futhermucker 13.07.2007 13:37:28 | |
---|
Your Banzai order has shipped! It has been completed successfully, no parts are on backorder. 10.7.2007 näkyi maksu siellä päässä. Yes! Terveisiä Jebelle 8---------D NEVER FORGER http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missit+saunapuhtaina/?p=7 |
Jebe- 13.07.2007 21:58:30 | |
---|
10.7.2007 näkyi maksu siellä päässä. Yes! Terveisiä Jebelle 8---------D Kyllä sä vielä irkissä tulet joskus mulle itkemään : Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
futhermucker 13.07.2007 22:14:56 | |
---|
Kyllä sä vielä irkissä tulet joskus mulle itkemään : Ystäväämme Borat Sagdiyevia lainaten: n0t! NEVER FORGER http://www.seiska.fi/arkisto/julkkiskuvat/_a47091/missit+saunapuhtaina/?p=7 |
Katoamisella meinasin, että paketti häviää kokonaan eikä siitä ole tietoa mistä ollut menossa ja minne. Postilla kuitenkin toimii aika tarkasti nuo seurantapalvelut. Ainakin joku Suomen postin edustaja joskus taisi sanoa, ettei Suomen postilla olisi vuosiin hävinnyt paketteja jäljettömiin. Vuosia sitten edes edesmennyt ystäväni oli töissä postissa. Kaverini ennenaikainen poismeno voi olla syynä pakettejen "säilyvyyden" paranemiseen. Kaveri jouduttiin joskus työntämään ostarilta bussiin kun oli lääkepäissään lähdössä väärään suuntaan ja melkein kontaten. Oli syönyt purkillisen jotain rauhottavia.. Meni kuitenkin töihin, huh huh!! No, sitten asiaan. Tämä kaverini lajitteli postia. Hän joskus kertoi ottaneensa kiinnostavia paketteja itselleen siis varastaneensa ne, kun rahaa ei paljon kaman vetämiseltä niiden ostamiseen jäänyt. Toki tuo oli myös "hyvä tapa" tienata ylimääräistä. Eli voin luotettavasti sanoa, että vuosia sitten postilta joutui paketteja paikaan nimeltä hukka ja vieläpä melko runsaasti. Ei ollut pakettejen seurantaa tuolloin vielä, josko se olisi tehnyt homman luotettavammaksi. R.I.P Kössi
-Sami |
Insane Kane 14.07.2007 14:32:48 | |
---|
Taisimpa lipasta pikkasen liian aikaisin kun ei viikossa tulleet luukkuun asti =) Voi että mulla risoo. Ei näin! >=) |
futhermucker 20.07.2007 08:35:09 | |
---|
Kyllä sä vielä irkissä tulet joskus mulle itkemään : Ja tuli muuten eilen jokaikinen nippeli. "Se tekee siitä sen" - Matti Nykänen |
Hanok 17.09.2013 20:57:24 (muokattu 17.09.2013 20:58:10) | |
---|
Laitetaan nyt vähän tuoreempaa kokemusta banzaista, kun edellisistä on jo niin paljon aikaa ja ainakin ennen on näyttänyt olevan tuurista kiinni mitä sieltä saa ja milloin. Laitoin tilauksen sisään 5.9. Seuraavana päivänä tuli sposti-ilmoitus, että tilaus on toimitettu. Paketti saapui tänään, eli 17.9. Toimitus oli Saksan postin kautta Suomen postiin. Paketti oli noudettaessa pahaenteisesti lytyssä. Tilauksessa ei kuitenkaan ollut mitään helposti särkyvää, joten sisällä tuotteet olivat kunnossa sisällä. Paketissa oli kaikki mitä pitikin. Jos olisin tilannut esim. putkia, olisi niistä joku voinut hyvin olla rikki. Tällä kertaa ei kuitenkaan ongelmia. Tilasin Banzailta, lähinnä wahin osien edullisen hinnan vuoksi. Samalla tuli kyllä otettua esim. Elixirin kieliä, joita tosin olisi muualta saanut halvemmalla. Kaikkiaan siis ihan hyvä kokemus, mutta särkyvän tavaran tilaaminen pistäisi miettimään. Voihan tietysti olla, että sellainen pakattaisiin järeämmin. |
Sotahippi 26.09.2013 22:34:26 | |
---|
Itselläni pelkkiä positiivisia kokemuksia, joskaan ei nyt ihan tältä vuodelta. Olisinkohan kolmasti tilannut tuolta lähinnä kitaran elektroniikkaa. Mm. hieman erikoisempaa nostopotikkaa, 4PDT-kytkintä ym. mitä on vaikeampi löytää. Välillä vähän kestää raha- ja postiliikenteessä, mutta lopulta toimii. Todellisuudessa ei ole ristiriitoja. |
hannlain 30.09.2013 15:33:29 | |
---|
Mä olen tuolta useasti tilannut kitaran kieliä, etuasteputkia ja elektroniikkakomponentteja. Toimitukset ovat olleet nopeita ja kaikki kama on aina tullut ehjänä. Halvat toimituskulut ovat useimmiten pikkusälän tilausta tuonne suunnannut, mikäli ei sopivaa ole Uraltonelta löytynyt. Eräs puute nettikaupassa kuitenkin häiritsee => sieltä ei näe mitä on varastossa ja mitä ei. Esimerkiksi olen Dean Markleyn irtokielistä tilannut mielestä settiä, mutta välillä on jäänyt osa kielistä jälkitoimitukseen, kun ei ole ollut varastossa => eipä tullut tilauksessa sitten yhtään täyttä settiä uusia kieliä, kun joku paksuus puuttuu kokonaan, ja tämä selviää vasta toimitusvahvituksen jälkeen... G.A.S. works in mysterious ways. |