Aihe: Osaisiko joku suositella hyvää sähkökitaraa..?
1
Pekkis__
14.07.2007 11:50:42
Jep eli Oisin sähkökitaraa ostelemassa ja pyytäisin täältä apua (koska täällä on kokenutta sakkia) sähkiksen ostamisessa. Kertokaa hyvä kitara hevin soittamiseen (semmoseen Metallica ja AC/DC tyyliin) .. Kunnon hevikitaraa en osta koska ei ole rahaa. Hintaluokka olisi 300€ alaspäin.. Olen ite miettinyt ESP/LTD explorer m-50 kitaraa. Mutta suositelkaa hyvää kitaraa missä ei jää katumapäälle..!
Tatuo
15.07.2007 00:09:35
toistan itseäni ja lainaan muilta käyttäjilta Ibanez RG321 oulusta saa hintaan 295
www.yad.fi | et sillee
Bookkeeper
15.07.2007 00:39:51
Tuossa hintaluokassa Ibanez RG321 olisi minun valintani hevin soitteluun. N. 50 euroa lisää: Yamaha AES 420. Mutta _ei_ ESP LTD M-50. Kyllä...monet suuret hevimiehet soittavat ESP:n kepukoilla, mutta niillä ei ole mitään tekemistä halvempien LTD-mallien kanssa. Eikä ESP/LTD ole sen "hevimpi" kuin Ibanez tai Yamaha ;-)
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
haggi goira
15.07.2007 21:11:22
Tuossa hintaluokassa Ibanez RG321 olisi minun valintani hevin soitteluun. N. 50 euroa lisää: Yamaha AES 420. Mutta _ei_ ESP LTD M-50. Kyllä...monet suuret hevimiehet soittavat ESP:n kepukoilla, mutta niillä ei ole mitään tekemistä halvempien LTD-mallien kanssa. Eikä ESP/LTD ole sen "hevimpi" kuin Ibanez tai Yamaha ;-)

monet soittavat myös esp-ltd:n kepukoilla;)... jeps ja toi ibanez rg321 on paras kitara tuossa hintaluokassa varmaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)