Aihe: Kitaramikit
1
inkinri1
13.07.2007 19:38:53
Mikähän mahtaisi olla sopiva mikkiviritys rautalankaiselle musiikille. Minulla on Japsi 82' Squier Strato, joka on tod. hyvä, mutta mikkejä on muokattu joskus ja nyt saundit ylä-äänillä ovat aivan liian kireät ja häipyvät, kuin harpulla soittaisi. Mahtasko olla tietoo?
Dr. Muff
13.07.2007 20:07:40
Mikähän mahtaisi olla sopiva mikkiviritys rautalankaiselle musiikille. Minulla on Japsi 82' Squier Strato, joka on tod. hyvä, mutta mikkejä on muokattu joskus ja nyt saundit ylä-äänillä ovat aivan liian kireät ja häipyvät, kuin harpulla soittaisi. Mahtasko olla tietoo?

Kieli on etäisellä tavalla tuttua, mutta minä en käsitä mitä tarkoitat. Jos sulla on alkup mikit siinä skujussa ni ota pois ja myy mulle.
Dr. Muff
13.07.2007 21:11:52
No, eihän ne enää alkuperäiset ole. Asiaa tuntematta, minkälaiset mikit pehmeämpään saundiin?

Kannattaa lähteä rajaamaan vaikka sen perusteella paljonko haluat käytää rahaa. 100, 200,300€. Halvalla saa hyvää kunhan tietää mistä etsiä.

Oikeastaan ihan enste kannattais tarkemmin selvittää mikä kitaraa vaivaa. Onko väärän arvoista potikkaa, mikä tonekonkka, muita ihmevirityksiä. Ehkä pelkkä hienosäätö auttaisi, koska eikö rautalankaa yleensä veivata aika tavallisilla stratomikeillä. Läski haetaan kompuralla, nauhakaiulla, vahvarilla, paksuilla kielillä tai pitkillä piuhoilla. Tämä siis sillä varauksella että en tiedä rautalangan soittamisesta tuon taivaallista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)