voltasparta 02.01.2004 19:01:31 | |
---|
ja nää kaikki matrix-effektit.- heh.. amerikassa on vähän tapana tehdä kaikesta niin vidun nopeeta... mua ei olis haitannu vaikka olis kamera ollu frusciantessa koko keikan ajan.. Miraculous you call it babe
You ain't seen nothing yet
They've got Pepsi in the Andes
McDonalds in Tibet
Yosemite's been turned into
A golf course for the Japs
The Dead Sea is alive with rap |
disarm 03.01.2004 22:50:25 | |
---|
Mun levysoittimessani Fortune faded on pyörinyt enemmän kun mikään rhcp-biisi sitten bloodsugarsexmagickin. Eskimo on myös hieno. En ole vielä kuullut bunker hilliä, mut noiden kahden biisin perusteella bändi on menossa hyvään suuntaan. |
Meisseli 07.01.2004 08:13:53 | |
---|
Se Universally speaking on kanssa todella hieno can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin |
jussiohman 07.01.2004 09:44:21 | |
---|
Fortune Faded on kyllä hyvä biisi. Millon se uusi levy tulee? "Tapelkaa pojat, saatte tupakkia" |
Banaani 07.01.2004 18:18:59 | |
---|
Ihan kohtalainen, mutta ei tosin mikään erikoinenkaan. Elä syö keltaista lunta. |
Pitsa 07.01.2004 23:36:20 | |
---|
Minusta tuo Fortune Faded oli hieman vaisuhko. Jotenkin kokoajan odotti että sieltä tulee jotain erikoista, mutta jotenkin hataralta se tuntui. Odotan kuitenkin innolla uutta levyä Ei me tämmösiä |
Mimi 08.01.2004 09:24:15 | |
---|
Onhan se hyvä biisi.. Minä tykkään, ja se musiikkivideokin on hieno, toissapäivänä avsin epähuomiossa telkan ja sieltä tuli mtv:ltä joku videon teko dokkari siitä fortunesta... Oli pakko jatkaa valvomista vaikka väsytti niin meen peevelisti.. "Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..."
NOMEN EST OMEN |
VÄKIPÄÄ 22.01.2004 04:09:27 | |
---|
Ette ole tosissanne? RHCP:n uusin "vetäisy" on pahinta paskaa vähään aikaan radiossa! Kuuntelin ensin että se on joku suomalainen uusi "kyky" kun on noin lapsellisen kitaramelodian biisiinsä ympännyt. Suu loksahti auki kun tajusin kyseessä olevan RHCP:n! Vituttaa vieläkin ko. bändin paha alemmuustila. One Hot Minuten jälkeen ei ole tullut mitään hyvää ulos. Elämäni ensimmäinen CD levy vonka ostin oli muuten Blood Sugar Sex Magig. Ei mitään samaa. 7kielinen Jackson vaihdossa, katso tori!!!! |
HaloOfFlies 22.01.2004 14:20:20 | |
---|
Kyllä Fortune Faded on parasta mitä RHCP:ltä on tullut sitten Californicationin. By The Way oli minunkin mielestäni surkea. Ihmetyttää vieläkin, miksi ne tekivät BTW:sta niin huonon. "Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty |
FrankComa 22.01.2004 14:58:56 | |
---|
Kyllä peppersin pojille pieni loma tekisi terää....että voitas miettii uusia ideoita ja parempia biisejä.... Die Eier Von Satan! |
Brian May jr. 22.01.2004 16:02:17 | |
---|
Tuli eilen musavideo Mtv:ltä, iha ok biisi. Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Joo se kitaramelodia on minustakin aivan suolesta, ei sikäli että minä olisin mikään haukkumaan ko. bändiä. Ja vielä kun se tulee niin saatanan monta kertaa siinä biisissä. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Beelsebub 23.01.2004 02:22:14 (muokattu 23.01.2004 02:24:37) | |
---|
Aika paskahan tuo Fortune Faded on ainakin näin parin kuuntelukerran jälkeen. Onko tuossa joku muka muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan edellisiin tuotoksiin verrattuna? Edit: Arvosteluuni vaikutti kovasti tuo ketjun ensimmäisen viestin hehkutus joka oli kyllä samaa paskaa kuin tuo kappalekin. |
EddieVanHalen 10.02.2004 12:04:48 | |
---|
"fortune faded" kuulostaa todella kaupalliselta. Huonoin Chili Peppers biisi mitä oon ikänä kuullut! |
Fortune 10.02.2004 19:59:18 | |
---|
Kuuntelin nyt tuon biisin ja siinähän on paras kitarariffi, minkä olen kuullut pariin vuoteen. Loistojuttu. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
saturnzreturn 11.02.2004 09:12:46 (muokattu 11.02.2004 09:15:06) | |
---|
"fortune faded" kuulostaa todella kaupalliselta. Huonoin Chili Peppers biisi mitä oon ikänä kuullut! as salam aleikum evh... sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |