juhajuha 15.07.2007 00:34:45 | |
---|
Kyllä olen melko pettynyt ekan kuuntelun jälkeen. Väkinäistä, ideaköyhää, vanhoja temppuja. Annan vielä mahdollisuuden ja kuuntelen lisää. |
Mulla on Tarantula 7" varauksessa. Levykaupan setä soittaa heti ku tulee. No pitääpä varata myös. Olis vaan ollu kiva saada se heti. cherub with heavy metal machine |
wil-le 15.07.2007 16:02:25 | |
---|
Kyllä olen melko pettynyt ekan kuuntelun jälkeen. Väkinäistä, ideaköyhää, vanhoja temppuja. Annan vielä mahdollisuuden ja kuuntelen lisää. Mulle ei ollut pettymys, johtuen varmaankin siitä että en levyltä mitään odottanut. Fire breaks birthday cakes |
saturnzreturn 17.07.2007 00:56:17 | |
---|
No pitääpä varata myös. Olis vaan ollu kiva saada se heti. juu turha siitä mitään pariakymppiä maksaa, kun saa tilaamalla vielä jenkinmaaltakin hyvin. eri asia sitten vuoden päästä. my wallet's fat and so is my head |
Juhani 17.07.2007 01:44:05 | |
---|
Machina tulee mieleen tästä uusimmasta. Jotenkin kaipaan Ihan ja iki-ihanan D'arcy herkkyyttä. Aika tykistystä. Kova ei ole aina rankkuus. Gish, Siamese Dream ja Mellon Collie and the Infinite Sadness remain the best SP for me. Toivottavasti tulee kuitenkin lisää! |
KillingMachine 17.07.2007 11:07:09 | |
---|
Olen nyt sen verran kuunnellut Zeitgeistia, että ihmettelen jo onko Tarantula tosiaan ainoa hyvä biisi koko lätyltä? Olin yksi päivä menossa kauppaan hakemaan Zeitgeistia, mutta jokin sisäinen vaisto käski ensin kuunnella levyn ennen kuin ostaa. Täytyy varmaan sitten kuunnella loputkin koko levystä. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
saturnzreturn 19.07.2007 13:18:30 | |
---|
Tänään sain taas yhdeltä levykauppiaalta dataa, että noita spessujakin on kaksi erilaista ja ne julkaistaan eri aikaan. Eka on toi lisäpahveilla varustettu ja toisen mukana on DVD. Tästä mitään tuoreempaa tietoa? Olis cdon.comille 10€ lahjakoodi voimassa 27.7. asti... my wallet's fat and so is my head |
konnamatti 19.07.2007 13:34:18 | |
---|
"[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
jannu 19.07.2007 13:56:56 | |
---|
"Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
wil-le 19.07.2007 15:46:44 (muokattu 19.07.2007 17:01:14) | |
---|
http://www.yle.fi/uutiset/pop/oikea/id65332.html Katos perkelettä. En ois uskonu. Eihän toi sijoitus mitään oikeastaan kerro. Levyä on mennyt marketeihin tuhansittain ja niistä ei kuitenkaan läheskään kaikki mene kuluttajalle. Eli luvut tulevat siitä kuinka paljon levy-yhtiö on levye myynyt. Kai. Fire breaks birthday cakes |
Tee 19.07.2007 16:47:52 | |
---|
Olen nyt sen verran kuunnellut Zeitgeistia, että ihmettelen jo onko Tarantula tosiaan ainoa hyvä biisi koko lätyltä? Olin yksi päivä menossa kauppaan hakemaan Zeitgeistia, mutta jokin sisäinen vaisto käski ensin kuunnella levyn ennen kuin ostaa. Täytyy varmaan sitten kuunnella loputkin koko levystä. Bleeding The Orchid. Siinäpä ne aika pitkälti on. It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
Antsa 19.07.2007 17:12:03 | |
---|
Odottelen kunnes levy löytyy alelaarista. We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold... |
Stain 19.07.2007 17:15:00 | |
---|
Bleeding The Orchid. Siinäpä ne aika pitkälti on. Lisätään vielä Doomsday Clock, 7 Shades Of Black, That's The Way ja Starz. Pomp And Circumstances on ihan turha. Varmaan paskin biisi pumpinseilta ikinä. It's a bittersweet symphony, this life |
jannu 19.07.2007 17:54:16 (muokattu 19.07.2007 18:00:32) | |
---|
Eihän toi sijoitus mitään oikeastaan kerro. Levyä on mennyt marketeihin tuhansittain ja niistä ei kuitenkaan läheskään kaikki mene kuluttajalle. Eli luvut tulevat siitä kuinka paljon levy-yhtiö on levye myynyt. Kai. Äläpäs puhu paskaa. Jenkkilä on about ainoa mesta, jossa levymyynti näkyy listoilla realistisesti, kassakoneen kilahtaessa ja levyn poistuessa kuluttajan mukaan kaupasta. "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
wil-le 19.07.2007 18:47:15 | |
---|
Äläpäs puhu paskaa. Jenkkilä on about ainoa mesta, jossa levymyynti näkyy listoilla realistisesti, kassakoneen kilahtaessa ja levyn poistuessa kuluttajan mukaan kaupasta. Oho. olis pitäny lukea toi uutinen paremmin. Skippasin otsikon ja igressin ja luin vaan että SP on sijalla kaksi. Sori :D Fire breaks birthday cakes |
KillingMachine 20.07.2007 10:06:54 | |
---|
Bleeding The Orchid. Siinäpä ne aika pitkälti on. No ei aivan nyt enemmän kuunnelleena. For God and Country, United States ja Doomsday Clock on vielä semmoista hyvää kamaa, mutta loput oikeastaan on joko keskitasoa tai erittäin kehnoa. Ehkä minäkin vielä kuitenkin uskaltaudun ostamaan tuon levyn. "Common ruse dirty face
Pretty noose is pretty hate" |
jannu 20.07.2007 15:07:27 | |
---|
Tullut kulutettua levyä nyt aika huolella ja maistuu koko ajan paremmalta. "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
Tempura 20.07.2007 16:11:08 | |
---|
Perhana, jutuista päätellen en tiedä mitä odottaa. En ole siis vielä levyä hommannut, tosin ei ole rahaakaan yhtään. Vituttaisi kyllä jos tulisi pettymys. En mitään mestariteosta odota, hyvää levyä odotin kyllä. Saas nähdä nyt. 76uy65t745t76tg |
uduwudu 20.07.2007 20:04:28 | |
---|
Jenkkilä on about ainoa mesta, jossa levymyynti näkyy listoilla realistisesti, kassakoneen kilahtaessa ja levyn poistuessa kuluttajan mukaan kaupasta. Eikös se Suomessakin ole noin? Noi kultalevyt sun muut ovat vaan niitä kauppoihin tilattuja levyjä. |
Juuho 20.07.2007 20:30:41 | |
---|
Eikös se Suomessakin ole noin? Noi kultalevyt sun muut ovat vaan niitä kauppoihin tilattuja levyjä. Näin on. Parhaimpana esimerkkinä Indx, vai miten kirjoitetaankaan. Levy sai jalometallia ennen kauppoihin tuloa, mutta debytoi huikealla listasijalla 33, mikäli nyt oikein muistan. |