panyy 12.07.2007 22:07:40 | |
---|
Minkälainen kaula tuossa SG standardissa on, paksu vai ohut? Mitä itse testailin niin aika paksu oli mielestäni stankun kaula. Ainakin noin verrattuna tuohon omaan tokain les pauliin. peace |
Painajaismainen 12.07.2007 23:00:29 | |
---|
Aikaslailla namin näköinen. Uusimmassa Into-Luthmannin esitteessä lukee että Suomeen tuli 20-30 kpl. kys. kitaraa. Hintana näkyy olevan 1695 euribooria. Tässä tapauksessa pieni ei ole kaunista. |
beatapple 12.07.2007 23:01:57 (muokattu 12.07.2007 23:03:01) | |
---|
Kaveri osti juuri kyseisen pelin top soundista ja hyvältähän se tuntui kätöseen. Vahvarin kanssa en päässyt testaamaan, mutta luulenpa, että tuo on mahtava kepukka! Aikaslailla namin näköinen. Uusimmassa Into-Luthmannin esitteessä lukee että Suomeen tuli 20-30 kpl. kys. kitaraa. Hintana näkyy olevan 1695 euribooria. Ja jos en väärin kaveria ymmärtänyt niin top soundin jäbä ne kaikki osti. |
tilikum 12.07.2007 23:09:46 | |
---|
Aikaslailla namin näköinen. Uusimmassa Into-Luthmannin esitteessä lukee että Suomeen tuli 20-30 kpl. kys. kitaraa. Hintana näkyy olevan 1695 euribooria. Kyllä Top soundista pitäisi lähteä sillä 1400 eurolla (1395:llä, jos tarkkoja ollaan). Ovat nimittäin "tarjouksessa" ainakin mainoksen perusteella. kitara+marsu -onnellisia yhdessä |
mvirta 12.07.2007 23:15:20 (muokattu 12.07.2007 23:16:17) | |
---|
Nyt olisi toinenkin vähän oudomman värinen SG tarjouksessa thomannilla: http://www.thomann.de/fi/gibson_sg61reissue_sb.htm Hemmetti, tomppa pistää kyllä kovan tarjouksen tuossa. pitäsköhän laittaa toinen stankuista myyntiin ja ostaa reissue tilalle? EDIT: jaajuu ja onnittelut ketjun aloittajalle hyvästä valinnasta (kts omakuva) Shut Up 'n Play Yer Guitar |
1976 13.07.2007 05:05:33 | |
---|
Hemmetti, tomppa pistää kyllä kovan tarjouksen tuossa. pitäsköhän laittaa toinen stankuista myyntiin ja ostaa reissue tilalle? EDIT: jaajuu ja onnittelut ketjun aloittajalle hyvästä valinnasta (kts omakuva) Jos olisi ollut värinä se originaali HC, niin olisin tilannut jo. Harvemmin saa tohon hintaan '61 reissuee :) 76' the best of the bunch. |
Nipa. 15.07.2007 14:25:28 | |
---|
noita on silverbursteja on muistaakseni vain 20 pohjoismaissa ja kaikki seinäjoen top soundissa. |
duc 15.07.2007 14:41:22 | |
---|
Jos olisi ollut värinä se originaali HC, niin olisin tilannut jo. Harvemmin saa tohon hintaan '61 reissuee :) Ei saa näköjään enää tuollakaan värillä. |
jussimus 15.07.2007 20:26:30 | |
---|
Onhan tuo kyllä hieno tuo silverbursti. Itse haaveilen edelleen valkosesta Stankusta... |
stuugi 15.07.2007 21:27:31 | |
---|
Onhan tuo kyllä hieno tuo silverbursti. Itse haaveilen edelleen valkosesta Stankusta... Valkoinen 61 ri tulee parin viikon päästä viikon painoksena (400 kpl). On muuten hieno tuo Silverburst. Heti kun säästöpossussa on tarpeeksi niin ostan sen Les Paul Custom Silverburstin mikä tuli muutama viikko sitten myös. Niitäkin vaan se 400 tehty niin hinta vaan nousee koko ajan. |
Valkoinen 61 ri tulee parin viikon päästä viikon painoksena (400 kpl). Älä pelottele! Voi meinaan tietää rahanmenoa. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
jussimus 15.07.2007 23:11:08 | |
---|
Valkoinen 61 ri tulee parin viikon päästä viikon painoksena (400 kpl). No mut onneks oo Stankuista kyse, vois tulla meinaan paniikki :) |
- Oka - 15.07.2007 23:43:10 | |
---|
Aihetta sivuten, tiedustelisin, että onko kellään tarkempaa tietoa, montako noita Fireburst -värisiä Studiolespauleja on tänne Suomehen roudattu. Muistaakseni jollakin m.nettiläisellä olen vastaavan nähnyt. Itse ostin tuon omani kolmisen vuotta takaperin, ja silloisella paikallisella jälleenmyyjällä ei ollut hajuakaan koko kitaran olemassaolosta, kuten ei myöskään puhelintiedustelun jälkeen maahantuojalla. Sitten hienoisen kääntämisen ja vääntämisen jälkeen sain tilattua kitaran n. parin kuukauden toimitusajalla(alkuun myyjä arpoi ajaksi n. vuoden). Into-Luthmannin nettisivuilla ei näy vieläkään hajuakaan koko mallista. Omasta mielestäni on kyllä studioista helposti hienoin väritys, joten vähän kummastuttaa tuo Luthmannin politiikka maahantuonnin suhteen. Elämä on. |
ollikainen 15.07.2007 23:47:36 | |
---|
Aihetta sivuten, tiedustelisin, että onko kellään tarkempaa tietoa, montako noita Fireburst -värisiä Studiolespauleja on tänne Suomehen roudattu. Muistaakseni jollakin m.nettiläisellä olen vastaavan nähnyt. Minulla on :) ''järkee hankkia joku perhe :D'' -Kurtcobain |
stuugi 16.07.2007 13:09:33 | |
---|
|
Numb 16.07.2007 13:13:04 | |
---|
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
fox 16.07.2007 13:48:25 | |
---|
Omasta mielestäni on kyllä studioista helposti hienoin väritys, joten vähän kummastuttaa tuo Luthmannin politiikka maahantuonnin suhteen. Fireburst on kyl hieno väri.. ;) Into-Lurkmanni on mun mielestä tuon merkin osalta vaan "maahantuoja", ei niillä välttämättä oo muuta kiinnostusta kuin kirjoitella kummallisia juttuja katalookiinsa.. "Kuuntele akustista soundia - WOW!" ja muuta vastaavaa.. |
Lilli 16.07.2007 13:59:00 | |
---|
Ei saa näköjään enää tuollakaan värillä. Näyttävät tosiaan sinisetkin jo loppuneen. - Varmaan oiva peli - jos hiukankaan Tokain SG70:tä lähentelee tuntumaltaan. Ja jos ei väri erityisesti miellytä niin talvi-iltojen ratoksi siitä voisi värkkäillä vaikka sellaisen Claptonin Foolin tyylisen... http://www.edromanguitars.com/newsite/guitars/gibson/fool.htm "Hallittu humala... sen verran vaa otetaan, että sosiaaliset esteet poistuu. Kuten tajunta ja puhekyky." |
jazzIII 18.07.2007 11:53:19 | |
---|
Tuli postissa eilen tuo sininen '61 reissue SG Thomannilta. Upea väri, slim taper kaula ja hyviksi haukutut 57 classic mikit... päätin, että uskallan tilata "sokkona" ja laittaa oman Standardin myyntiin. Nyt yksi iltapäivä soiteltu, kaulaprofiili on juuri niin hyvä kun muistinkin yhden LP:n perusteella, pienille käsille unelma ja nopea kun mikä. Ero Standardin kaulaan on kyllä huomattava. Matala action ilman räminöitä oli pienoinen yllätys jopa, kuulopuheiden mukaan piti joutua säätämään. Mikeissäkin tuntuu olevan kuulaampi ja erottelevampi, isompi soundi kun Standardin mikeissä, näillä soittelee siksi melkein rankempaakin heviä hyvällä vahvistimella, vaikkei outputia hirveästi olekaan. Body on vähän ohuempi, sekin plussaa, sekä olematon kaulaliitos päästää kyllä hyvin ylänauhoille. :D Soolosoittoon selkeästi paras kitara mitä olen kokeillut, sellaiselle joka ei lämpene perus hevikepeille. Ainoa miinus tähän mennessä on, ettei soundi ole vieläkään yhtä tuhti kun LP:ssä tai PRS:ssä, jos siis haluaa käyttää paljon esim. modernia paksua särösoundia. Kaikenlaista muutahan tästä kyllä repii irti. SG:n soittomukavuus ja monipuolisuus kyllä pakottavat pitämään sellaisen arsenaalissa :P |
McNulty 18.07.2007 12:03:02 | |
---|
Tuli postissa eilen tuo sininen '61 reissue SG Thomannilta. Upea väri, slim taper kaula ja hyviksi haukutut 57 classic mikit... päätin, että uskallan tilata "sokkona" ja laittaa oman Standardin myyntiin. Millä värillä siun SG Standardi on? Joko myit? Mulle? :) Onnea vain uuden perheenlisäyksen johdosta. Maistuisi se cherry-värinen '61RI täälläkin. Ainoa miinus tähän mennessä on, ettei soundi ole vieläkään yhtä tuhti kun LP:ssä tai PRS:ssä, jos siis haluaa käyttää paljon esim. modernia paksua särösoundia. Kaikenlaista muutahan tästä kyllä repii irti. SG:n soittomukavuus ja monipuolisuus kyllä pakottavat pitämään sellaisen arsenaalissa :P SG:n lankku on ohuempi mitä Les Paulissa. Samoin LP Standardeissa oleva paksuhko vaahterakansi vaikuttaa. Kyllähän siitä SG:stä loihtii jytää, esim. Duncan SH-5:llä... '57 Klasareilla ei välttämättä ilman jytäävää vaffaria. EQ:lla saa myös ihmeitä aikaan. Hyviä mikkejä nuo '57 Classicit miun mielestäni. Listen To Psychedelic Rock - http://www.techwebsound.com/ |