Aihe: Amputaatio ja soittotekniikan uusiminen
1 2 3 4 5
aatu24
15.07.2007 12:46:01
Tsemppiä vain ketjun aloittajalle. Kyllä käden kanssa pärjää. Itse mottasin puita pilkkoessa monta, monta vuotta sitten kaksi kertaa vasemman peukalon tyveen, siihen muhkuraan. Lähti se muhkura pois ja nyt barre sointujen soittaminen kitaralla tuottaa kovan tuskan kun se arpinahka ei veny. On vain komea vekki siinä kohti :)

Soittelen kuitenkin kitaraa vielä, mutta avoimilla soinnuilla ja enimmäkseen sooloilen. Joten ei se välttämättä käsi onnettomuus koko soittoa katkaise.
Valdemart
16.07.2007 14:54:42

Auts, onneksi olet sentään saanut sitä jonkin verran kuntoutettua! Itselläni meni joku sormistani pyörähiomakoneeseen, kun varomaton olin koulussa. Onneksi vain pää meni, enkä nykyään edes muista mikä sormi se oli. Sitten joskus pienenä leikkasin pahvilaatikkoa linkkuveitsellä ja tietysti se olikin väärin päin jolloin terä oli minua kohti ja kun leikkasin se taittui ja suoraan siihen vasemman peukalon ja etusormen väliin. Oli lähellä ettei se jänne katkennut pahasti sieltä. Nyt vasta olen kitaransoiton aloittanut ja pakko sanoa, että onneksi on käynyt hyvä tuuri parin onnettomuuden kanssa!
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Antti1
16.07.2007 16:54:22
Päh, tommoset linkkuveitsiturmat nyt on tapahtuneet joka pojalle. On mullakin liimattu vasemman käden (=mun otelautakäsi) peukalo ja etusormi kondikseen parin veistelysession päätteeksi. Josta tulikin mieleen, että oiskohan tuo etusormen keskimmäisessä nivelessä aika-ajoin esiintyvä kipu ton seurausta? Meinaanku siinä on aikamoinen kuoppa ihan luussa, vetäsin siihen sillon oikein kunnolla.

No mutta anyways, nää puusepänhommat on kyllä persiistä soittomiehillä. Jos ei mitään vakavampaa tapahdu, niin on ainakin kädet ihan täynnä pieniä viiltohaavoja ja sormien päiden iho hioutunut araksi jne. Suosittelen!
OSTAKAA CREAMWAREN SCOPE -ÄÄNIKORTTI EDULLISESTI!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)