Aihe: Kenen pitäisi saada signature/tribute-nimikkokitara?
1 2 3
Kitarmän
14.07.2007 21:13:18
Prince ja Tuomari Nurmio.
bfoc
14.07.2007 22:19:07
Mun mielestä kaikki les paulit pitäisi nimetä Petri Wallin mukaan!

Multiefekti tai efektisarja Wallille pitäis nimetä. Harvoin kuulee yhtä laadukasta efektien käyttöä mun mielstä.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
losalvaros
14.07.2007 22:28:44
Ynkkä ei ole läski vaan isoluinen. Richien viikset ansaitsisivat ajelun Ynkän ferrarilla.

Tuosta napsahti kekekekekekelle plussa! :D
"Minä käytin alkoholia ja alkoholi käytti minua"
Jii
14.07.2007 22:34:12
Ei kenenkään. Soisin "signaturen arvoisille" janttereille kunnioitusta ja varallisuutta yltäkyllin elinaikanaan.

No sitä mielipiteeni jälkimmäistä osaa ei tosin kysytty.
Birth, copulation and death. Is this your life?
Jormaz
14.07.2007 23:04:45
Ja Ritchie Blackmorelle pitäisi tehdä signature-malli tuotantoon taas vaihteeksi.

Aikanaan oli myös japsiversiota Blackmoresta. Ei kellään sattuis olemaan semmosta myyntiin asti? :)
Summer is coming, fat boys are happy
Tatuo
15.07.2007 00:07:21
albert järvisen sanokaa mitö sanotte mut näin se vain on
www.yad.fi | et sillee
cruel_destiny
15.07.2007 00:59:12
albert järvisen sanokaa mitö sanotte mut näin se vain on

http://www.monsteramps.fi/site/?lan=1&page_id=23 ekalla sivulla oli jo...
Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson.
TvA
15.07.2007 02:32:14
En ole ainakaan ikinä kuullut Jimmy Page Les Paulista/Telecasterista.

Gibson teki joku aika takaperin Jimmy Page signature Les Paulia rajoitetun erän. Taisi olla vuonna 2004. Nettilegendan mukaan JP ei ollut itse tyytyväinen nimellään myytyihin saakelin ylihintaisiin keppeihin. Telestä ei havaintoa, olis todella hyvä idis, koska heppu heitti ainakin omasta mielestä kovimmat jutut nimenomaan Telellä.

Ynkkä ei ole läski vaan isoluinen.

Gozilla on isoluinen, Ynkkä on läski.

Kasari AOR-musiikin aikaan nuorena aikuisena maailmaa ihmetelleenä voisin tykätä Steve Lukhater signature Stratosta, värinä iki-ihana candypunainen lasimaisella lakkauksella... En tiedä onko moinen jo tehty.

...Rosanna, Rosanna...
...vapaa-ajan muusikko...
darrell
15.07.2007 10:56:25
Neil Youngin Blackie signature olisi kovin.

Mutta tulisiko siinä olla nauhat hiottuna miltei otelaudan tasolle ...
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
Dr. Muff
15.07.2007 11:28:59
Neil Youngin Blackie signature olisi kovin.

Mutta tulisiko siinä olla nauhat hiottuna miltei otelaudan tasolle ...

Tai tulisiko tallamikin olla niin mikrofoninen että puhe kuuluu selvästi läpi? En tiiä.

Mä oon sitä mieltä että mun pitäis saada EJ signature.
bfoc
15.07.2007 11:59:29
Hendrixin tietty.
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Joees
15.07.2007 13:24:11
Hendrixin tietty.

Sillähän on ollut jos jonkinlaista fenderillä ja gibsonilla.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
bfoc
15.07.2007 16:22:21
Till ex. http://www.gibsoncustom.com/inspiredby/JimiHendrixV.html

Joo toi V oli tiedossa mutta silti miellän Henkan jotenkin strato-ukoksi. Ko hemmon statuksella luulis olevan straton kestosignaturelistalla.

Niin ja se Maiden-strato takas myyntiin!!!
cruel_destiny
15.07.2007 16:29:14 (muokattu 15.07.2007 16:30:21)
Joo toi V oli tiedossa mutta silti miellän Henkan jotenkin strato-ukoksi. Ko hemmon statuksella luulis olevan straton kestosignaturelistalla.

Niin ja se Maiden-strato takas myyntiin!!!

http://www.modernguitars.com/archives/000039.html

While Fender currently offers no "Jimi Hendrix Stratocaster", between the years 1980 and 2002, seven different models were produced (not including special-order Custom Shop Master Built one-offs) by Fender-USA that directly or indirectly pay homage to the legendary guitarist.

noin tuolla sivulla, eli on niitä ollu ja japanin fenkulla taitaa olla vieläkin joku...

EDIT: ja itellä on ollut mielessä oikeasti hommata tollanen hendrix flygari, oon sitä kuolaillu siitä lähtien kun tuli ulos...
Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson.
bfoc
15.07.2007 16:37:56
http://www.modernguitars.com/archives/000039.html

noin tuolla sivulla, eli on niitä ollu ja japanin fenkulla taitaa olla vieläkin joku...

EDIT: ja itellä on ollut mielessä oikeasti hommata tollanen hendrix flygari, oon sitä kuolaillu siitä lähtien kun tuli ulos...

Toi voodoo-strato oli tuttu juttu mutta silti ko herran meriiteillä luulis roikuttavan jonkinlaista signatuurea aktiivilistalla koko ajan.

Onhan se flygari hieno mutta prkln kallis. Aikanaan Luthmannin sivuilla 12t€ mutta nyt löysin äkkiä e-baystä 15 tonttuu.

http://cgi.ebay.de/Gibson-Flying-V- … hZ006QQcategoryZ46648QQcmdZViewItem

Jää mun osalta hankkimatta ellei lottovoitto iske. Mut tollanen strato olis soundin takia hieno. Se tallamikki just väärinpäin kallellaan. Tosin saman ideanhan voi toteuttaa hommaamalla leftin straton ilman sitä Hendix-signaturea ja säästää vähän limilisistä.
Kuha
15.07.2007 16:43:10

Fenkulla on ollut seitsemän Hendrix tribuutti-Stratoa vuosien varrella:

http://www.stratcollector.com/newsdesk/archives/000183.html

Tällä hetkellä ei tosin ole tuotannossa yhtään tribu-mallia.
BigPapa
15.07.2007 16:53:57 (muokattu 15.07.2007 16:54:18)

Kenen pitäisi saada signature/tribute-nimikkokitara?

Mun pitäs kyllä saada jonkun kovan jäbän signature/tribute malli....8)...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)