Aihe: Mistä löydän etsimäni orkesterin..
1 2 3
jjussila
15.07.2007 16:17:29
Mulla oli eilen omat 50 v. bileet. Vähän on väsynyt olo. Paikalle tuli myös eräs m.net aktiivijäsen ja juttuahan meillä piisasi vaikkei olla koskaan ennen henk. koht. tavattu.

Isosti paljon onnea, juuri sukukypsään ikään edenneelle, mulla muutaman vuoden päästä saman oloiset kisat, sitä odotellessa......
..ei helev...olisko noin?.....
Ukko
15.07.2007 16:26:27

Isosti paljon onnea, juuri sukukypsään ikään edenneelle, mulla muutaman vuoden päästä saman oloiset kisat, sitä odotellessa......

Kiitos paljon. Ellen erehdy niin Wanhalla Wetäjällä lienee tänään vastaava merkkipäivä. Onnea hänelle. Joko lienee Casion jo ostanut ;)
paice60
15.07.2007 16:34:09
Kiitos paljon. Ellen erehdy niin Wanhalla Wetäjällä lienee tänään vastaava merkkipäivä. Onnea hänelle. Joko lienee Casion jo ostanut ;)

OLi pari tuntia sitten vielä verkkoja nostamassa, ei puhunut mitään Casiosta.
Vittu näitä hommia.
Lennu
15.07.2007 17:18:47

Prkl, kyllä sen on nyt se ostettava, kun kerran uhosi.
"Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser
baron
16.07.2007 00:41:16

Voi herran jestas! Jos pitää paikkansa niin WW:lle Many Happy Returns: Parhaat onnittelut vanhalle taistelukaverilleni.
Keep on the good work!!
Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes.
EP
16.07.2007 13:53:34
Voi herran jestas! Jos pitää paikkansa niin WW:lle Many Happy Returns: Parhaat onnittelut vanhalle taistelukaverilleni.
Keep on the good work!!

Juu, samoin täältä ONNEA! :)
uruttaja
16.07.2007 22:09:24

Ostahan vaan se Casio...
isojussi
17.07.2007 01:32:19
Ei tää ehtinyt ,60v. juhlat painoivat päällä,tosin ei vielä omat!
Oli kuulemma hyvin porukkaa ja viihtyivätkin tiämmä?

Jees - meininkin. Jengi viihty ja myynti oli hjuva.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Tankoprinssi
25.07.2007 17:17:13

900 egee!Kyl mein bändi lähtis Pirkanmaalle tolla hinnalla!

Sillähän hinnalla soittaa jo vaikka toisenkin päivän putkeen.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Fuzzy Boner
25.07.2007 17:30:13 (muokattu 25.07.2007 17:30:34)

hoho
ÄM
25.07.2007 18:27:30

Ehdot osuu pitkälti ja neljäskin soittettais, jos nyt muka oikeesti sille on tilaa (kirkko aamulla, tahi vieraat syö hodarit ja se on siinä jne.).

Mutta tosiaan ei tolla hinnalla lähdetä snadista asti vielä lyömään lukkoon. Jos ei oo päntiä löytynyt toukokuuhun mennessä, eikä meille muka oo tullu tohon päivään keikkaa, ni sitten liikahtais varmaan tollakin hinnalla.

Mutta kyllä noilla ehdoilla ihan varmasti pitäis löytyä joku paikallinen myrkkykvartetti hoitamaan.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Timi
25.07.2007 20:31:34
Tahtoo tahtoo ,mä en ala mitään.Tietää miten tää hommeli etenee tai päättyy,eli kuka meni ja miten ja millä.Ihan vaan mielenkiinnosta ja en vissiin ihan ainoa?
Kylmän viileesti!
Timi
25.07.2007 20:33:47

Elä viitti!Luulen tietäväni Savosta ns.orkesterin joka varmaan tekis sen!
Kylmän viileesti!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)