Sijuk 22.06.2007 04:41:55 | |
---|
Hmmm.. hämärin, hauskin ja paras taitaa olla se kun olin Gunnareiden keikalla eturivissä ja MINÄ sain Axlin lähtemään kotia :D Olisinkohan ottanu kuvia ja I'm going home..no herätessä naurettiin sitten |
nooramoi 24.06.2007 18:59:45 | |
---|
Ismo Alanko tuli meille kotiin päällään vihreä lasten kurahaalari ja kruunu päässään. Kysyin saanko nimmarin, mutta herra Alanko sanoi ettei nyt ehdi kun on kiire tekemään hiekkakakkuja. :DD cause if you fight love,you're always a loser. |
Terrorwrist300 28.06.2007 12:39:50 (muokattu 28.06.2007 12:44:43) | |
---|
Joo, täs tulis oikee pari tästä viime viikoilta.... Olin ulkoiluttamassa koiraa kun menin ziigaa Chimaira keikkaa. Keikka oli helvetin hyvä, paljon parempi mitä oikea provinssikeikka oli. Keikan jälkeen oli mun lisäks vaan yks tyyppi yleisössä ja Mark Hunter (laulaja) ottaa matkasalkkunsa lavan eteen ja ottaa sieltä ryppään avokadoja. Siinä sitten kolmestaan syödään avokadoja Mark Hunterin salkusta samalla kun hän selittää miten monimutkaista niitä on jalostaa. Toinen meni tälleen: Usein mä nään unta, että oon jotenkin maagisesti oppinu vetämään ihan helvetin hienosti death metal örinää ja aamulla oon hyvin pettyny ku en oikeesti osaakkaan =o). Tällä kertaa olin jollakin oudolla massiivisella kalliolla joka lopulta loiveni alas mereen. Juoksin tätä kalliota pitkin hillitöntä vauhtia ja örisin toistuvasti hyvin kovaan ääneen "WALK WITH ME IN HELL!!!!" Hetken päästä huomaan, että perässäni juoksee joku hillittömän kokoinen armeija omituisia pitkätukka sotilaita ja minä itseasiassa johdan niitä. Kun osun veteen, meri ikäänkuin kääntyy ylösalaisin hirveäksi myrskyksi ja minä johdan armeijani myrskyävää merenpohjaa pitkin alas helvettiin. se oli aika trippy.... |
Aerodactev 04.07.2007 12:39:52 (muokattu 04.07.2007 12:54:57) | |
---|
Timo Kotipelto oli sanoittanut biisin Stratovariukselle. Uni sijoittui jonnekin 1990-luvun puoleenväliin. Biisissä laulettiin Timo Tolkista ja hänen uudesta tyttöystävästään. Ensin epäiltiin hieman tytön motiiveja, mutta toisessa säkeistössä päädyttiin siihen, että ehkä se tyttö sittenkin oikeesti tykkää Tolkist eikä vaan sen takii et Timo on niin kuuluisa mies ja kova kitaristi. Biisin nimi oli Against (tai Towards) the Storm. Kainuun Sanomissa ei oo mikkään muu totta ku fanttoomi ja kuolinilimotukset
Kp: P F |
Basistien Kauhu 04.07.2007 17:07:14 | |
---|
1. Soitettiin bändin kanssa vanhalla ala-asteella 1-3 luokkalaisille jostain syystä paksujen patjojen päällä seisten koulun salissa jotain hevi covereita, joiden olisi pitänyt olla englanninkielisiä, mutta meidän versioissa taustalla soi nauha, missä lauloi joku suomenkielinen humppalaulaja. Myöhemmin keikalla toisen kitaristin uudesta kitarasta meni kaula keskeltä poikki. 2. Tässä vähän aikaa sitten näin sellasta unta, että olin menossa ostamaan musiikkikaupasta uutta bassoa, jonka olin tilannut. Kun lähdin hakemaan hihnalukkoja siihen, niin myyjä alkoi tyrkyttämään 200e hintaan jotain virvelinkelaa, eikä suostunut myymään bassoa ilman että olisin ostanut virvelinkelankin. |
Artist 15.07.2007 12:04:20 | |
---|
Viime yönä juttelin Mario C:n kanssa, oli vissiin tulossa tuottamaan lättyäni. Utelin sen työskentelystä Beastie Boysin ja Manu Chaon tulevan levyn parissa, mutta Mario ei suostunut niistä asioista puhumaan, vaan söi jäätelöä. "I wish life could be Swedish magazines." |
Terrorwrist300 16.07.2007 05:50:33 | |
---|
Voi voi pojat että oli suloista. Suutelin ja syleilin oikein tunteella Liv Tyleria vielä tossa puolisen tuntia sitten.... |
Läpistö 16.07.2007 09:56:46 (muokattu 16.07.2007 10:10:13) | |
---|
Kaipa tääkin rokkiuni on... Mulla oli sellanen nahkainen olkalaukku. Seisoskelin jossain. Sitten John Lennon ilmesty mun viereeni ja piti käsissään sellasta pientä, suloista linnunpoikasta. John sano: "Here, you can have this. Put it in your bag" No tietty uskoin Johnia ja laitoin linnun laukkuun. Lintu rupesi pitämään hirveätä piipitystä. John hermostui ja heitti laukkuni maahan ja hyppi sen päällä niin kauan että lintu kuoli. Sitten John pisti tupakaksi. Choose life. |
Mä näin sellasta unta että kaiki kaverit oli kännäämässä ja yritteli soitella mulle, mut sitte Xzibit soittaa ja mä ajattelen "en v*ttu vastaa" ja jätän vastaamatta. Ei vedä vertoja edelliselle lennon unelle. "There Can Be Only One Hannes" |
Jokapaikanapina 16.07.2007 22:33:18 | |
---|
Kun opettelin Eddie Van Halenin Eruption- biisin tapping kohtaa mulla oli vaikeuksia. Sitten unissa Eddie tuli ja neuvoi jotain, seuraavana aamuna sitten kokeilen vetää sen Edin neuvomalla tavalla ja johan sujui paremmin :D hahaa |
Timesby 17.07.2007 10:01:13 | |
---|
Liekö tämä uni tullut sen takia, kun olen lueskellut tätä ketjua. Jollain rinteellä oli järjestetty konsertti, jossa oli Dream Theater esiintymässä. Konsertti oli yhteydessä johonkin kummalliseen kaksostutkimukseen, sillä jokainen kaksonen sai 50 euroa, jos saapui paikalle ja kaikki muut kaksosten seurassa tulleet saivat 5 euroa. Yleisön joukossa oli myös kaksoset, jotka ovat oikeassa elämässä kurssitovereitani. Siinä DT:n soitellessa siellä rinteen alapäässä muistan miettineeni, että kylläpä LaBrie laulaa oudosti ja huonosti. Menin sitten lähemmäksi ja eihän se mikään LaBrie ollut laulamassa vaan se oli Devin Townsend. Devin vinkkas mut mukaan laulamaan ja antoi toisen mikin mulle. Yritin peesailla mukana, mutta eihän siitä mitään tullut, kun ei osaa laulaa enkä muistanut sanoja. Siinä laulellessani huomasin yleisön joukossa, jonkun pukumiesporukan, joka teki selvästi arvostelua minun laulustani. Devin lohdutti, että ei hänkään oikeen kunnolla pääse noihin korkeimpiin säveliin. Koko session ajan odotin, että Devin vetää jonkun itselleen tyypillisen karjaisun, joka on täydellisessä ristiriidassa DT:n musiikin kanssa, mutta sellaista ei tullut. Hämmentävintä oli se, että keikalle tulleille maksettiin... "Mr Rusk, You're not wearing your tie." |
J.C 18.07.2007 15:54:56 | |
---|
Viime yönä näin aika himmeetä unta: Olin jossain ihme huoneessa veljeni kanssa, istuimme sohvalla. Yhtäkkiä Elvis tuli takaa ja aikoi tappaa veljeni, vaikkei Elvis sitä sanonutkaan, mutta arvasin että kuninkaalla oli jotain mielessä. Sitten sanoin Elvikselle, että mennään käymään uima-altaalla, mutta Elvis sanoi, että tässä on joku koira haudattuna(selvällä suomen kielellä.) ja uni loppui siihen. Muistan unen melko tarkasti, ja muistan sen, että Elviksellä oli musta puku. "NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92 |
Kitarmän 18.07.2007 17:38:10 | |
---|
1. Soitin Mikko Alatalon ja Juice Leskisen keikalla taustabändissä valkoista Stratocasteria. Alatalolla oli akustinen kitara ja he lauloivat samaan mikkiin. Räyh. Mä oon kateellinen jopa sun unilles:D |
Suisiideri 18.07.2007 18:23:56 | |
---|
Unessani olin rippileirillä, ja olin jostain syystä lähtenyt ulos. Kattelin ympärilleni siinä ja huomasin että olin puistossa.(Kyseinen puisto on ihan parinsadan metrin päästä meiltä) ja huomasin siinä että sinne ilmesty porukkaa, myös kaverini(kummaki soitetaan kitaraa) katselin vielä ympärilleni ja siinä oli semmoinen 5 kitaran rockistandi vai mikälie. Siinä oli tosi komeita kitaroita ja päätin ottaa yhden ja alkaa soittamaan. Kaverini teki samoin. Mentiin semmoseen ihan avoimeen kopperoon , joka sattui olemaan täynnä kaiuttimia ja erinäkösiä vahvistimia. Alettiin soittaa ja sitten huomasin, että niistä ei kuulu ääntä koska ei ollut pistorasioita. Sitten siihen ilmaantuu ihan tyhjästä Alexi Laiho ja muu bändi. Jostakin ilmestyi semmoiset helvetin isot valonheittimet kuin Are You Dead Yet- musiikkivideolla ja helvetin iso stage. Siinäpä pojat veti keikkaa ja biiseistä muistan downfallin. Siihen sitten heräsin. Aamulla nauratti. :D |
HaloOfFlies 18.07.2007 22:24:17 (muokattu 18.07.2007 22:33:58) | |
---|
Semmoista unta näin tässä yhtenä yönä, että olin katsomassa Led Zeppelinin konserttia ja ne vetivät sen yhteisesiintymisenä Lordin (!) kanssa. Keikan ainut ohjelmanumero oli nyrkkitappelu bändien jäsenten välillä. Musiikkia ei siis kuultu ollenkaan, ainoastaan kiroilua ja mätkimistä. Räntiksellä oli keikka jossain helvetissä. Basisti-Villellä oli takahuoneessa ennen lavalle astumista hirveä ripulikakkahätä. Ei mies suostunut tulemaan lavalle ennen vasemmalle puolelleni asennettiin vessanpönttö. Siinä se sitten soitti koko keikan pöntöllä istuen housut nilkoissa Hoho! Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
jusbe 20.07.2007 08:36:20 | |
---|
Aamulla oli vähän semmonen wtf? olo herätessä kun oli taas niin ahdistava/outo uni. Eli bändillämme oli treenit bensa-asemalla kotini lähellä ja olin ihan onneissani kun oli uusi nuppi käytössä(toi on siis totta... toi nuppi siis, ei bensa-asema) ja sitten seuraavana päivänä oli treenit jälleen mutta sitten huomasin, että uusi nuppini oli pöllitty!! Olin jättänyt sen semmosen tankkauskoneen sisään ja tottakai kun itä-helsingissä ollaan niin se oli viety. Tietenkin alko hirveä vitutus kun päivän vanha nuppi pöllitään ja se vielä harmitti kun kun en ollut lukinnut sitä tankkauskonetta mitenkään. Sitten on vähän hämärää mitä tapahtu (tais tulla toinen uni väliin) Mutta lopulta kun poliisit eivät pystyneet asialle tehdä mitään, niin päätin itse selvittää jutun ja lopulta sain kiinni sokean n.80- vuotiaan ukon, jonka vaimo ilmiantoi hänet minulle. Tuli vielä semmonen flashback- ilmiö kun vaimo kertoi tapahtuneesta niin näin omin silmin kun ukkon kanto nuppia paitansa sisällä. Tais olla niin, että he pöllivät vain ihan vittuillaakseen tuon nupin. Oli muuten ihan sairaan ahdistava uni. Life has a strange way to kick you in the nuts - Ozzy |
Chainmusic 20.07.2007 11:17:28 | |
---|
Joskus näin unta, että Children of Bodomilla oli keikka vanhan kouluni parkkipaikalla. Olin yleisön joukossa keikan loppuun asti. Keikan jälkeen menttiin kavereiden kanssa etsimään lavalta Alexi Laihon sylkeä. :D Ja samaisen bändin kanssa olen joutunut soittamaan omalla akustisella. :P |
hahuusko 20.07.2007 12:49:27 | |
---|
Viime yönä näin Lordin jäsenet ilman maskeja. Yllätyin, kun bändissä soitti toinenkin nainen (en tosin muista, kuka) Awan lisäksi. Kaikilla bändin jäsenillä oli lippalakit kaulassa (?!). |
KillingMachine 20.07.2007 12:52:07 | |
---|
Räyh. Mä oon kateellinen jopa sun unilles:D Minä oon kateellinen kaikille, jotka näkee unia. En ole nimittäin nähnyt mitään unia sen jälkeen kun postasin tähän samaan aiheeseen sen John Travolta -uneni. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
Eddie_90 20.07.2007 15:47:57 | |
---|
Kerran näin unta siitä että Steve Harris tuli meille asumaan... kunpa tuokin olisi ollut totta. |