saturnzreturn 22.01.2004 16:55:12 | |
---|
...että olisin ehdottomasti halunnut säveltää sen itse hmm...vaikea selittää tämän otsikon tarkoitusperää, mutta esim. hendrixillä on paljon parempia biisejä kuin 1983, mutta juuri sen mä olisin itse halunnut säveltää...jos ymmärtänette mitä tarkoitan. itse olen ainakin jatkuvasti kateellinen, tässä muutama: hendrix - 1983...(a merman i should turn to be) n.e.r.d. - provider guns 'n' roses - estranged smashing pumpkins - pennies massive attack - group four weezer - no one else ei naiset käy paskalla |
Jani The Rock 22.01.2004 17:10:27 | |
---|
Misfitsin Astro zombies. Siinä on kaikki olennainen mahottoman tyylikkäässä paketissa. Rough and tough and plenty mean. |
Härski 22.01.2004 17:18:28 | |
---|
Jos joku muuten sanoo, ettei ole oikein kateellinen kenellekään, niin sillä nimimerkillä puhutaan paskaa. KAIKKI Suomalaiset ovat kateellisia. Täytyy myöntää, että Albert Järvisen I Love You Anywayn olisin halunnut säveltävän itse. Samoin SRV:n Riviera Paradisen olisin voinut säveltää, mutta ei sitä 4- vuotiaana osannut kuin syödä, paskantaa, riehua ja nukkua. |
Wk 22.01.2004 17:22:02 | |
---|
Ois kyl ollu kiva säveltää Queenin Show Must Go On tai Europen The Final Countdown. Ois ollu kiva olla Sabbathissa keksimäs niiden biisien myötä heavy metallia... Ois ois ois... Wk |
Wk 22.01.2004 17:25:40 | |
---|
...mutta ei sitä 4- vuotiaana osannut kuin syödä, paskantaa, riehua ja nukkua. Ja siitä lähtienkö sulla on noussu kusi päähän? ( sori, oli iha pakko ku huomasin tärkeän faktan puuttumisen, ota tosissas :D) Wk |
Exhausted 22.01.2004 17:30:02 | |
---|
Faith no More - Digging the Grave |
Jaristoteles 22.01.2004 17:33:33 | |
---|
Kumikameli, Tuokaa minulle Hectorin pää Naama ei mahdu päähän! |
lxi 22.01.2004 17:40:40 | |
---|
Jessus, niitä on ihan karmeasti. Mutta eihän se kateutta ole, hyvänen aika. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Eemil 22.01.2004 17:51:09 | |
---|
Mä oon monta kertaa miettiny tämmöstä. Tai sillä tapaa, että olisin tuonut kyseisen biisin markkinoille ennen kuin se oikeasti oli tehty. Sitten seuraisin mitä reaktioita biisin tulevassa oikeassa säveltäjässä olisi huomattavissa. Tunnistaisiko omakseen, vaikkei vielä ole edes tehnyt sitä? Pelkään myös, ettei niistä tulisi kuitenkaan saman kuuloisia kuin mitä ne nyt on, jos mä tekisin ne. Eikä se silloin ole enää sama biisi. En siis uskaltaisi "varastaa" tällä tapaa mitään biisiä. Muuten: Gannareitten November rain Queenin Show must go on Europen Girl from Lebanon John Norumin Back on the streets ja Let me love you Type O negativen Love you to death Sinergyn Razorblade salvation Ozzyn Shot from the dark Symphony X:n Of sins and shadows Yngwie Malmsteenin Queen in love ja You don't remember, I'll never forget Dissectionin Thorns of crimson death Tiamatin Gaia Onhan noita vaikka kuinka, muttei kukaan jaksa lukea. Torilla Ibanez S570wnsol 800! Tukekaa köyhää muusikkoa. |
Mättöpiiska 22.01.2004 17:57:33 | |
---|
Absoluuttisen Nollapisteen Irene Kaktus. Sosiaalisuus rajoittaa elämää. |
saturnzreturn 22.01.2004 18:01:17 | |
---|
Jessus, niitä on ihan karmeasti. Mutta eihän se ole, hyvänen aika. vale ei naiset käy paskalla |
saturnzreturn 22.01.2004 18:02:20 | |
---|
Faith no More - Digging the Grave täysin totta! mutta jos joutuis valkkaan ton ja evidenssin väliltä niin joutuis ottaan jälkkimäisen... ei naiset käy paskalla |
Dee 22.01.2004 18:11:56 | |
---|
Noh, Jamesin puolesta oisin voinut säveltää Nothing else mattersin. =) "Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp |
leka 22.01.2004 18:21:12 | |
---|
Minä olisin voinut säveltää Smoke on the Waterin riffin... olisi niin leuhkaa sanoa säveltäneensä sen yleistäminen on aina väärin |
Dunga 22.01.2004 18:29:11 | |
---|
Jostai syystä tuli mieleen The Clashin Brand new cadillac, joten vastaan sen. "...käytsä mulle. mä pogoon sut ojaan vitu hippi." [Lennu] |
BaariMikko 22.01.2004 19:03:29 | |
---|
Minä olisin voinut säveltää Smoke on the Waterin riffin... olisi niin leuhkaa sanoa säveltäneensä sen Ja sitten voisit kierrellä musakaupoissa väijymässä aloittelevia kitarantestaajia Teosto-lomake kourassa. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
mie 22.01.2004 19:07:40 | |
---|
...että olisin ehdottomasti halunnut säveltää sen itse hmm...vaikea selittää tämän otsikon tarkoitusperää, mutta esim. hendrixillä on paljon parempia biisejä kuin 1983, mutta juuri sen mä olisin itse halunnut säveltää...jos ymmärtänette mitä tarkoitan. itse olen ainakin jatkuvasti kateellinen, tässä muutama: hendrix - 1983...(a merman i should turn to be) n.e.r.d. - provider guns 'n' roses - estranged smashing pumpkins - pennies massive attack - group four weezer - no one else Estrangedista samaa mieltä Virhe! Turha tai liian huono kirjoitus! |
Solex 22.01.2004 19:15:57 | |
---|
Ehdottomasti Gheorghe Zamfir - Lonely Shepherd Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
Härski 22.01.2004 19:21:36 | |
---|
Ja siitä lähtienkö sulla on noussu kusi päähän? ( sori, oli iha pakko ku huomasin tärkeän faktan puuttumisen, ota tosissas :D) Göhöhöö! |
Metallica - One Metallica - Master of Puppets Opeth - Deliverance (plus monia muita) Faith No More - Digging the grave (taisi tullakin jo kerran..) + Ym. ym. Mahdotonta noita on kaikkia listata. "It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton |