Nacher 10.07.2007 14:16:39 | |
---|
Tyhmä kysymys, mutta miksi kaulamikin ja tallamikin tehojen pitäisi olla balanssissa? Itse pidän nimenomaan siitä, että on reilusti erilaiset mikit, ja kaulamikillä saa kevyempää säröä ja pehmeää cleania, ja tallamikki taas on vihainen ja räyhäkäs. Etenkin jos kitarassa on kaksi volapotikkaa, voi nuo erot myös tasoittaa, jos jossain jutussa jostain syystä tarvitsee. Niin tosin, jotkut käyttävät myös mikkikytkimen väliasentoja, mutta itse en ole ikinä kuullut esim 2 humbuckerin kitarassa mikkivalitsimen keskiasentoa, joka olisi kuulostanut hyvältä. Tuntuu, että keskiasento tuo esiin vain molempien mikkien huonot puolet. |
Werde 10.07.2007 15:01:24 | |
---|
Laita ennemmin Custom kuin JB. Paljon samaa niissä on, joskin Custom tarjoaa tukevamman alapään JB:n ollessa usein hieman ohut soundiltaan. Blackoutsit on hiirenklikkauksen päässä olleet tuloillaan jo monta päivää.. SD:n aktiivit on kyllä parhautta! |
päänahka 10.07.2007 15:14:46 | |
---|
Niin tosin, jotkut käyttävät myös mikkikytkimen väliasentoja, mutta itse en ole ikinä kuullut esim 2 humbuckerin kitarassa mikkivalitsimen keskiasentoa, joka olisi kuulostanut hyvältä. Tuntuu, että keskiasento tuo esiin vain molempien mikkien huonot puolet. Ibanezilla on tuo 12-pinninen mikkivalitsin, joka puolittaa mikit keskiasennossa. Itse soitan sillä cleanit. Muutenkaan en tykkää siitä, jos mikit ovat liian erikuuloiset. Up and down, that's how energy stays alive. |
joukov 10.07.2007 21:49:03 | |
---|
Niin tosin, jotkut käyttävät myös mikkikytkimen väliasentoja, mutta itse en ole ikinä kuullut esim 2 humbuckerin kitarassa mikkivalitsimen keskiasentoa, joka olisi kuulostanut hyvältä. Tuntuu, että keskiasento tuo esiin vain molempien mikkien huonot puolet. Tuolloin kannattaa valita kolme humbuckerin kitara, jolloin huonoja asentoja ei ole ollenkaan! SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
Laita ennemmin Custom kuin JB. Paljon samaa niissä on, joskin Custom tarjoaa tukevamman alapään JB:n ollessa usein hieman ohut soundiltaan. Blackoutsit on hiirenklikkauksen päässä olleet tuloillaan jo monta päivää.. SD:n aktiivit on kyllä parhautta! Blackouteja odotellessa todellakin. Hirveä hinku päästä testaamaan ja vertaamaan EMG:n vastaavien kanssa. Huomasinpa tuossa tämän vuoden Tuska-kuvia tutkaillessa, että Laiholla oli tallassa jo Blackout. Seymour Duncan -teksti komeili kuoren alareunassa. Sami / Ääniportti |