Aihe: Asioita mitä VAIN rumpali tietää?
1 2 3 4
Cranzer
21.01.2004 16:14:41 (muokattu 21.01.2004 16:15:33)

Joo-o, jotenkin suurimmasta osasta tän threadin kirjotuksista tulee mieleen STOMP! :) Oli muuten aika herkullinen keikka vuos sitten Helsingissä, naputusta kaikkeen makuun :P Eli menkää siihen pyrkimään jos naputtelu innostaa, kyl ne vielä ottaa jäseniä.. eiku hetkonen, taidankin mennä itse! :D

Joo mä olin sillä keikalla kanssa, on pojat unelma-ammatti jollekkin joka tykkää soittaa vähän erikoisempaa perkussiomusaa. Se oli sitten niin mahtava keikka, että kun tulin sieltä pois, oli itekkin pakko naputella kaikkea mistä vaan ääni lähti ;D
Ei muuta ku ei anneta periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun!!!
Lanki
21.01.2004 20:34:13
Joo mä olin sillä keikalla kanssa, on pojat unelma-ammatti jollekkin joka tykkää soittaa vähän erikoisempaa perkussiomusaa. Se oli sitten niin mahtava keikka, että kun tulin sieltä pois, oli itekkin pakko naputella kaikkea mistä vaan ääni lähti ;D

Jep, ja samoiten koko keikan ajan huomasin itseni naputtelevan kaikkea, mikä eteen sattu.. mukaanluettuna vieressä istuvan tuntemattoman keski-ikäisen naisen käsivartta :D
Wecklin takatukka on tavoiteltava asia.
Kimmo G.
22.01.2004 01:43:21

Meikkis on ruukannut välillä kalisutella hampailla komppia... toisen suupielen hampaita hiljaa yhteen basarina ja sitten toisen puolen kovempaa virvelinä. Myös soittaessa joskus pidän tempoa tai "lasken" kalisuttamalla hampaita. Liekö siitä johtuis et on niin harva tuo purukalusto... =)
lateq
22.01.2004 08:56:58
Meikkis on ruukannut välillä kalisutella hampailla komppia... toisen suupielen hampaita hiljaa yhteen basarina ja sitten toisen puolen kovempaa virvelinä.

Sama vika. Siitä on tullut ihan tapa. Varmaan ihan älyttömän tyhmän näköstä :D
Laavassa on ikävä saatanaa.
-Maza-
22.01.2004 18:27:58
Suulla saa tehtyä myös muita mukavia ääniä. Ja sitten poskiin naputtelu (suu auki) on aika kivan kuulosta kun sitä taajuutta voi muutella, siinä on tomeja vaikka muille jakaa.
ltg
22.01.2004 19:24:43
Ja sit koirista lähtee mahtavan kumisevat soundit... olin joululomalla tädin luona käymässä ja se katteli silmät suurina kun mä läpyttelin sen porokoiria. Mitä alempaa mahaan taputtaa ni sitä kumeempi ja matalampi soundi. Ja koiratkin tykkää, meidän piski on ainakin ihan hangon keksinä kun mä taputan sitä!

Sama homma. Usein tulee myös käveltyä jonkun biisin tahdissa. Huonompi homma minulle, kun progea tykkään kuunnella. Voi meinaan olla aika hupaisan näköistä.
Muistanet vanhan viidakon sananlaskun: ”Älä herätä nukkuvaa leipää.”
Blitz
22.01.2004 20:29:16
Sama homma. Usein tulee myös käveltyä jonkun biisin tahdissa. Huonompi homma minulle, kun progea tykkään kuunnella. Voi meinaan olla aika hupaisan näköistä.

Panteran tahtiin on mukava kävellä. Samalla siinä tahtoisi potkaista jokaista vastaantulijaa. :)
TAMA - The best reason not to play Pearl drums.
Kimmo G.
22.01.2004 22:48:15

Usein tulee myös käveltyä jonkun biisin tahdissa. Huonompi homma minulle, kun progea tykkään kuunnella.

Jep kuulostaa tutulta! Sitä sitten nykii eteenpäin jotain 17/16 -osia ja ympärillä ihmiset ei voi käsittää miten siistii se on! =)
Mikko A
23.01.2004 00:01:11
Suulla saa tehtyä myös muita mukavia ääniä. Ja sitten poskiin naputtelu (suu auki) on aika kivan kuulosta kun sitä taajuutta voi muutella, siinä on tomeja vaikka muille jakaa.

Eikös tässä vasta ollu uutisissa juttua jostain kiinalaisesta tai japanilaisesta äijästä, joka harrastaa tota poskirumpalointia vähän laajemmassakin mittakaavassa. Soitti niillä vieläpä melodiaa :)
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Mimi
23.01.2004 20:31:03
Meikkis on ruukannut välillä kalisutella hampailla komppia...
Perhana, en ole edes rumpali ja teen tota... Kun kuuntelen radioo ni naputtelen hampailla jotain komppia tai jos jossain ostoskeskuksissa soi musiikki taustalla ni taas alkaa kalisemaan...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
helma29
24.01.2004 11:16:44

Tässähän itsekin innostuu, olen tässä laitellut moneen asiaan kirjoituksia...

Mutta noh...

Silloin kun Metallica Justice ilmestyi, laitoin merkille, että paljasta jalkaa, märälle pesuhuoneen lattialle läpsyteltäessä soundi oli hyvinkin samanlainen, kuin levyllä.

Tjaa....
Tappi
27.01.2004 09:29:59

Asia jonka kaikki muut ymmärtävät paitsi rumpalit: Vittu että se jatkuva naputus on sitten ärsyttävää.

Heh, legendaarista! >8)

Ainahan kaikki valittaa tosta napsuttelusta ja jalkojen heiluttelusta, mutta ei siihen ite sillai kiinnitä huomiota.

Koulussa: Hiirimatto = basari ja näppis = virveli. Joskus syntynyt pieniä noloja tilanteita kun on oikein innostunut ja ruvennut imitoimaan krässiä ja tsainaa suulla.

ps. Pieni blasti sohvanreunaan kesken leffaillan piristää kummasti.
It wasn´t me! It was the other guy....
Rokki Rumpali
27.01.2004 19:28:15
Kerran unohtu kengät jalkaan kun astelin luokkaan, no enhän mä mitään huomannut kun lattia rämisi niin perkeleesti, no ei opettaja siihen niin pahasti suhtautunut kun itsekin on rumpumiehiä=) Oli vaan vähän nolo tilanne

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
anttitk
27.01.2004 20:32:25
hmm. otsikko on: "asioita joita vain rumpali tietää". En ymmärrä äkkiseltään mitä kenkien jalkaan jättäminen tähän liittyy. Jos et sitä itse edes huomannut. Tuskin rumpumiehiä oleva opettaja antaa sinun kusta lattialle koska sinäkin olet rumpali?

No eii..antaa olla. En jaksanu lukee kaikkia replyjä, mutta hissin lattia kengän kanssa napsuu hjuvin. Sekä myös auton etupenkin lattia, kunhan kohdan hakee.
Kai tää ihan suullisesti voidaan sopia.... ?
Rokki Rumpali
27.01.2004 21:30:38
No muodostin ton homman vähän huonosti sanoiks..siis kengät jäi jalkaan ja istahdin paikalleni ja rupesin hakkaamaan heti ensimmäiseks lattiaa...

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)