Aihe: roland spd-s vai SPD-20?
1
Fury
18.01.2004 18:32:33
eli sähkörumpu padia olen ostamassa mutta en tiedä kumman ostan.. olen messuilla kokeillut soittaa tommosta spd-s:ää ja todella hyvältä ja laadukkaalta tuntui. moni on myös kehunut spd-20 padia. en ole ikinä soittanut tommosella spd-20:lä niin kertokaas kumpi kannattaa ostaa? tuo tulisi lähinnä konemusiikin tekemiseen ja välillä akustisten rumpujen seuraksi. löytyykö tuosta spd-s:tä kaiku efektiä?
mr_b
18.01.2004 18:57:45

Jos kyse ei ole rahasta niin kyllä minä tuon spd-s:n ottaisin. Tuo sämplaustoiminto tekee siitä aika rajattoman työkalun. Toisaalta sen laajennettavuus (lisäpädejä yms.) ei tainnut olla kauhean hyvä.

http://www.mikedolbear.co.uk/story.asp?StoryID=536

Itselläni on spd-11 (vanha versio spd-20:stä) ja on itseasiassa jäänyt vähän vähälle käytölle setissä, lähinnä pa-ongelmien takia. Pikku pa:sta osoittautui yllättävän vaikeaksi saada säätöjä siten, että rummut ja pädi olisivat kaikille soittajille järkevässä tasapainossa. Ja samat ongelmat vähän vainosivat keikoilla. Mutta tein siitä kätevän minisetin à la Don Johnson Big Band...
And that's the way it is. Even when we're pissed.
Fury
18.01.2004 21:38:40
siis häh... tarkotitko että jos on rahaa niin osta spd-s? ku thomannilla toi spd-20 maksaa 698€ ja spd-s maksaa 615€. eli spd-s on halvempi. mutta tuskin thomannilta ostan... joo toi sämpläystoiminto mua eniten tossa ässäsä kiinnostaaki.
mr_b
19.01.2004 12:30:08

Ai, ne menevät niinpäin ne hinnat. :-) Jotenkin odotin toista, kun SPD-s on uudempi... No, loppupeleissä omien sämplejen käyttö on selvä bonus, joten SPD-S vaan kehiin.
And that's the way it is. Even when we're pissed.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)