Aihe: Pantera
1 2 3 4 567 68 69 70 71131 132 133 134 135
Räkkipeli
02.07.2007 15:39:19
Kaikki, mutta ainakin Vulgar Display Of Power, Far Beyond Driven ja The Great Southern Trendkill.

Kyllä Reinventing The Steel on pakkohankinta myös tuohon. Eli kaikki. =)
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Mohla
02.07.2007 16:16:37

Ittelle Pantera on jäänyt pimentoon pikkasen, mutta nyt hankin ton cowboys from hell levyn. Tää on kyllä aivan loistavaa bile/moshaus musaa. Mitä muita klassikko levyjä panteralla on ku cowboys from hell mikä kannattais ostaa?

Joo, kyllä ne kaikki on klassikoita. Varmaan Cowboysin jälkeen on aika luonnollista lähteä kronologisessa järjestyksessä levyjä hankkimaan, eli Vulgar Display of Power on seuraava kannattava hankinta.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty

Housut.
samuxul
02.07.2007 22:59:50

http://a344.ac-images.myspacecdn.com/00735/34/31/735251343_l.jpg
Legion of the Damnedin logo on samaa fonttia kuin Panteran. Liekö sitten tribuutti bändiä kohtaan.
Ghouls attack the church Crush the holy priest
KurtCobain
04.07.2007 16:37:16
Noni nyt kävin kirjastossa ja hyllyssä oli Pantean liva levy nimeltä offical live, ja sit lainasin myös sellasen levyn minkä kannessa on isolla pantera ja sit jotai liekkejä ja alasti oleva mies :D
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Kukkis 77
04.07.2007 16:41:04

Noni nyt kävin kirjastossa ja hyllyssä oli Pantean liva levy nimeltä offical live, ja sit lainasin myös sellasen levyn minkä kannessa on isolla pantera ja sit jotai liekkejä ja alasti oleva mies :D

Elikkä Reinventing The Steel. Perkeleen kova kiekko.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
KurtCobain
04.07.2007 16:57:57
Elikkä Reinventing The Steel. Perkeleen kova kiekko.

Juu toi se muute olikin. En oo vie ehtiny kuunteleen kun lainasin joku 8 levyä :D
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Scrobble
12.07.2007 22:18:35
panteralla on mahtavat riffit ja Phil on mahtava vokalisti. Lempibiisini on tällä hetkellä Fucking Hostile
master of puppets
13.07.2007 15:37:14
panteralla on mahtavat riffit ja Phil on mahtava vokalisti. Lempibiisini on tällä hetkellä Fucking Hostile

Mulla lempiriffit löytyy mouth of warista. Tiedä sitten miksi, mutta niihin olen tykästynyt.
MaD PiAnIsT
13.07.2007 17:10:48

Mulla lempiriffit löytyy mouth of warista. Tiedä sitten miksi, mutta niihin olen tykästynyt.

Mouth of war? Woott?!
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Guitaristi
13.07.2007 17:57:41

The Art of Shreddingissä on ihan tajuttoman kovaa riffittelyä myös. Mielestäni ehkä Dimebagin parhaat rihvit löytyy tuosta biisistä.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Milkop
13.07.2007 20:33:14 (muokattu 13.07.2007 20:35:56)

Mulla lempiriffit löytyy mouth of warista.

Taitaa olla lataamasi mp3:n tägissä jotain källiä, kappaleen nimi on Mouth For War (tähän myhiö). Itseäni on aina miellyttänyt This Loven groovaava riffi sekä Regular Peoplen alkurihvi. Tosin jokaisessa Panteran biisissä on niin jumalaisia riffejä ettei kukaan ole pystynyt yhtä suurta määrää yhtä laadukkaita ja svengaavia kitaraosuuksia tekemään, ei ennen eikä jälkeen. Dimebag on itselleni aina ollut se tärkein ja paras riffittelijä joka sai raskaatkin osuudet hengittämään ilmavasti. Taito joka moneltä mättäjältä tuntuu nykyisin puuttuvan.

jostain kun vielä löytyisi TGST niin olisin onnellinen.

http://www.cdon.com/main.phtml?prod … 00&navroot=905&page=product

Siinähän se, eikä ainakaan hinta pitäisi olla esteenä.
kitarisaristi
14.07.2007 13:59:45

kattelin tossa justiinsä vulgar videosin... 2 lättyähän siinä oli ja matskua miltei 4-5 tuntia muistaakseni?... jokatapauksessa kuuluu pakkohankintoihin myös _KAIKKIEN_ levyjen ohella winkwink.
This fucking drug use is like a insulin that diabetic needs to survive
PoeR
15.07.2007 12:40:29

Walk lyö päähän ainakun sen kuuntelee se on niin tajuttoman hyvä biisi.

Mut paras lätty täl hetkel mielestäni on The Great Southern Trendkill , se on nii helvetin kova
Life pretty much sucks
Eddie
15.07.2007 12:48:50

The Art of Shreddingissä on ihan tajuttoman kovaa riffittelyä myös. Mielestäni ehkä Dimebagin parhaat rihvit löytyy tuosta biisistä.

Mun mielestä muuten vähän tylsä biisi, mutta se riffi alkaen 0.20 pistä kuolan valumaan suupielistä. Ja se vibrakampikikka 0.18 paikkeilla, tyylikästä...
Ostetaan soittotaito.
peoplessi
16.07.2007 01:32:38
Cowboys From Hell on itselle SE levy, uutta ja vanhaa Panteraa sekaisin, todella makea soppa. Message in Blood, Medicine Man, The Sleep, Art of Shredding, Cemetary Gates... kaikki biisit levyltä vaan potkivat 10:llä.
jigsore
18.07.2007 13:29:51

Tuohon vielä lisäksi bootlegit yms. Panteralta on liikkeellä meinaan kohtuu monta keikkataltiointia. Myös CFH:n demo on mukava... siinä on 3 biisissä eri lyriikat ja muutamia kohtia soitettu kovasti eri tavalla.

Se intro on aika mahtipontinen :)
Hauska on myös Metal Gods (1989) -nimellä kulkeva bootti, jonka ekalla levyllä Dimebag jammailee Kerry Kingin kanssa Panteraa, Slayeriä, Judas Priestiä ja vähän kasari-Sabbathia. Tokalla levyllä sitten soittelevat koko bändin voimin Slayeriä ja Power Metal/Cowboys -Pantskua. Muistaakseni youtubesta löytyi videotakin kyseisistä sessioista.
Ebb: 01 02 03
Torniojaws
18.07.2007 13:45:09 (muokattu 18.07.2007 13:47:46)

Joo, kyllä ne kaikki on klassikoita.

Ai ne 80-luvun glamrock-levytkin? :) No, oli Power Metalilla muutama tulevaa ennakoiva näpsäkkä biisi, mutta kyllä suurin osa biiseistä Panteran neljällä ensimmäisellä levyllä olivat sitä pahinta 80-lukua.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Räkkipeli
18.07.2007 14:15:04
Ai ne 80-luvun glamrock-levytkin? :) No, oli Power Metalilla muutama tulevaa ennakoiva näpsäkkä biisi, mutta kyllä suurin osa biiseistä Panteran neljällä ensimmäisellä levyllä olivat sitä pahinta 80-lukua.

No on sielki jotain siistejä juttuja. Ja etenkin Dimen kitaratyöskentely on helvetin hyvää jo sillon.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
iiwöl
24.07.2007 11:22:15
Far Beyond Driven on kyllä niin palleille potkivaa tavaraa että oksat pois!

3 Vulgar Videos From Hell:in sekoilut on kyllä niin parhautta että ei helv.. :D
if I was God you'd sell your soul to.. THE GREAT SOUTHERN TRENDKILL!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)