panhuilulla ja sinnepäin. peittämään lautasten ja haarukoiden kilinä. Ei missään tapauksessa bändiä. Jos bändi on lauteilla ruokailussa, niin yleisöllä ei ole mitään keinoa tietää, saako tanssia vai pitääkö taputtaa vai mitä pitäisi tehdä. Syömisen hoitaa neulapojat, Bailut hoitaa bändi. Keep it simple. Jos bändistä löytyy hissipianisti, niin sitten tilanne voi olla toinen, mutta meillä sellaista ei ole. Klaidermannin Riku on kova sana pianon kanssa, toimii... "Yöllä myrsky alkaa..." |
rintapek 17.07.2007 21:04:31 | |
---|
Klaidermannin Riku on kova sana pianon kanssa, toimii... Kyy..ll..llä. Virhe. liian lyhyt tai asiallinen kommenntti One kind of music only - the good kind |
baron 17.07.2007 21:39:01 | |
---|
Jos bändistä löytyy hissipianisti, niin sitten tilanne voi olla toinen, mutta meillä sellaista ei ole. Sehän mä just oon tai ainakin haluaisin olla. Ainaskin jos keikkapaikalta löytyy kynttilöillä varustettu flyygeli!! Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |