JuSu 13.07.2007 21:39:59 | |
---|
Tervehdys! Liittyen tuohon straton teettämiseen.. Onko olemassa stratotallaa ylitse muiden? Eli sellainen kahden ruuvin varassa keikkuvaa mallia oleva talla, kuten esim. Fenderin American Standardissa oli. Googlaamalla ja haulla löytyi monenlaista, Schalleria, Gotohia, Fenderiä.. Eriyisen pitkälle vietyjä versioita näyttivät olevan Hipshot ja Accu-Trem. Tarkoituksena on lai(ta)ttaa kitaraan lukkovirittimet ja niiden kaveriksi laadukas ja toimiva talla, jotta kohtuullinen kampeaminenkin onnistuu vireen katoamatta. Luonnollisesti myös kunnollinen satula kuuluu asiaan. Floikkaa tai johdannaisia en kitaraan halua, joten älkääpä ehdotelko. =) Kiitos ja kumarrus, JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Boge 13.07.2007 21:44:20 | |
---|
Wilkinsonin talloja olen joskus kuullut kehuttavan, omakohtaisia kokemuksia ei löydy, mutta noin niinku yks vaihtoehto lisää listaan. Team Shocker! |
Bookkeeper 13.07.2007 21:47:45 | |
---|
Wilkinson VS-100 on vallan mainio. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Joees 13.07.2007 21:51:17 | |
---|
Wilkinsonin VSV on pätevä peli, vaan ei taida istua tuohon sun kahden ruuvin ideaan. :-/ Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
JuSu 13.07.2007 21:55:34 | |
---|
Wilkinsonin VSV on pätevä peli, vaan ei taida istua tuohon sun kahden ruuvin ideaan. :-/ Toki saa olla muunkinlainen kiinnitys, kunhan toimii hyvin. Jotenkin (ehkä virheellisesti?) kuvittelin, että tuollaisella 2-point -tremololla pääsisi vakaimpaan tulokseen. JuSu "Lukemattomista internetin keskustelupalstoista ja verkkopäiväkirjoista voidaan aukottomasti päätellä, että melkoinen osa ihmisistä on, psykologian termistöä lainatakseni, niin saatanan tyhmää sakkia." |
Dr. Muff 13.07.2007 21:57:33 | |
---|
Noi on kovassa huudossa: http://www.callahamguitars.com/ Mulla on toisessa tollanen mallia vintits. Kunnon bloki, matalat upotukset kielen pallopäille, paremmin lovetut tallapalat, lonksumaton kampi jne. Noh, sivulla olevista kuvista selviää noi featured. Maksoi kaikkineen karvoineen alle 130€. Eli saippuan kanssa samoissa hinnoissa. |
Toki saa olla muunkinlainen kiinnitys, kunhan toimii hyvin. Jotenkin (ehkä virheellisesti?) kuvittelin, että tuollaisella 2-point -tremololla pääsisi vakaimpaan tulokseen. JuSu Mun kokemukset tuosta tallasta rajoittuvat vain Ruokankaan malleihin, joissa se on pelittänyt kyllä erittäin hyvin. Ja oletettavasti tämä on tulossa tilaustyö stratoon niin miksipä se ei sitten moisessakin pelaisi :-) Ainakin tuosta eräästä ketjusta päätellen... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
jukpel 13.07.2007 22:02:24 | |
---|
Wilkinson toimii. Kun on saavuttanut osapuilleen kolmenkymmenenviiden vuoden iän, musiikille tapahtuu aina jotain kaameaa. Steve Race |
joukov 13.07.2007 22:07:58 | |
---|
SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
Juniper 13.07.2007 22:22:40 (muokattu 13.07.2007 22:26:12) | |
---|
Wilkinsonin vs-100 on todella hyvä. Omasa stratossa on moinen(Gotohin tekemä) ja ei siinä ole minkäänlaista moitittavaa. Tallapalat ja ankkuriruuvit on lukitavia, eli siinä ei helise mikään osa. Tallapalojen muotoilukin on erinomainen, ei raavi kättä ja muutenkin omaa hyvän ergonomian. Nyt on pari vuota kammettu ja veivattu ja minkäänlaista kulumaa ei ole havaittavissa eli materiaalit on hyvät. Niin ja stratossani on satulana graphtech ja viritiminä schallerin m6-lukittavat. Näillä vire sitten pysyy teki mitä vaan kammella. |