Neuvottelukysymyksiä taitavat olla hyvinkin pitkälle nykypäivinä nämä majoitusjutut. Omana kokemuksena ihan viimevuosina ole todennut. että jonkun verran stressiä helpottaa, kun sopii itse majoitukset hotelliravintoloissa hyvissä ajoin etukäteen. Tanssipaikoilla onkin sitten yleensä sen verran kovemmat liksat, että voi miettiä sijoittaako sen ylimääräisen rahan hotellihuoneeseen vai telttapaikkaan. Viimeksi eilen juttelin parin kollegan kanssa ja oltiin aika tavalla samaa mieltä siitä, että vapaapäiviksi ajetaan hyvinkin kaukaa kotiin vaikka olisi presidenttisviitti odottamassa. Siis kauempaa kuin tuo ym. järisyttävä 240 kilsaa. Varmasti noin, jos vapaapäiviä on useampi, mutta entäs jos välissä vain yksi vapaa, taitaa vähäinen vapaa mennä vaan autossa istumiseen... ..ei helev...olisko noin?..... |
mack the knife 16.07.2007 11:48:47 | |
---|
Mä en aja. On ajat sitten ruvennut riittämään se yöajo, kaiken maailman elukat ja hörhöt tiellä jne. Miksi sitä ei voi nukkua siinä sviitissä ja mennä seuraavana päivänä kotiin. Eikä kannata väittää, että sittenhän sitä herää omasta sängystä kun on yöllä mennyt. Niin herää, mutta samaan aikaan kun minä tulen kotiin yön nukkuneena. COVS n:o 1. |
ron.aiden 16.07.2007 12:02:14 | |
---|
|
korgie 16.07.2007 12:08:57 | |
---|
Mä en aja. On ajat sitten ruvennut riittämään se yöajo, kaiken maailman elukat ja hörhöt tiellä jne. Miksi sitä ei voi nukkua siinä sviitissä ja mennä seuraavana päivänä kotiin. Eikä kannata väittää, että sittenhän sitä herää omasta sängystä kun on yöllä mennyt. Niin herää, mutta samaan aikaan kun minä tulen kotiin yön nukkuneena. Näinhän se on nähtävä. Kun jokatapauksessa pitää nukkua ja ajaa kotiin niin sama aikahan siihen menee järjestyksestä riippumatta. Mieluummin minäkin päivällä ajan, ettei tarvitse päivärytmiä kääntää aivan ylösalaisin. Ja valoisan aikaan on mukavampi ajellakin kun voi jopa nähdä jos sieltä jotain elukoita on tielle tulossa... Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
jon lord 16.07.2007 16:53:36 | |
---|
Mä vetäsin Lauantaina sellaisen reilun 700 km. Tein siinä ohessa kaksi siunausta ja yhden rokki keikan. Sen päälle puolitoistatuntia unta ja messuun su. aamuna ja sitten kaverin hääjuhliin. Ajamista tuli siis noin reilut 8 tuntia ja valvomista melkein pari vuorokautta yhteen menoon. Kyllähän toi 240 km. on etenkin solistibändissä melkein kuin kotona olisi keikalla. 100 km. on ihan nurkan takana. Mutta hyvä jos tuollaisia matkoja ei tarvitsisi ajella. Mutta kaikesta huolimatta kun olette tien päällä olkaa varovaisia, onsitten lyhyt tai pitkä matka. COVS jäsen N.o 3 |
v_m_kangas 16.07.2007 19:03:10 | |
---|
Humppaa tai soita humppaa |
KoskPaavo 16.07.2007 19:34:34 | |
---|
Hoho...tuttu mies, tuo Keke täällä Patelan suunnilla. Onnex en ole ollut missään tekemisissä hänen kanssaan...läheltä on pitänyt kerran. Pookissahan se oli yhdessä välissä kovasti äänessä tähtiartisteineen. On tuo poikienkin touhu melkoisen amatööripuuhastelua, huh,huh , levyjä soittamaan Turusta Vihantiin (muistinkohan oikein) "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
veeka 16.07.2007 20:41:38 | |
---|
Hoho...tuttu mies, tuo Keke täällä Patelan suunnilla. Onnex en ole ollut missään tekemisissä hänen kanssaan...läheltä on pitänyt kerran. Pookissahan se oli yhdessä välissä kovasti äänessä tähtiartisteineen. Kaveri teki dj-keikkaa jonkin aikaa Keken tallissa, ei kovin yleviä kommentteja herunut. työtä työttömille, viinaa soittajille |
paice60 16.07.2007 21:07:07 | |
---|
Kyllä me ollaan tehty aina selväksi että kämppä pitää olla ja aina on ollut. Minä en lähde minnekään hevonkuuseen jos ei ole tietoa kämpästä. Ja se että jos kämppää ei ole ei todellakaan nosta bändin liksaa eikä se alenna jos kämppä on. Vittu näitä hommia. |
uruttaja 16.07.2007 22:13:47 | |
---|
On tuo poikienkin touhu melkoisen amatööripuuhastelua, huh,huh , levyjä soittamaan Turusta Vihantiin (muistinkohan oikein) Ei siltä Kekeltä voi mitään muuta odottaakkaan. Aivan umpitollo. |
isojussi 17.07.2007 01:33:29 | |
---|
Kyllä mä diggaan ajaa kotiin vähän kauempaakin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Fuzzy Boner 17.07.2007 07:52:07 | |
---|
Kyllä mä diggaan ajaa kotiin vähän kauempaakin. Mä meen huomenna keikalle Poriin. Ajetaan heti takas ku keikka päättyy. Jepjep. Kyllä öitä on saanu tarpeeks jo nyt olla pois kotoa. Vkonloppuna oon taas pari yötä poies. |
paice60 26.07.2007 00:30:44 | |
---|
Mä meen huomenna keikalle Poriin. Ajetaan heti takas ku keikka päättyy. Jepjep. Kyllä öitä on saanu tarpeeks jo nyt olla pois kotoa. Vkonloppuna oon taas pari yötä poies. Voi sua raukkaa. Me ollaan välillä parikin viikkoa pois kotoa esim. Lapissa. Ei kauheesti ole valinnan varaa rivisoittajalla. Vittu näitä hommia. |
Martso 26.07.2007 02:47:59 | |
---|
Voi sua raukkaa. Me ollaan välillä parikin viikkoa pois kotoa esim. Lapissa. Ei kauheesti ole valinnan varaa rivisoittajalla. Mulla oli kyllä tuo viime vuoden loppu ihan kunnon koulua tuon kotona poisolemisen suhteen: 36 päivään 12 tuntia himassa. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
sweet50 26.07.2007 07:17:45 | |
---|
Onhan tuo kovaa ja me harastelijat vain haaveillaan kun voi kerrankin olla "pluvan" kanssa poissa kotoa - vaikka hikisessä siivouskomerossa. Hattu päästä ammatti-survivor-voittajille - Jep, kihisevä aamupäivä / päiväkänä nousee samaantahtiin tuon @#@@ silmiin paistavan auringon kanssa. |
poppamies 26.07.2007 07:34:27 | |
---|
Just noin. Plussa. Kyllä on IHMISTEN takia paljon ollut vääntöä ja kääntöä soittajaraukalla. Noh, ihmisiähän me vain olemme kaikki... paitsi OMB. Se onkin puoliksi kone. G strings are for strippers! |
sweet50 26.07.2007 07:38:49 | |
---|
Noh, ihmisiähän me vain olemme kaikki... paitsi OMB. Se onkin puoliksi kone. Mulla puritaanilla tulee aina mieleen tuo elokuva "Last Man Standing" - onhan tuo hääkeikalla hyvä meriizi |
Fuzzy Boner 26.07.2007 07:47:05 (muokattu 26.07.2007 07:56:38) | |
---|
Voi sua raukkaa. Me ollaan välillä parikin viikkoa pois kotoa esim. Lapissa. Ei kauheesti ole valinnan varaa rivisoittajalla. Mä puhuin että jos mahdollista niin kiva ajaa himaan yöks ku on saanut olla tarpeeks pois. Ja meillä muilla rivisoittajilla on myöskin niitä keikkapäiviä joskus lähelle 250 / vuosi joten älä raukottele siinä yhtään. Jengi aina jaksaa täällä painaa itsensä jotenkin poppareiden "alapuolelle". Liimataisen sanoin "häntää pystyyn". Samaa venettä jne.. Antakaa armoa. Mullekin on useita kertoja tullut joku tanssibändin tyyppi sanomaan, ku "me nyt vaan ollaan tälläisiä humppasoittajia" ja "kyl teillä oikeilla muusikoilla kelpaa" tms.. Jännää vastakkainasettelua. Suurin osa kaikista muusikoista on myös humppakeikkoja tehnyt paljon. Se nyt on vaan yks osa muusikkoutta eikä siinä oo mitään hävettävää!! Ja vielä tohon 2 viikkoon. Mä en pystyis tällä hetkellä tosiaankaan olemaan niin pitkään yötä päivää kotoa pois perhesyiden takia, joten siinä mielessä.. Mulla on kaks eri konserttirundia (+paljon yksittäisiä duuneja) syksyllä jossa pisin aika putkeen öitä taitaa olla 5 ja sekin pistää täällä kodin päässä koville. Pyrin siis tulemaan aina himaan kun mahd. Keikkapäiviä saattaa hyvinkin olla joku 20 putkeen 2 vapaapäivällä, mutta jos ne on ees 200km sätellä himasta niin tuun edes aamuksi auttamaan. Tajusko nyt varmasti kaikki mun pointit. Huomenta vaan. Fuzzyn aamuavautuminen |
Musiikkia korville 26.07.2007 08:17:59 | |
---|
Fuzzylle plussa! Mä ainakin tajusin. By: MK |
manjaana 26.07.2007 08:56:29 | |
---|
Fuzzylle plussa! Mä ainakin tajusin. Jees, kuulosti kieltämättä ihan jes-meiningiltä, joten plussa täältä kanssa.. Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |