Valo väistyy tieltä synkän pimeyden, Edessä pimeyden kaikki kauneus kuolee, Ikuinen pimeys maailman syliinsä sulkee.. Sielumme pimeys turmelee, Olemme ikuiseen pimeyteen syntyneet, Lapsia pimeyden, Herran kadotuksen.. Kuuluu kutsu kadotukseen, kuiskaus unohduksen.. Herra kadotuksen voimat antaa pimeyden, Voimilla pimeyden murskaamme elon hyvyyden, Ikuisuuteen häviää valo pyhyyden, On aika koittanut pimeyden ikuisen.. Sielumme pimeys turmelee, Olemme ikuiseen pimeyteen syntyneet, Lapsia pimeyden, Herran kadotuksen.. Kuuluu kutsu kadotukseen, kuiskaus unohduksen.. Sota ikuisuuden päättyy voittoon mahtavamman, Koittanut aika on pimeyden valtakunnan.. Väänsin tossa hetki sitten biisiin sanat ja aattelin kysästä muiden mielipidettä siitä. Kertokaa mielipiteenne rehellisesti ja haukkukaa vaikka ihan pystyyn(joka myös luultavasti tapahtuu) |
Käytä seuraavan biisin sanoissa sanaa "pimeys" vähän vähemmään ;) Oikeasti, eihän noi sanat kovin hyvältä kuulosta, kun joka toinen sana on "pimeys". Ennen kaikkeaan toi "pimeys" alkaa olla jo niin kliseinen sana biisien sanotuksissa, et sitä kannattais välttää. Mut siinä oli se yks kohta hyvä, se "kuiskaus unohduksen" =) Mä itse teen sanotuksia niin et puran niissä oman elämäni ongelmia vähän erilaisin sanoin. Et suoranaisesti en kirjoita lyriikoihin "mä rakastan sua", vaan ilmaisen sen jotenkin salaperäisemmin niin, et jokainen voi tulkita vähän omalla tavallaan asiasisällön.. ~totuus ei pala tulessakaan~ |
Tätä on tehty niin helkkarin monesti. Jos nyt haluaa lähtä tekemään moisen pimeys menon , niin mielestäni siihen pitää tuoda jotakin omaa/uutta. Ja pimeyden hokeminen ei toiminut tällä kertaa todellakaan, joskus se saadaan toimimaan , mutta nyt se on lähinnä ärsyttävää. Pimeys sanan kodalle voisi tässä läiskiä menemään kaikkea "pahaa". Eräänlainen pika sanotus pohja tässä. Vaihtaa vaan tuon yhden sanan ja järjestystä hämäykseksi niin jo on hetkessä levyllinen sanotusta:) Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |