Aihe: Marshall Microamps
1 2
InYourFace90
16.07.2007 00:16:04
Onkos kellään kokemusta noista ministyrkkareista?
http://www.marshallamps.com/product … e.asp?productCode=MS-2%20and%20MS-4
Ei näytä paljon maksavankaan thomannilla ja ajattelin, että voisi olla kätevä. ;)
http://www.thomann.de/fi/search_dir … ori_kitaracombot&sw=marshall+ms
Montako soittotuntia kestää patteri? Kuuluuko tosta ylipäätään mitään? :D
Up The Irons!
duc
16.07.2007 00:21:35
Ääh, ihan turhia ovat. Itselläni on tuollanen halfstakki, ja kuulostaa surkealta.
Ziggy Bubba
16.07.2007 01:20:51

Eiköhän noista jotain sihinää/rutinaa irtoa, mut en usko että noilla soitellessa hommistaan juuri nauttii... Lähempänä lelua kuin kitaravahvistinta.
You said a' what now?
duc
16.07.2007 01:25:54
Saako ääntä yhtään? Ja onko siinä ollenkaan kunnon säröjä?

Ääntä lähtee vähäsen, tuskin kuitenkaan ihan niin paljon mitä tuon 2 watin kuvittelisi olevan. Säröä ei voi mitenkään kunnolliseksi kutsua. Pahvinen ja ankea se on. Mitään Kummeli-soundeja tuosta ei oikeasti saa ulos. Osta Microcube ennemmin, tai se Voxin DA5.
InYourFace90
16.07.2007 01:31:18
Eiköhän noista jotain sihinää/rutinaa irtoa, mut en usko että noilla soitellessa hommistaan juuri nauttii... Lähempänä lelua kuin kitaravahvistinta.

Leluksihan tota ajattelinkin. ;)
Niin sitten vielä semmosta, että kauankos se patteri about kestää soittoa?
Up The Irons!
duc
16.07.2007 01:38:05
Jaa-a, jotain 5-10 vuotta. Riippuen kuinka monta sekuntia kestää kuunnella vahvistimen tuottamaa meteliä yhteen menoon, ja kuinka usein erehtyy testaamaan uudestaan.
InYourFace90
16.07.2007 01:41:18
Jaa-a, jotain 5-10 vuotta. Riippuen kuinka monta sekuntia kestää kuunnella vahvistimen tuottamaa meteliä yhteen menoon, ja kuinka usein erehtyy testaamaan uudestaan.

:D
Oukei. Kiitoksia tiedoista!
Up The Irons!
Väsykäsi
16.07.2007 08:00:57
orange crushissa hyvä soundi
http://beatman.fi/product_details.php?p=883
siinä on "rouhea putkimainen soundi (ainakin omasta mielestä) ja särö.
Rokilla ei rikastu kuin roudarit
htm
16.07.2007 09:35:54 (muokattu 16.07.2007 09:39:20)

Itse asiassa tuosta ms-2:sta irtoaa tosi mureat säröt, kun vääntää volat täysille. Kotisoittoon on tuolloin volaa vaan sen verran, että vahvari pitää laittaa tyynyjen alle piiloon...
Patteriluukku vaan resonoi ikävästi, ja pitää irrottaa soiton ajaksi.

Siis missään nimessä mistään oikeasta vahvistimesta ei kuitenkaan ole kyse. Kuitenkin tuolla kotola treenailee ja pienimuotoisissa (koti-)bänditreeneissä soittelee. Itse aattelin piruuttain vielä joskus mikittää tuon keikalla... ;)

Patterin kestosta sen verran, että muuntajanhan saa tuohon kiinni myös...

Ei mun mielestä ovh:n arvoinen, mutta jos käytettynä saat halvemmalla niin ihan hauska peli.

EDIT: itse asiassa kun katsoin tuota sun musamakua, niin ei ainakaan mitään Panterasäröä irtoa. Todellakin enemmän overdrivesta kyse ja soundillisesti ollaan lähempänä Fröbelin Palikoita kuin Anthraxia...
ankkiz
16.07.2007 10:26:10

Onko kukaan soitellut tuolla vaikka basistin kanssa, että kuuluuko läpi? (Tosin kuuluuhan se akustinenkin läpi, mutta meneekö mössöksi tai jotain?)

Ja onkos kukaan koittanut pedaali(e)n kanssa tuota vahvistinta?

Varmaan saisi haaroituspiuhan kanssa samasta muuntajasta vahvarille ja pedaalille virrat?
Tietämätön aloittelija, antakaa anteeksi. Parempi varmistaa ja hävetä, kuin hutkia ja katua.
MadMatt
16.07.2007 10:40:53

Koriste-esine tuo on millä ei tee oikeasti yhtään mitään. jos pientä ja käyttökelpoista haluat niin osta se Microcube.
Nothin' but the blues
valdemberg
16.07.2007 11:05:01
Itse asiassa tuosta ms-2:sta irtoaa tosi mureat säröt, kun vääntää volat täysille. Kotisoittoon on tuolloin volaa vaan sen verran, että vahvari pitää laittaa tyynyjen alle piiloon...

Jep, Kramer Ferringtonilla olen saanut tuon vielä kiertämäänkin, melkein kerrostalokäyttöön sopivilla volumeilla. Tekeekö sillä sittenkään mitään on toinen juttu, oli siitä garymooret vielä sen verran kaukana.

V.
If God came down to Earth in the form of Man again, He'd play football for England. -Ian Marson-
Jungleman
16.07.2007 11:47:34
Koriste-esine tuo on millä ei tee oikeasti yhtään mitään. jos pientä ja käyttökelpoista haluat niin osta se Microcube.

Täsmälleen samaa mieltä. Minulla oli joskus tuo kääpiömarsu, kahden minuutin soiton jälkeen alkoi harmittaa että menin haaskaamaan rahani siihen.

Microcube on toinen juttu. Paras koskaan omistamani musavekotin. Hinta-, laatu- ja hupisuhde kohdallaan.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
tuffkong
16.07.2007 13:34:20
Täsmälleen samaa mieltä. Minulla oli joskus tuo kääpiömarsu, kahden minuutin soiton jälkeen alkoi harmittaa että menin haaskaamaan rahani siihen.

Microcube on toinen juttu. Paras koskaan omistamani musavekotin. Hinta-, laatu- ja hupisuhde kohdallaan.

Olen ihan samaa mieltä. Ja sekös vielä naurataa että sain tämän perjaatteessa vaihdossa v-amp 2:seen :D
On kyllä paras ostos mitä olen ikinä tehnyt. Ja vielä niin söpö punainen. Soittaisin tällä mielummin vaikka keikatkin kun peavey classicilla jos vain hönkä riittäisi. Hmmm.... Olisiko vastaus siis cube-60?
Tärkeitä maailmassa on DÄGÄ. DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ DÄGÄ
InYourFace90
16.07.2007 14:00:55
Kauankos Micro Cube muuten pelaa patterilla? Tarttis vaan tällasta matkustusvahvistinta ja esim. mökillä ei ole edes kunnon sähköjä niin tarttis soitella patterilla. Ja siis kunnon styrkkari löytyy jo, että soundilla ei niin väliä kunhan kestäis pattereilla soittoa. Siksi mietin tota MS-4:ää.
Up The Irons!
slerbis
16.07.2007 14:03:37
Kauankos Micro Cube muuten pelaa patterilla? Tarttis vaan tällasta matkustusvahvistinta ja esim. mökillä ei ole edes kunnon sähköjä niin tarttis soitella patterilla. Ja siis kunnon styrkkari löytyy jo, että soundilla ei niin väliä kunhan kestäis pattereilla soittoa. Siksi mietin tota MS-4:ää.

Riippuu tietenkin millä kovuudella soittaa. 20h luvataan ohjeissa, mutta tuntuu, että nuo samat patterit ovat olleet itsellä kyllä reilusti pitempään tuolla :)
A tergo in bona nates
InYourFace90
16.07.2007 15:01:18
Noh mulle on nyt tärkeintä, että on helppo kanniskella ja soitella patterilla. Menen tänää kattomaan noita Minimarsuja Soundstoreen.
Up The Irons!
Teksu
16.07.2007 15:15:44
Toihan on just tommonen täydellinen siihen että menee sähköskitan kanssa lähimarketin nurkalle microamp vyöllä laulelemaan että "I need some cash, yeah!". Pitää kyl hankkia moinen.
kiip on thräshin!
rainmaker
16.07.2007 15:26:04
Noh mulle on nyt tärkeintä, että on helppo kanniskella ja soitella patterilla. Menen tänää kattomaan noita Minimarsuja Soundstoreen.

Tässä taitaa taas käydä silleen, että varoitteluista huolimatta menet ja ostat tuon purnukan. Oikeasti, tuolla laitteella ei ole muuta soveltuvaa käyttöä, kuin koriste-esineeksi hyllyn päälle. Mutta jos tosiaan tärkeää on se, että kulkee helposti mukana ja toimii pattereilla, saattaa tuon ms-4:kin tuottama älämölö sitten kelvata.
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)