KoskPaavo 13.07.2007 10:41:10 | |
---|
Myös saundin kanssa pitää olla tarkkana, että sitä on sopivasti. Vanhanaikaisella kierrejohdolla saa kitaraan delayta ilman mitään efektilaitetta "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
mack the knife 13.07.2007 12:22:33 | |
---|
Vanhanaikaisella kierrejohdolla saa kitaraan delayta ilman mitään efektilaitetta Mun mielestä sillä kierrejohdolla tulee hyvä flangerisoundi. Kotiurkuun sain hyvän leslien sillä tehtyä. COVS n:o 1. |
baron 13.07.2007 12:30:43 | |
---|
Vanhanaikaisella kierrejohdolla saa kitaraan delayta ilman mitään efektilaitetta Täytyykö sen johdon päällä silloin seistä? Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
isojussi 13.07.2007 13:14:24 | |
---|
Täytyykö sen johdon päällä silloin seistä? Ei - se rullataan kitaristin "Ismon" ympäri. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Ukko 13.07.2007 13:17:03 | |
---|
Mun mielestä sillä kierrejohdolla tulee hyvä flangerisoundi. Kotiurkuun sain hyvän leslien sillä tehtyä. Mä käytän sitä kierrejohtoa wah soundin luomiseen. Jatkanpa taas sienien syön..t..i..äÄÄÄÄ WOW MITÄ VÄ...RRR...E.JÄ................ |
ulipalsternak 13.07.2007 23:27:00 | |
---|
Mä käytän sitä kierrejohtoa wah soundin luomiseen. Jatkanpa taas sienien syön..t..i..äÄÄÄÄ WOW MITÄ VÄ...RRR...E.JÄ................ Sienet on hyviä. Paitsi jalkasieni. |
paice60 13.07.2007 23:46:56 (muokattu 13.07.2007 23:47:15) | |
---|
Sienet on hyviä. Paitsi jalkasieni. Kyllä kun sen hyvin käsittelee. Tai jalattelee. Vittu näitä hommia. |
Voxauttaja 14.07.2007 10:35:58 | |
---|
jazziahan minäkin olisin aina halunnut soittaa, mutta humpalla tulee maksalaatikko pöytään Ihan tätä allekirjoitusta kommentoiden vaan, että jaako maksalaatikko? Minun mielestäni humpalla saa ranskanperunoita ja jauhelihapihvejä :D
Aina muusissa.
Soittakaa se mikä se nyt on se poni ja ämmä, se on hyvä kappale! |
häläppääjä 14.07.2007 10:44:13 | |
---|
Sienet on hyviä. Paitsi jalkasieni. Ite oon ryöpänny jalat muutaman kerran päiväsä. |
Voxauttaja 14.07.2007 10:45:12 | |
---|
Aina muusissa.
Voxauttaja 14.07.2007 10:47:48 | |
---|
Ite oon ryöpänny jalat muutaman kerran päiväsä. Paras oli kun sain bimbon ex-muijan meidän vielä seurustellessa pelkäämään että hänellä on korvasieni. Vedätykseltä putosi pohja kun aloin ehdottamaan sen ryöppäämistä! Aina muusissa.
Lennu 14.07.2007 11:47:39 | |
---|
Ei pöllömpää, mutta eikö kuppasempaa Casiosoundia löytynyt tohon "tiät kyllä mikä lirutus". Mulla oli aikanaan M1 Korgissakin paremmin siihen sopiva. Ei millään pahalla. :D Hehee, ihan totta. Mulla on jopa DX7:ssa parempi. "Kuningas Aukusti määräsi koko kansan verolle pantavaksi. Eipä mennyt montaa aikaakaan, kunnes koko kansa makasi perseet pystyssä piirilevyllä ja Aukusti kolvasi heitä kaikkia sangen kuumasti liittimeen." -gasser |
poppamies 14.07.2007 11:55:26 | |
---|
Hehee, ihan totta. Mulla on jopa DX7:ssa parempi. Jopa?? DX7 on kulttivehje. Kierrettiin 80-luvulla suomea porukan kanssa missä "pianistilla" oli DX7. Erityisesti mieleen on jäänyt pinonsoittajan mieli soundi "Koto". Paljon sieltä kyllä löytyi kaiken maailman stringsejä ja kaikkea muuta mitä kuulosti lähinnä siltä kuin olisi sorakuormaa kipannut. G strings are for strippers! |
Voxauttaja 14.07.2007 13:15:23 | |
---|
DX7 taitaakin olla vielä analogivehkeitä, ja kyseinen soundihan on nimenomaan analogisynan "brassi". Aina muusissa.
Joo. Tänään ollaan hääkeikalla tilausravintolassa, jossa on useampi erillinen ravintolasali, ja siellä on toisessa salissa toiset häät. Aamulla kun menin PA:ta viemään paikalle, siinä hetken aikaa ihmeteltiin talon väen kanssa että kumpaan saliin meitin bändi nyt sitten kuuluu. No, homma selvisi sitten lopulta ja nyt on kamat siellä odottamassa illan soittorupeamaa (toivottavasti) oikeassa salissa. Ei kuulemma tähän päivään mennessä ole heidän ravintolassaan sattunut että olisi mennyt bändit ristiin; todettiin vaan että kyllä sekin varmaan vielä joku päivä tapahtuu... huomataan sitten siinä vaiheessa kun tulee väärät häävalssit. :) Onko teille jollekin joskus sattunut niin että olisitte vahingossa menneet vääriin juhliin soittamaan? Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta? |
baron 14.07.2007 15:27:09 (muokattu 14.07.2007 15:29:52) | |
---|
Joo. Tänään ollaan hääkeikalla tilausravintolassa, jossa on useampi erillinen ravintolasali, ja siellä on toisessa salissa toiset häät. Aamulla kun menin PA:ta viemään paikalle, siinä hetken aikaa ihmeteltiin talon väen kanssa että kumpaan saliin meitin bändi nyt sitten kuuluu. No, homma selvisi sitten lopulta ja nyt on kamat siellä odottamassa illan soittorupeamaa (toivottavasti) oikeassa salissa. Ei kuulemma tähän päivään mennessä ole heidän ravintolassaan sattunut että olisi mennyt bändit ristiin; todettiin vaan että kyllä sekin varmaan vielä joku päivä tapahtuu... huomataan sitten siinä vaiheessa kun tulee väärät häävalssit. :) Onko teille jollekin joskus sattunut niin että olisitte vahingossa menneet vääriin juhliin soittamaan? No ei mutta kerran juhlapaikalla oli sekä ala- että yläkerrassa häät ja kyllä me aika vähällä vaivalla sitten löydettiin meidän paikka. Keikan aikana vähän kuunneltiin yläkerran musaa ja joskus soitettiin sama piisi perään. Joskus sattui yhtä aikaakin sama piisi. Joskus satuttiin tauolle samaan aikaan kuin yläkerran bändi ja sen liideri haukkui meidät kun meillä oli boolimukit käsissä. Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
Voxauttaja 14.07.2007 15:54:20 | |
---|
No ei mutta kerran juhlapaikalla oli sekä ala- että yläkerrassa häät ja kyllä me aika vähällä vaivalla sitten löydettiin meidän paikka. Keikan aikana vähän kuunneltiin yläkerran musaa ja joskus soitettiin sama piisi perään. Joskus sattui yhtä aikaakin sama piisi. Joskus satuttiin tauolle samaan aikaan kuin yläkerran bändi ja sen liideri haukkui meidät kun meillä oli boolimukit käsissä. Itelle ei ole sattunut, mutta muistan erään kaverin kertoneen, että olivat just roudaamassa kamoja sisään kun poke tuli kysymään että oottekste sitä Kikan taustabändiä... Eräs surullisenkuuluisa ohjelmatoimisto siitä sai paskaa käteen... Aina muusissa.
Welldrum 14.07.2007 17:06:01 | |
---|
Joo. Tänään ollaan hääkeikalla tilausravintolassa, jossa on useampi erillinen ravintolasali, ja siellä on toisessa salissa toiset häät. Aamulla kun menin PA:ta viemään paikalle, siinä hetken aikaa ihmeteltiin talon väen kanssa että kumpaan saliin meitin bändi nyt sitten kuuluu. No, homma selvisi sitten lopulta ja nyt on kamat siellä odottamassa illan soittorupeamaa (toivottavasti) oikeassa salissa. Ei kuulemma tähän päivään mennessä ole heidän ravintolassaan sattunut että olisi mennyt bändit ristiin; todettiin vaan että kyllä sekin varmaan vielä joku päivä tapahtuu... huomataan sitten siinä vaiheessa kun tulee väärät häävalssit. :) Onko teille jollekin joskus sattunut niin että olisitte vahingossa menneet vääriin juhliin soittamaan? No kerran Morsian oli buukannut kaksi bändiä häihinsä. Me oltiin keretty jo päivällä viemään kamat paikalle ja kun oltiin välillä poissa niin toinenkin bändi oli tullut paikalle. Sulhanen kertoi että keikkaliksat oli maksettu niille mutta kävi sitten illan mittaan hakemassa automaatilta meillekkin rahat. Ilman viinaa ei sitten soiteta korkeintaan kuin selvinpäin !. |
baron 14.07.2007 23:57:28 | |
---|
No kerran Morsian oli buukannut kaksi bändiä häihinsä. Me oltiin keretty jo päivällä viemään kamat paikalle ja kun oltiin välillä poissa niin toinenkin bändi oli tullut paikalle. Sulhanen kertoi että keikkaliksat oli maksettu niille mutta kävi sitten illan mittaan hakemassa automaatilta meillekkin rahat. Mua oikeesti vitutttaisi, jos mä saisin rahat soittamatta pätkääkään! Mark Levine: "Avoid" notes are not "bad" notes. |
KoskPaavo 15.07.2007 03:53:38 | |
---|
Mua oikeesti vitutttaisi, jos mä saisin rahat soittamatta pätkääkään! Vastaa sitä että ejakuloisi ilman erektiota. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |