Aihe: Liian synkkää..
1
pianistityttö
21.01.2004 17:07:31
Miksi kaikkien sanoitusten täytyy olla nykyään synkkiä ja psykoottisia?
"Olen onnellisin tuntemani ihminen" -Arthur Rubinstein-
Danny s
21.01.2004 17:49:41 (muokattu 21.01.2004 17:50:23)
Siksi että Suomella menee nykyään huonosti, ja erityisesti nuoriso on oppinut mitä tarkoittaa että elämä on vaikeaa..

Käsittääkseni siis synkkien sanoitusten suuri määrä johtuu Nykynuorison äärimmäisen hankalasta elämästä..siis ettei fööni toimi tai että autonkuljettaja nukkui pommiin.

Niin, ja kyllä olen nuori, mutta kenties omaan edes hiukan suhteellisuudentajua..
Vanalkar
21.01.2004 22:38:00
Miksi kaikkien sanoitusten täytyy olla nykyään synkkiä ja psykoottisia?

Onko ne? Ei mielestäni.
Ormurin Langi
pianistityttö
22.01.2004 19:11:41
Onko ne? Ei mielestäni.

Lueppas noi keppimies89:n sanat.
Vanalkar
22.01.2004 20:21:29
Lueppas noi keppimies89:n sanat.

Ahas. Luulin että tarkoitit lyriikkaa noin niinkuin yleisesti ottaen.

Minä en itse kiinnitä huomiota miten "synkät" jotkut lyriikat ovat. Kaipa sitä on tottunut jo lukemaan/kuuntelemaan kaikenlaista. Jos tekstissä mässäillään esim. väkivallalla, niin se menee sitten sinne huumori-osastoon, ei niitä voi niin tosissaan ottaa vaikka yrittäisikin.
Ormurin Langi
Keppis
23.01.2004 11:23:56

Minusta tuossa on vaan helmi juttu, että voi kirjoittaa sanoja jotka ikäänkuin "mielenterapiaa"..

Mää kirjottelen vitutuksen tunteitani paperille joskus ihan melkein niinkun terapia mielessä. Eikä läheskään kaikista tuu bändillemme sanotuksia. Jotkut sanotukset teen sellasiks että niiden tulkinta on ikään kuin paineiden purkamista.
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä.
pianistityttö
23.01.2004 20:15:24
miksi tuo vaivaa sinua ? :o
Minusta tuossa on vaan helmi juttu, että voi kirjoittaa sanoja jotka ikäänkuin "mielenterapiaa".. minä en taas jaksa hirveesti kuunnella ylipirteitä tekstejä, mutta niin se vaan menee, että toisille äiti ja toisille mummo..summa summarum taij jotain =)

Hei jes... sain noi äitimummo-sanat ylös. Nyt teen siitä biisin. Varsinki toi summa summarum oli ihan huippu..Kiitos! :) "mielenterapiaa"? Täytyykin tästä mennä kirjottelee lyriikoita, semmosia itsemurhaviestien tapasia. Oisko ne hyviä? Mä tuun tänne sit esittelee mun tuotokseni...
Unworthy Knight
23.01.2004 22:26:37
Täytyykin tästä mennä kirjottelee lyriikoita, semmosia itsemurhaviestien tapasia. Oisko ne hyviä? Mä tuun tänne sit esittelee mun tuotokseni...

Jokanen tallaa tavallaan. Toinen näkee sateenkaaria toinen myrsky pilviä.

Itse kirjoitan masentavia tai agressiivisia tekstejä, koska puran vihani mieluummin paperille kuin taverin turpaan, Koska synkistelen enemmin koneen ääressä kun köysi kaulassa.

Ilojani en tuhlaa paperille, ne säästän huteraan mieleen, joka kuultaa ne vuosien kulkiessa ohi.
Osa haihtuu ikuisuuteen, mutta ne jotka jäävät mieleen korvaavat hävikin.
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)