Nassu Muunvalo 22.01.2004 21:15:28 | |
---|
Ostin tämän ja petyin katkerasti. Huono ääni, huono kuva, huono keikka ja huono meininki. Odotin levyä kuin kuuta nousevaa. Kuinka kukaan kehtaa julkaista tällaista kuraa? Täysin käsittämättöntä. Eikä mitään ekstroja. Tietääkö kukaan, minkälainen Brasilian import versio on? Syy, miksi en Brasilian import versiota alunperin ostanut, oli niistä saadut huonot kokemukset parin Maiden kiekon muodossa. Tämä siis varoituksena niille, jotka ovat aikeissa levyn ostaa. Miettikää kahdesti! Miksei täällä ole kukaan vielä alasti? |
Dr. Muff 22.01.2004 21:21:47 | |
---|
Ostit ihan siis virallisen painoksen? Mun mielestä se on laadullisesti ihan hyvä. Ei siinä alkuperaisessä Vhhssässäkään mitkään viimesenpäälle hifi-soundit ole. Kai se on vaan uudelleenjulkaisu sille alkuperäiselle VHS-versiolle joten ei ekstroja. Brassipainos on ilmeisesti hyvinkin samasta puusta veistetty kuin Koreapainos. Niissä vasta on huonot soundit ja kuvanlaatu on jotain DVD-laadun ja VHS-laadun välistä. Meininki on tosiaan sitten mitä on. Varmasti heittivät parempiakin keikkoja, kaipa sekin vaikutti että yleiso oli niinkun ihan koomassa koko ajan. Lainatkaa rahaa?? |
Nassu Muunvalo 22.01.2004 21:56:50 | |
---|
Ostit ihan siis virallisen painoksen? Mun mielestä se on laadullisesti ihan hyvä. Ei siinä alkuperaisessä Vhhssässäkään mitkään viimesenpäälle hifi-soundit ole. Kai se on vaan uudelleenjulkaisu sille alkuperäiselle VHS-versiolle joten ei ekstroja. Kyllä. Anttilasta ostettu oikealla rahalla. Laatu ihan hyvä? Onko hyvä, että kitarat ei kuulu? Onko hyvä, että November rainissa häviää piano täysin kuulumattomiin? Laulu miksaus? Ääni on kaikkea muuta kuin hyvä. Huonoin kuulemani DVD ääni. Ainoastaan Megadethin DVD (nimeä en tähän hätään muista) hurjalla basarisoundilla vertoja tälle. Miksei täällä ole kukaan vielä alasti? |
Axl-setä taitaa vähän rahastaa tuollakin.. Miksiköhän keikkaa voitu julkaista vaikkapa tupla-dvd:llä..? Nyt koko keikan saadakseen pitää ostaa kaksi kappaletta täysihintaisia levyjä, että saa kaikki biisit. |
Bluesmies 22.01.2004 22:34:10 | |
---|
Axl-setä taitaa vähän rahastaa tuollakin.. Miksiköhän keikkaa voitu julkaista vaikkapa tupla-dvd:llä..? Nyt koko keikan saadakseen pitää ostaa kaksi kappaletta täysihintaisia levyjä, että saa kaikki biisit. Koko keikan saadakseen kaksi dvd:tä? Miten niin? Eikö se koko keikka sitten ole tuolla dvd:llä? Vai siis mitä?? Kitara on tyhmä!!! |
Dr. Muff 22.01.2004 22:51:33 (muokattu 23.01.2004 09:58:07) | |
---|
Kyllä. Anttilasta ostettu oikealla rahalla. Laatu ihan hyvä? Onko hyvä, että kitarat ei kuulu? Onko hyvä, että November rainissa häviää piano täysin kuulumattomiin? Laulu miksaus? Ääni on kaikkea muuta kuin hyvä. Huonoin kuulemani DVD ääni. Ainoastaan Megadethin DVD (nimeä en tähän hätään muista) hurjalla basarisoundilla vertoja tälle. Mulla on toi amöriikan versio, mutta kyllä kaiken järjen mukaan Euroopan versio pitäisi olla yhtä hyvä tai huono. Piti oikein katsoa toi Noverber Rain ja ennen sitä taukoa tosiaan piano on hiukan hiljaisella. Jos siinä on sama juttu kun Eric Clapton&Friends keikalla kun Bod Dylan tuli esittämään pari biisiä. Soitti kitaraa ihan miten sattuu ja hyvin huomasi kun kitara feidattiin pois. On siinä silti parempi ääni kun alunperin vhssä. Mutta eipä ollut kalliskaan. Eipä Pariisin '92 keikassa sen parempi miksaus ole. Hanki korea/brassiversio(piraattejahan ne on) käsiisi ihan huumoriarvon takia. Niissä vasta on huonot soundit vaikka pitäisi olla DTS mitä virallisessa ei ole. Lainatkaa rahaa?? |
KooAa 22.01.2004 23:06:43 | |
---|
Mulla on sellaiset version 1&2 levyistä missä haastattelut on tekstitetty Japaniksi. En ole huomannut äänissä mitään huomattavaa heikkoutta, stereot on kyllä keskivertoa paremmat. Luolamiesrochia avaruusajan teknolokialla. Sool. -arva |
Jack D 23.01.2004 18:11:41 | |
---|
onko tää nyt se tokio dome keikka? , mun mielestä se on ihan katottava. Jesus did it for the chicks. |
shlässi 03.07.2006 22:08:45 | |
---|
Ostin tämän ja petyin katkerasti. Huono ääni, huono kuva, huono keikka ja huono meininki. Odotin levyä kuin kuuta nousevaa. Kuinka kukaan kehtaa julkaista tällaista kuraa? Täysin käsittämättöntä. Eikä mitään ekstroja. Tietääkö kukaan, minkälainen Brasilian import versio on? Syy, miksi en Brasilian import versiota alunperin ostanut, oli niistä saadut huonot kokemukset parin Maiden kiekon muodossa. Tämä siis varoituksena niille, jotka ovat aikeissa levyn ostaa. Miettikää kahdesti! samasta keikasta on tehty 2 dvd:tä.. sinulla on huonompi. toisessa jonka omistan on mitä parhaimmat äänet ja kuvat. |
Peoplez 04.07.2006 17:38:20 | |
---|
Joo kyllähän tuo paskaa on ensinnäkin just että koko keikan saadakseen pitää ostaa 2 eri dvd:tä toisekseen laatu ei huimaa, ei mitään lisämateriaalia paria 2min haastattelua lukuunottamatta. Niin ja se tärkein eli itse keikka tuohon aikaan gunnareilla meni jo ns. paskasti. Kannattaa suosiolla etsiä niitä 80-luvun keikkoja vaikkapa netistä aivan eri bändi. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Jzci 05.07.2006 00:15:29 | |
---|
Niin ja se tärkein eli itse keikka tuohon aikaan gunnareilla meni jo ns. paskasti. Kannattaa suosiolla etsiä niitä 80-luvun keikkoja vaikkapa netistä aivan eri bändi. Todellakin. Aika timanttia menoa esim tuo Gn'R live @ Ritz '88. |
zekeode 05.07.2006 01:55:22 | |
---|
Kyllä. Anttilasta ostettu oikealla rahalla. Vaikka on Anttilasta ostettu, niin ei kyllä välttämättä tarkoita, että olisi mikään virallinen julkaisu. (Kyllä, Anttilassakin myydään bootlegeja) Lähes aina ne halpikset on kyllä ihan käsittämätöntä kuraa. Kannattaa lukea sieltä dvd-kotelon takaa minkä levy-yhtiön julkaisu on kyseessä. Menipäs saarnaksi. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert. |
meitu 05.07.2006 09:51:10 | |
---|
Juu, itsekin omistan 10€:llä anttilasta ostetun 2DVD:n, aika paska laatuhan siinä on. En tosin ole nähnyt "aitoa" versiota joten en tiedä miten suuri ero niiden välillä on. Ne jotka soittaa ne tietää. |
Joees 05.07.2006 15:41:42 | |
---|
Todellakin. Aika timanttia menoa esim tuo Gn'R live @ Ritz '88. Osuu ja uppoo. Timmiä menoa, aivan eri poppoo kuin 90-luvulla. No okei, onhan se eri poppoo kun Izzy ja Adler on bändissä. Mutta siis kuitenkin. Aivan erilaista menoa tuolla keikalla. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
JohnJ 09.08.2006 15:29:56 | |
---|
Todellakin. Aika timanttia menoa esim tuo Gn'R live @ Ritz '88. Onko tuosta olemassa ns. kunnon versiota liikkeellä? Mä oon nähny vaan semmosen mistä on kaikki kirosanat *piip*attu, ja joku neropatti on editoinut koko kuvallisen tarjonnan pilalle järjettömillä ristikuvilla ja 80-luvun musiikkivideoista tutuilla "pyörivä laatikko" yms. efekteillä. Ei tollasta jaksa kattoa. Metal meets the bone! |
rheinone 09.08.2006 16:39:17 | |
---|
Juu, itsekin omistan 10€:llä anttilasta ostetun 2DVD:n, aika paska laatuhan siinä on. En tosin ole nähnyt "aitoa" versiota joten en tiedä miten suuri ero niiden välillä on. Mulla on vissiin se isolla rahalla ostettu aito versio, koska saundeissa ei oo yhtään mitään valittamista, eikä muussakaan laadussa. Versioiden välillä täytyy olla melkoisen suuri ero, jos joku vartavasten lähtee tänne valittamaan laadusta. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Meisseli 10.08.2006 15:21:18 | |
---|
Mullaki on tää. Helvetin huono. Naiset hakee mua tanssimaan,vaan en lähde twistaamaan,koska en oo Travolta ja on niin hikiki.
www.strangefruit-band.com |