Aihe: Privaattien toivebiisit
1 2 3 4 5 6 7
Janus
16.07.2007 23:23:10
Mä oon menossa yhden tm-nettiläisen bändin kanssa hääkeikalle tossa elokuussa ja morsian lähetti häävalssitoiveen nuottina ja äänenä. On sitten YUP:n Alla jalavapuun :o/

Tekstissä puhutaan jostain pankkiryöstöstä ja hirsipuun alla kohtaamisesta. Onhan melkonen alku avioliitolle tuollainen valssi, huh huh!

Vetäkää instruna.
isojussi
17.07.2007 01:43:18
Heh. Meil oli just häätanssina yks Sonata Arctican biisi. Siin meni sanat: "I found a whore In you" Jätettiin tuo säkkäri pois.

Kaikkea sitä

Mammarit!

Onpa ollut hyödyksi privetojen suhteen toi mesta, jonka vuokrasin levyntekoa varten.

Toissa viikolla poikkes yks elokmuinen hääpari jutteleen tanssisetistä - näytin niille yhden viimevuotisen keikkavideon. Kommentti oli "Ei kysyttävää - vedät noi."

Tänää oli erinomainen about viisituntinen palaveri erään tulevan synttärisankarin, hänen puolisonsa sekä heidän tanssiseuransa pj:n puolisoineen kanssa. Kuulostanee vaaralliselta? Ehei - kuunneltiin heidän niin treenilevyjään, kuin mun taustoja sekä keskusteltiin tanssimusarytmeistä - opetettiin toisiamme. Hitto, että ymmärsin paljon asioita.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Ukko
17.07.2007 11:02:40

Ööö...kaason toivebiisilista: 120 biisiä,joista 7 löytyy meidän seteistä! Sitäkin voi sitten funtsia,paljonko aikaa kestää soittaa 120 kappaletta. Kaasot on kivoja.

Teille tulee aika pitkä keikka. n. 50 biisiä tulee 4:lle setille, vai vedättekö 9-10 settiä ;)
ulipalsternak
17.07.2007 11:09:59
Teille tulee aika pitkä keikka. n. 50 biisiä tulee 4:lle setille, vai vedättekö 9-10 settiä ;)

No mehän vedetään just se max. neljä settiä. Sis. ne seitsemän toivebiisiä tietty,jotka jo on seteissä valmiina. Ne 113 toivetta jää valitettavasti soittamatta. On kaasot silti kivoja. Ne ei vaan aina elä todellisuudessa,näin häiden alla.
Riksteri
17.07.2007 11:16:53
Tietenkin tuo kaaso haluaisi mahdollisimman värikkään ja yltäkylläisen musiikillisen runsaudensarven. Eikä siitä sarvesta pursuavista erivärisistä kukista ja hedelmistä välttämättä tarvitse muuta näkyä kuin kukinta. Potpurria peliin.
mack the knife
17.07.2007 12:07:50
Joo. "Tässä olis tämmönen runsaudensarvi, maistapa vähän."
COVS n:o 1.
ulipalsternak
17.07.2007 16:52:46
Potpurria peliin.

Tossahan on ideaa. Vaikkapa sellanen kolmen vartin potpuri. Siihen sais helposti jo lähemmäs sata zibaletta,jos esim puolen minuutin vaihdot.
Fuzzy Boner
17.07.2007 17:10:03
Tossahan on ideaa. Vaikkapa sellanen kolmen vartin potpuri. Siihen sais helposti jo lähemmäs sata zibaletta,jos esim puolen minuutin vaihdot.

Tai Hemma Beast-pohjalta vähän nopeemmat vaihdot vielä. Taitaa yli sata jo olla
manjaana
17.07.2007 17:17:42
Ööö...kaason toivebiisilista: 120 biisiä,joista 7 löytyy meidän seteistä! Sitäkin voi sitten funtsia,paljonko aikaa kestää soittaa 120 kappaletta. Kaasot on kivoja.

Voihan per...nsuti, onko tuo ihan oikeesti aina tollasta?? Siinä on kaaso jonkun hetken saanu mietiskellä, et tuon biisimäärän on saanu kaavittua lapulle...
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
Qsine
17.07.2007 21:39:13

Heti kun tilaaja mainitsee sanan "häätanssi", niin pitää hälytyskellojen alkaa soida.

"Ei osata tanssia", muka. Se on vaan yrityksen puutetta. Kuuntelisivat vähemmän hevipaskaa ja lukisivat enämpi kirjoja.

Kuka tuon edellisen joskus häissä spiikkaa, saa minulta 10e.
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
rintapek
17.07.2007 22:16:18

Voihan per...nsuti, onko tuo ihan oikeesti aina tollasta?? ...

On. Virhe. Liian lyhyt tai tosi kirjoitus.
One kind of music only - the good kind
ulipalsternak
17.07.2007 23:09:24
Voihan per...nsuti, onko tuo ihan oikeesti aina tollasta?? Siinä on kaaso jonkun hetken saanu mietiskellä, et tuon biisimäärän on saanu kaavittua lapulle...

Tota noin,kyllä tää oli ennätys,jota ei toivottavasti kauhean äkkiä rikota.
Onneksi en ole meidän bändissä se,joka hoitaa kirjeenvaihdon ja puhelut,näiden kaasojen kanssa. Sen toimen hoitaa hiukan pitempipinnainen kaveri :)
baron
17.07.2007 23:40:45

Tota noin,kyllä tää oli ennätys,jota ei toivottavasti kauhean äkkiä rikota.
Onneksi en ole meidän bändissä se,joka hoitaa kirjeenvaihdon ja puhelut,näiden kaasojen kanssa. Sen toimen hoitaa hiukan pitempipinnainen kaveri :)

Joo, mulle toistaiseksi ennätys on ollut 30 toivepiisiä, oon näköjään ihan mamis tässä sarjassa.
Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes.
hoomollinen
18.07.2007 23:44:12
Joo, mulle toistaiseksi ennätys on ollut 30 toivepiisiä, oon näköjään ihan mamis tässä sarjassa.

Ja kaikki tietysti toteutit?
mack the knife
18.07.2007 23:50:17
Mulla lauantaiksi yksi (ei hääkeikka), just kuuntelin ja kirjoitin. Nätti kuin mikä, Juha Tapion Kelpaat kelle vaan. Tällaisia toiveita kyllä mielellään.
COVS n:o 1.
kuunsirppi
19.07.2007 07:27:08
Mulla lauantaiksi yksi (ei hääkeikka), just kuuntelin ja kirjoitin. Nätti kuin mikä, Juha Tapion Kelpaat kelle vaan. Tällaisia toiveita kyllä mielellään.

Voi vitsit! Tosta biisistä olis hienoa saada lappu ;o))
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
poppamies
19.07.2007 07:33:20

... Yleensä jengi toivoo hääkeikoilla metallicaa.

Näinhän se menee! Voihan se olla että kun joku yli kuuskymmppinen menee neljännen kerran naimisiin halutaan välttämättä kuulla jotain vitun "Aamu airistolla" tai muuta Dallapeetä mutta periaatteessa jokainen tietenkin haluaa kuulla sitä omaa nuoruudenaikaista mielimusaa kun haluu bailata. Ei Jori Malmsten välttämättä merkkaa mitään nykypäivän hääparille. Pitää olla Metallicaa , Red Hot Chili Peppersiä ja Pearl jammiä. Maailma muuttuu.
G strings are for strippers!
IJarro
19.07.2007 11:38:41
Kuuntelisivat vähemmän hevipaskaa ja lukisivat enämpi kirjoja.

HOOHO =)

Kaikessa tylsyydessään monet kirjatkin voivat joskus sivistää =)
Let's do some living after we die...
Lennu
19.07.2007 12:55:03

Näinhän se menee! Voihan se olla että kun joku yli kuuskymmppinen menee neljännen kerran naimisiin halutaan välttämättä kuulla jotain vitun "Aamu airistolla" tai muuta Dallapeetä mutta periaatteessa jokainen tietenkin haluaa kuulla sitä omaa nuoruudenaikaista mielimusaa kun haluu bailata. Ei Jori Malmsten välttämättä merkkaa mitään nykypäivän hääparille. Pitää olla Metallicaa , Red Hot Chili Peppersiä ja Pearl jammiä. Maailma muuttuu.

Niin, ja sehän on aivan oikein. Vanhat hilipatipippaat saa kuihtuakin pois, johan niitä on kuunneltu tässä jo iskän kiveksistä asti, elikkästen ihan riittävästi.
"Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)