Leri 22.01.2004 09:52:12 | |
---|
Oliskohan tosta olemassa mitään soundi näytteitä? |
novo 22.01.2004 10:38:20 | |
---|
no tossa vehkeessä vaikuttaa nii vitusti että onko se soitettu vahvistimen kautta, onko vehe lenkissä, vahvistimen ja kaappien ja elementtien taso vaikuttaa iha saatanasti,sitten on taas tämä niin sanottu kuulokekuuntelu missä ne saundit on ihan erilaiset ku vahvarin kautta soitettuna eli eikun testaamaan, et saa mitään irti jos kuulet jotai sämplejä... voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Leri 22.01.2004 11:13:57 | |
---|
Tarkoitus olis käyttää sitä äänityksiin, suoraan linjaan ton Fostexsin kanssa. |
Volle 22.01.2004 11:16:50 (muokattu 22.01.2004 11:20:39) | |
---|
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä. |
goose 22.01.2004 13:31:07 (muokattu 22.01.2004 13:32:51) | |
---|
Tarkoitus olis käyttää sitä äänityksiin, suoraan linjaan ton Fostexsin kanssa. Oon ite käyttäny GT-6:sta äänityksissä suoraan linjaan ja jopa keikoillakin suoraan pöytään. Kyllä siitä saa ihan siedettäviä soundeja irti ku vaan jaksaa säätää. Se tosiaan on huono asia mikä tossa tuli mainittuakin, että joutuu säätämään soundit aina uusiks jos soittaa kuulokkeilla, pöytään, äänikorttiin, skobeen. Siinä on semmonen lineout valinta mut se ei toimi mielestäni kovinkaan hyvin. Kyllä mä silti tykkään eniten analogisista peleistä ja soundeista. Ei niitä mikään digitaalivehje vielä tänäpäivänä lyö laudalta. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Kitarisoija. 22.01.2004 13:54:03 | |
---|
Mä oon kyllä selvinny aika pienellä säätämisellä aina vahvistimesta riippuen. Pöytään en oo koskaan kokeillu, mutta uskoisin että ei siinäkään kauheasti tartte säätää, tosiaan kun muistaa aina vaan sen outputin säätää oikeeks. Kyllä mullakin on aina välillä mielessä käynyt, että mitä jos myis bossin ja hommais pari irtopurkkia, mutta kyl siinä aika paljon tappiota tekis..kuitenkin noi efektimallinnukset on niin lähellä aitoja. Vahvinmallinnukset kuulostaa mun mielestä vähän "kaasumaisilta" (jos kukaan nyt ymmärtää mitä haen tolla), eli ei niin täydellisiltä.. tosin en oo kauheesti aitoja putkimarsustäkkejä päässy luukuttaa, joten tiedä sitte vaikka neki kuulostais samalta.. tulipas tekstiä.. Laulajat ottakaa ihmeessä yhteyttä! (bearfest@jippii.fi) |
PoLFus 22.01.2004 14:08:15 | |
---|
~ 7ender $tratocaster ~ |
goose 22.01.2004 14:18:05 | |
---|
http://www.musiciansfriend.com Ootko Polfus tilannu tuolta ikinä mitään? Peavey classic 50? Jos olet niin miten toimivalta systeemi vaikutti? Toimitusaika? ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Miikathebest 22.01.2004 17:05:31 (muokattu 22.01.2004 17:10:07) | |
---|
Kuuntele nettisivuiltani sampleja. Download -osiossa. Pari niistä on gt-6:lla nauhoitettu. Kaikki soitettu suoraan "pöytään". myös projektisivuiltani löytyy näytteitä. www.mikseri.net/miikasvision |
PoLFus 22.01.2004 19:44:47 | |
---|
Ootko Polfus tilannu tuolta ikinä mitään? Peavey classic 50? Jos olet niin miten toimivalta systeemi vaikutti? Toimitusaika? Ei tuolta Suomeen tilata :) ~ 7ender $tratocaster ~ |
goose 22.01.2004 20:41:07 | |
---|
Ei tuolta Suomeen tilata :) Eipä ihme kun on niin edullisia hintoja. Jää thomannkin kakkoseksi. ;) ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
skebajaba 22.01.2004 20:45:18 | |
---|
Eipä ihme kun on niin edullisia hintoja. Jää thomannkin kakkoseksi. ;) kylhän tuoltakin voi tilata suomeen, mutta ei se sit välttämättä jääkkään halvemmaksi, tulee katos ameriikan mannuilta mukaan verot ja postikuluja vähän enemmän ku thomannilta, aiheesta löytyy ihan faq kirjoitelma... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
kylhän tuoltakin voi tilata suomeen, mutta ei se sit välttämättä jääkkään halvemmaksi, tulee katos ameriikan mannuilta mukaan verot ja postikuluja vähän enemmän ku thomannilta, aiheesta löytyy ihan faq kirjoitelma... Nii ja ku ne ei toimita ku muutamaa merkkiä USA:n ulkopuolelle. Rogue, Pulse, Ram ja Axman näyttäis olevan tuolla musiciansfriendissä... "I'm a Gibson guy 'till the end" - Zakk Wylde |
skebajaba 22.01.2004 20:53:29 | |
---|
Nii ja ku ne ei toimita ku muutamaa merkkiä USA:n ulkopuolelle. Rogue, Pulse, Ram ja Axman näyttäis olevan tuolla musiciansfriendissä... ja fag teksissä on tästäkin , lainataanpas siitä.kellianjaxonin tekstiä. Ongelma 1: Myyjä ei lähetä USAn ulkopuolelle. Ratkaisu 1: www.ToShip.com – yritys, joka tarjoaa postiosoitteen Illinoisin osavaltiosta, ja lähettää paketteja sieltä eteenpäin, myös Suomeen.... elikkäs kyll ne tulee suomeenkin sieltä jos haluaa. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
goose 23.01.2004 10:15:22 | |
---|
Mä en tiiä mitä ootte mieltä, mutta mä en yleisesti oo kovin innostunu noista postimyyntifirmoista, kuten thomann ja muut. Varsinkin instrumentit on yksilöitä ja sieltähän tulee randomilla sika säkissä. Emmä kyllä kitaraa uskaltais lähteä ostamaan ennen kun olen soittanut sitä. Ja kun tunnetusti aika on rahaa niin sit ku pitäis ruveta lähettelemään takas viallista tuotetta ja käydä sähköpostikeskusteluja niin hermothan siinä vaan palais. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
skebajaba 23.01.2004 10:23:19 | |
---|
joo onhan niissä aina riskinsä... ite kyl oon taas sitä mieltä et haluan ihan kokemuksen vuoksi jossain vaiheessa tilata jenkeistä kitaran, vaikka opetuksena jos tulee paskaa...kylhän noista efektejä voi ihan hyvin tilata, käy kokeilemassa vaikka jossain tai jos on kokeillut jo, harvemmin ne varmaan rikkoontuu matkalla kun kitara.. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
goose 23.01.2004 10:33:44 (muokattu 23.01.2004 10:34:05) | |
---|
Joo efektithän on ihan asia erikseen. Niissä ei mitään kummempia eroja ole. Kuitenkin varoituksena: Kaveri tilas jenkeistä modatun ds-ykkösen ja joutui kauppasumman lisäksi lähettämään pariinkin kertaan vielä lisää rahaa perässä kun ne keksi sielä aina jotain käyttöä sille. Tyhmäähän se oli, mutta se halusi sen pedaalin hinnalla millä hyvänsä, eikä jaksanu ruveta penäämään oikeuksiaan rapakon ylitse. Hirvee stressi. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |